Taula petita

wind-carlos

Totalwind Hero
Mensajes
2.264
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Hola,

Ara que me la puc costejar, estic mirant alhora que una fórmula, una taula més petita pels dies forts >25knts.

Peso 70kg i el meu nivell bàsic: water, beach, planeig i controlant els salts. Creieu que baixant a menys de 80l la cagare? Perque una de 85 a la de 96 tampoc crec que canvii molt la cosa... Pero de 75 a 96, per 20l canvia molt?

Merces
 
I tant que cambia, el cambi de 96 a 75 es masa bestia.
I de 96 a 84 tambe es nota, i es nota mes depenent del tipo d planxa que sigui la teva 96.

pero avans d pasar per una 75 jo aniria a una 84.
 
Lo que comenta alex, menos de 75 ni de coña. Peso como tu y hasta ahora tenia 78single/93single y perfecto, el salto justo y hasta 3,7 con la peque sin problema.
Ahorq he cambiado la 78 por 77quad (starboard a priori litros reales 80) y espero que seguira igual el cambio.
Por cierto, si no tienes prisa igual te puedo "vender" mi 78, esta curradilla pero funciona perfecto y el precio seria de risa. A ver si nos vemos en el cmv este viernes, que andare por alli por la tarde!
 
Jo tambe apostaria per algo entre 75-85. Caldra mirar la manga i eslora per veure com esta repartit el volum tambe.
Quina vela sera la mes petita que montaras?
Sort en la tria

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
La meva idea és tenir una 75-85 pels dies forts de Pals, la 96l pels dies de 16 nussos i després fórmula. De veles 4, 4.7, 6 i 11.

Sos4l, aviam si és veritat i ena veiem, que dema té bona pinta!!

Aciam que trobo, el que si es que vull gastar poquisim, la utilitzare 3-5 dies al any...
 
Segur que la faras anar mes del que et penses. Per 4 i 4,7 sempre. Jo de 5,3 ben posat cap avall poso 80l trifin. Si esta 3,7 fort ja 68l

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Compris el que compris, hi haurà dies em que voldràs l'altra opció [ojos]

Com veus al meu peu jo tinc 74 i 94, tot i que la 74 es bastant ràpida i planeja be. Peso 75. Es un rang una mica separat, però tot depen de que vols fer, amb que ho combines i on navegues. Si la petita tingués algo més de volum crec que també aguantaria els dies forts de Pals, i em donaría una mica més de polivalencia per viatjar. Per viatjar l'ideal es una de 85l, que és el més polivalent (de 3.7 a 5.8 ), però tenint-ne 2, doncs amb rasca forta forta amb 74 aguanto el que sigui perfecte, es questió de tenir la vela adequada.

També podria tenir 74 i 85. A vegades a Pals està justet i amb 4.5 i 94 litres vaig bé, però la taula es nota una mica gran (res que no es pugui controlar), podria combinar 74 i 85 si fos d'aquells que només naveguen a PAls en onades, però llavors dubto que pogués anar amb la vela de 6.3 que més d'una vegada em treu el mono amb un garbí decent.

També depén si la tens "per quan quadri" o si et penses moure molt. Si et mous molt necessitarás també veles més petites (una o dues). Si es així, amb 74 també aniras bé.

Resumint, per tu, jo crec que una 80 és molt bona opció (tot i que et convé una vela més petita també). Però si veus que et mouras bastant i tens més veles i veus una 74 que estigui be tampoc es mala opció.
 
Caram silent, quina explicació. Gràcies!! [smilie=worship2.gif]

Ara a mirar tausles entre 75 i 85l. Aixo si, collons, és més difícil escollir el quiver que no pas navegar, té nassos la cosa... Tot i això, mai hagues dit que hi ha molt de canvi per 10l

Gràcies a tots
 
Volver
Arriba