te molt mala pinta... BOnes festes!!

not

Totalwind Legend
Nois aixó te molt mala pinta fa fred.. plou... aqui casi neva..

O sigui que millor dedicar el temps a la familia, fer punts, portar-se be a veure si els reis porten alguna coseta....

Jo crec que no navegaré fins pasat cap d'any (masses coses ) hem dedicaré a cultivar les línies corves... es a dir a la dona y al bon menjar!!

Bon NAdal

Jo hem dedicaré a esquiar una miqueta aquestes vacances, encara no he pujat a lapartament per falta de neu les meves vacances 26-27 i des de el 31 fins al 6 estaré esquiant o fent tabla de snow.

A la Vall de boí està fotent una nevada espectacular i el 26 a estrenar la temporada [egipto.gif]

Bon Nadal a tothom [crybaby]

Jo idem, el fred en fa tornar vago per navegar, fins que no vingui les temperatures de 17º no [windsurfing.gif], radjo yo estare por la nieve del 27 al 3 haver si te llamo y vamos a practicar otro deporte de deslizamiento, ya te llamare.

Bon Nadal per tots, i a veure si dema ens toca la loteria per renovar tot el material [platano2] [platano2] .

[applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit]

doncs si nois, tal com dieu, toca fer punts,fer contenta la família i demés, això sí, la meva data
de tornada al aigua aquest any vinent, serà abans que els anteriors, ja que ja ho trobo a faltar.
"En estas señaladas fechas, me llena de orgullo y satisfacción" ........... [meparto]
Fora rotllos, el que volia dir, es que aquest any 2009, ho he passat molt bé, he conegut molta
gent del foro, he fet alguns amics, i he pogut navegar a altres llocs que no havia estat anteriorment.
Realment, ha estat el millor any windsurfero, des que navego, i espero que l'any que bé encara sigui millor.
Efectivament, la meva carta als reis, inclourà algo de material per la temporada que bé, encara que tinc poca
fe, i crec, que al final en tocarà gastar-me la pasta, com sempre.
Aprofito, per desitjar bones festes, en primer lloc, a la gent que alguna vegada m'ha acompanyat en alguna sessió
i als que he pogut conèixer en alguna ocasió, i m'han ajudat a progressar i fer que cada vegada, m'agradi mes aquest esport.
Per no donar mes la brasa [read.gif] , acabo dient, bones festes a tothom, i que els reis ens portin força vent per la propera temporada, i bones sessions per a tots (encara, que el carbó, aquest any tornarà a caure segur).

A gaudir del nadal, i no jaleu massa, que la propera temporada, hem de estar ben en forma.
[borrachos]

Bon Nadal a tots !!!!!!!!!! [wave1]

[applaudit] [applaudit] [applaudit]

Volver