Torna el llevant? Hi ha previ per diumenge i dilluns...

silent

Totalwind Superhero
Més fort quant més al sud.
Per Barcelona Windguru anuncia entre 15 y 20 nusos segons el model. El WRF és optimista y diu que el dissabte ja bufarà. El GFS que preveu a més dies vista dona una mica més pel dilluns.
Windfinder 15-16 nusos per diumenge-dilluns.

Potser diumnge i dilluns ens mullarem, per la pluja però també d'aigua salada!!

creuem els dits! les previsions de llevant són molt putes! Ara bé, si entra diumenge totel dia a l'aigua i al costat de casa! Us recomano que aneu a Sitges o Vilanova, entra d'esquerres, si és gregal side-off, si és llevant side-on, i amb els espigons és fàcil sortir...!

mmmm :? , la veritat es que la previ es desinfla cada hora que passa. No és generalitzada a tota la costa (només a la central i sobretot a Barna). Em temo que sigui falsa alarma o com a molt doni per alguna planejada amb vela gran i no en tots els spots [crybaby] [crybaby] . A veure com evoluciona les pròximes [ojos2] hores...

en Tarragona se ha nvagado entre 6,5 y 5,4 de vela con 100l

desde las 13-30 hasta que ha anochecido, una buena navegada, bo siento las piernas...

al tordera hem navegat amb 5.7-6.5 molt bona tarda de gregal a mes a durat mooooolt! :)

no hem puc moure!

avui torna a entrar [qpasaneng2]

Ahir diumenge es va navegar també a Vilanova tot el dia, veles de 5 a 6m, molt plà això si

enrik dijo:
ei i aixó que pel mati no donavem dos duros per navegar... 7 m per començar y 6 per la tarda non stop, jo tb estic valdat!

Gas

cert! avui ha fet el mateix !! al es 2 anavem amb 8mts i a les 3 amb 6.5 fins a les 5 he marxat pq ja tenia que agafar la botavara amb les dents! [risas] i altres deures familiars!

avui nomes 3 winds!!!!! cap kite!

jo vaig estar ahir a la pineda(tarragona) estaba per 6,5 minim, a mes es onshore pur i costa de sortir. de 3,30 fins a les 6, pero el vent va seguir hores mes o menys igual.

Volver