Torno a Catalunya... ¿On m'instal·lo per navegar sovint?

Pipe82

Usuario activo
Bones a tots i totes!
Després d'uns anys visquent a Menorca, on he descobert el windsurf, penso en tornar a Catalunya..... Aquí a l'illa tinc el mar, Fornells i les platges a quatre passes i puc navegar només que tingui unes hores lliures, però quan penso en tornar a Barcelona se'm fa un poc costa amunt, autopistes, cues, etc...
La meva pregunta, doncs, és: si haguessiu de venir a viure a Catalunya i la vostra feina us permetés escollir el lloc exclusivament en funció del windsurf, és a dir, que el mar no quedi masa lluny i hi hagi un bon 'spot', on anirieu?

Gràcies!!

PD: Cal dir que el meu nivell és normalet, tot just començo a posar els peus als footstraps, amb les castanyes consequents de tant en quant....

Quina sort! Jo aniria a viure a l'Escala, prop de les platges de St. Pere, navegaràs tot l'any i no tindràs les incomoditats d'una gran ciutat.
Salutacions

Ahhh!, si jo pogués triar, viuria a l'Alt Empordà, en algun lloc entre Roses i l'Escala!

benvingut, definitivament cap al emporda, a que et dediques, buscan a algu mes a la teva empresa?

Doncs sóc periodista i sento especial predilecció per la premsa local, allà on normalment la resta no vol treballar.... Amb temps i paciència sempre acabes trobant algun diari modest o revista allí on et vols instal·lar o pels voltants. A Menorca, com ja haureu endevinat, passen un muuuunt de coses!!! Jejeje... Avui comencen les festes majors de Maó, que es diuen Festes de Gràcia. Els protagonistes, dos catalans il·lustres, cadascun en el seu àmbit: Pasqual Maragall, convidat especial, i Santi Millán, pregoner.

Ah, per qui vulgui aprendre windsurf en les millors condicions, escola Windfornells, a la badia de Fornells; no tinc comissió ni cap interès, però el tracte i l'atenció s'ho valen, a banda de l'aigua plana que tant agraeixen els que comencen....

Salut, i queda clar, cap a l'Escala doncs.....

M'estimo molt Menorca i hi tinc bons amics ...
L'escola de Fornells encara la porta en Ramón ?

Si vols tronar a la península, jo també aniria a l'Escala.
Sort 😁

Si vas cap a l'Escala, ves a la botiga de windsurf l'Escot, davant de l'Ajuntament i al costat de l'esglesia, l'amo, en Lluis, és molt enrrollat i t'informarà de tot el que vulguis i necessitis, (allotjament, feina, etc....) a més, a part de navegar amb windsurf crec que encara és regidor de l'Ajuntament.
Salutacions

home com a periodista local, jo et recomanaria Figueres o algún poble al voltant de Figueres, jo visc a navata, a 7 km de Figueres, però a pocs km de Figueres hi ha infinitat de pobles, de fet l'alt empordà és la comarca amb més pobles de tot catalunya, a figueres tenim dos setmanaris locals, l'empordà i l'hora nova, i a part TV nord. també hi ha una revista de xafarderies de l'empordà, que é l'hora rosa, a part de les delegacions del punt i del diari de girona.

l'avantatge de Figueres és que en funció del vent tens molts spots a poc km i ràpid d'arribar, sobretot fora de temporada. tens port de la selva a uns 20- 25 minuts per tramuntana, tens roses i sant pere a uns 20 minuts per garbí, llevants... (la tramuntana també hi entra, però jo sempre prefereixo pot amb tramuntana), tens cadaqués a uns 35 minuts que és fantàstic quan veus passar la tramuntana al fons de port i que no entra, i si no per passar un dia tranquil també està molt bé. i si no hi ha maneres de que entri res, doncs 45 minutets i estàs a Leucate.

jo voto x l'alt emporda, pero sino també per Girona, on tens dos diaris locals per treballar, i estas a 35 min de l'escala i a 35 min de platja d'aro, palamos pels dies de sud

Eeep! Esperava un poc de feedback, però no tant!! Gràcies a tots per les respostes, ara tinc encara una mica més de ganes de tornaar!! A veure si quan remeti la maleida crisi es torna a dinamitzar el mercat laboral!!
Salut!

Què hi ha Pipe!

Per si no t'ha quedat clar, el paradís del vent a Catalunya és l'Alt Empordà! 😁

I, pel meu gust, tens els paisatges més espectaculars del país... Tota la zona dels Aiguamolls, Cadaqués, Empúries i les seves ruïnes (els grecs ja sabien el que es feien quan varen instal.lar-se per primer cop a la Península)...

Ara, també s'ha malmenat molt, aquest paisatge. Els excessos urbanístics de Roses o L'Estartit són lamentables...

Ja ens explicaràs.

Volver