Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Marius dijo:Ens hi veurem tots! no oblideu saludar i així ens coneixem les cares!
Tampoc us perdeu la barbacoa i la festa de nit... sempre hi ha sorpreses... :mrgreen:
, ara alguna vegada si que feia una escapadeta :mrgreen: :mrgreen:
. Segons el programa la barbacoa es la nit dels dissabte al diumenge. Jo pujare el dissabte pel matí aviat i segurament em quedaré a dormir. AIxi..
)
![bonk [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif)
![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
SíLviA dijo:Potser m'hi passo Dissabte!(tot i tenir examens
).
Ens veiem x alla!!! Per si algú em veu... soc morena amb el cabell de llarg pel collaixí ens coneixem tots!! Bon vent!!!
![]()
SíLviA dijo:jajajajajaja no lo sabíaque desastre
pues si me paso, buscaré la bandera!!! bueno, ahora sabeis que si va una chica con esa descripcion quiza sea yo jajaja
![]()
Bueno, espero que ens veiem allà i sino, passeu-ho molt bé!!!![]()
no esperes!!! nos veremos alli!!!has de venir!!!prohibido perderselo!!!!ya hay uno que falta y no pueden faltar mas,no hay excusas posibles,es una trobada que ninguno del foro se puede perder,adems navegaremos seguro,me han comentado que habra tramontanita casi seguro,ahora mirare el windguru pro para dar parte metereologico.Bueno me parece que ya no queda nada mas para comentar,bueno si,mi mobil es el:660.190.673 pero me pareceque ya lo teneis todos/as pero por si acaso lo he puesto,ok?espero veros a todos/as por alli,un abrazo que este finde navegamos!!!!!!!yujuuuuuuuuuuuuuuuu.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.