Starboard Futura 122 l

bones,

et puc dir que tinc una futura de 101litres, bueno, el meu pare, ja porta uns 25 anys navegant, i et puc dir que es molt molt bona taula, rapida, sencilla, carveja molt be, pero clar s'ha l'hi ha d'agafar el truco

despres, si el que busques es una planxa per perfeccionar, et puc aconsellar la mistral explosion 144litres, potser ja esta fora de mercat, pero es la planxa gran de la familia, la fem servir per anar amb veles de 7-8.2, una pasada, fàcil, dolça, realment te l'aconsello

veig que e arribat tard!

felicitats per l'adquisicio que acabes de fer company, t'has comprat una gran planxa, ara a disfrutarla ;)

Hola amics,

Ja tinc la Futura 122 Wood. És molt maca. Ara a progressar amb ella. Segurament notaré el canvi al principi i tindré alguns problemes, però sóc molt tossut i aquest és el camí per superar-me. El noi de la botiga m'ha donat un consell: per evitar les catapultes, diu que amb aquesta taula m'acostumi a posar els dos peus als foots sense penjar-me i quan domini el tema, després que ja em penji. Què us sembla aquest consell?

Francesc (Girona)

Bueno para poner los dos pies en los footraps sin colgarte del arnes has de tener unos buenos brazos.

Yo me compraria una protección en forma de T y así te olvidas de roturas:
photo_big1_5773.jpg

jo t'aconsello que per les catapultes millor un desviador, que es una peça de plastic, en forma de bola que es posa just davant de la base del peu de mastil ;) jo la porto sempre que navego, i per si trenque la base del peu de mastil sovint, us aconsello que us agafeu la base del peu de mastil amb el sistema cardant

Jo tinc una starboard carve de 122l i va de maravella, avans no abansava amb les taules mes grans,i amb aquesta vaig progresa molt rapid , ho vaig aprendre tot amb aquesta:waterstar , duck jibe , chop hop i moltes més, es una taula molt divertida i no es tan grosa com la futura,per aixo son mes fàcils els jibes, salta...

Agafet una 122l

Volver