Tinc un run run al cap per comprar-me taula nova (105-120l?)

Crec que la AHD s'adapta molt al que vols tu:
http://www.a-h-d.es/tablas/ahd-rebound

Taula viva, dinàmica, amb la popa punxeguda per entrar a matar en els jibes sense haver de cantejar massa.

gama-ahd-rebound_th.jpg

La ST em sembla que té una popa més quadradota.

Si sembla que es millor, de fet encara no he obtengut les fotos de la St per tant ja tinc ganes de tenir la nova i quasi segur que em comprare la ahd, a veure si per la quedada ja m'he decidit i la tinc, l'latre dia a trabucador vaig provar una mistral synco 2005 de 116 l amb vela de 6,2 ( passat a vegades ) i esta clar que es el volum que necessito. la tyaula em va agradar molt i es molt rapida i bastatn viva
( no m'adapto als footstraps tans a propo del canto [fcp] [fcp] [muro] [muro] [muro]

Decidit , ja he fet la comanda [loco] [loco] [loco] [platano] [platano2] [platano2] [platano2] ja l'espero amb candeletes [ojos] [ojos] [ojos] [ojos]

una elecció molt bona!

sobre la mistral syncro, jo le tingut durant 5 anys, fins que la vaig partir per la mitat fent un salt molt alt, la veritat, es que era molt manejable pero rapida fins a cert punt. Aquest punt el vaig trobar amb un pique amb una tabou rocket de 115litres, del meu germa, amb igualtat de vela i pes (5.7 i 75kilos), la syncro va arribar a un punt que jo anava a tope i cançant vela a mes no poder, i no tirava més, encanvi la tabou em va fer un adeu facil. Ara aixó no em pasa amb la F2 SPice de 115lites, suposo que pel seu shape que es mes curta i més concava que la mistral syncro

HOla companys, despresde un petits problemes de distribució segurament m'arriva la setmana vinent, ha estat un problema amb la fabrica, que es pensaven que estaba en estoc i resulta que no, he de dir per aixó que en Boro, que es l'importador s'ha portat de conya , informatn-me constantment, un 10 per a ell. ja l'espero en candeletes[platano2] [platano2] [goofy] [goofy] [egipto.gif] [egipto.gif] [vuelta.gif] [vuelta.gif]

Pues si, suposo que l'estrenare el dissabte de la setmana vinent i segur per a Surf Alegre.
A veure si ens veiem [platano] [platano]

Volver