Tornar a la triste realidad

alextxell

Totalwind Legend
Despres de una setmana al Marroc amb condicions per 4.2 i 79ltrs de taula amb onades que anaven segons el dia de 1.5m a 4 metrets hem tornat a la realitat.
Tot tornen a ser preses, cues, estres i gent per tot arreu pero com diuen per alli baix "la prisa no es buena amigo" alguna foto tinc, pero me les han de pasar i ja les penjare. Nomes volia compartir la meva depresio post-morocco amb vosaltres.
Es un puesto al que segur torna-re.

Insha'Allah

Que cabrón !!!
ja tinc ganes e veure alguna d'aquestes fotos !!!! Benvinguts, i ara toca disfrutar de la onadeta Mediterranea! ;-) [applaudit]

Diuen que "mal de muchos consuelo de tontos". Y jo dic "pero consuelo al fin y al cabo". Així que si per si et serveix de consol, jo estic igual. No entenc perquè vivim aquí i perquè vivim com vivim, només arribar a barna ja estava estresat i, el que es pitjor, sense gaires perspectives de muntar res més petit de 6.3 en bastant temps. Es el que te viatjar i coneixer coses millors, la tornada es més dura que navegar amb 40kts.

No llores peluso, recuerda que eres uno de "esos 4 hombres fuertes... pum pum..."
[heavy]

boujma.jpg

C... Àlex! Estàs deprimit? Després del que has navegat?
I jo aquí a Naxos menjant-me els mocs, només planejant un parell de cops amb 6,5 el primer dia.... [shot]

Au home! Ves a pastar fang!

carlesmicro dijo:
C... Àlex! Estàs deprimit? Després del que has navegat?
I jo aquí a Naxos menjant-me els mocs, només planejant un parell de cops amb 6,5 el primer dia.... [shot]

Au home! Ves a pastar fang!

"Ahí le has dao Carles" [big-laugh]

Gracias Gatico ya me has alegrado el dia. que monstruo el tal Boujma este, acabado de salir del hospital, diciendo que esataba desentrenado y tirando doble forwards [smilie=worship2.gif] y sus amigos ni te digo.
Que festival xicos.

alextxell dijo:
Gracias Gatico ya me has alegrado el dia. que monstruo el tal Boujma este, acabado de salir del hospital, diciendo que esataba desentrenado y tirando doble forwards [smilie=worship2.gif] y sus amigos ni te digo.
Que festival xicos.

Ara m'agrades! Que bé que us ho heu passat, eh? I avui potser us han quedat forces per tornar a sortir i tot!
Per cert, a Moulay a tot arreu hi han onades de pal?

A Moulay va a dies i segons la marea, pero a Essaouira es perfecte, es una badia de sorra molt segura, amb vent i molt poca o res d'onada. Nomes vem veure onada un dia (poder 0'5/1m) pero hi havien 50 nussets de vent.

Algunes fotos, que ha penjat un company les d'accio estan de lluny i ampliades (nomes duiem una camara petita) o sigui que no tenen molta cualitat.

https://picasaweb.google.com/105646058402852397203/Morocco2011?authkey=Gv1sRgCLW6zZbGz8DfrAE&feat=email#slideshow/5620380393357778290

Alex, si te sirve de consuelo yo he empalmado tarifa con galicia donde estuve navegando en portugal en viana do castelo olas de 1.5-2m 85l y 4.7 es un sitio espectacular para el surf muy, muy recomendable muy fácil y nada peligroso, llegué hace un par de días y ahora estoy en la oficina...

aquí os dejo con la página donde podéis ver el viento real y web cam

aun sin previ se enchufa el térmico y acaban entrando los 19-20 nudos:

http://www.vianalocals.com/?controller=principal&method=webcam

A ver si nos vemos, un abrazo

Volver