trabucador diumenge

carli

Totalwind Gurú
Mensajes
1.136
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
diumenge, estin veient que entrarà al trabucador de mestral [ojos] , algu s'apunta???

sabeu com va la web del meteosim, on tinc que mirar?

Saludos
 
http://www.meteosimtruewind.com/inc/mosaic.php?model=MASS&grid=15km&var=knots&step=3&nhours=30&init=00&tag=CAT

aqui es pot veure directament la nostra zona
 
si vols previ per 72h la tenen pero a una escala mes gran:

http://www.meteosimtruewind.com/inc/mosaic.php?model=MASS&grid=24km&var=knots&step=3&nhours=72&init=00&tag=web_B

sort!
 
molts kms. per navegar 2 o 3 horetes pero....................... sobretot s'ha d'estar dora
 
Ara Leucate? jo que m'estava pensant lo del Delta.......
Torne-mi a negociar, on vas a Leucte?
 
Per cert a Leucate ara mateix estan aixins

http://www.neway-leucate.com/fr/meteo/meteo_leucate?PHPSESSID=f36446751893d7751ce36a82ebf59815
 
Al final em decideixo per Riumar o Trabucador, exursio familiar. Si entra, de conya si entra nomes pel dirtwindsurfing donçs b tambe, i si no relax.
 
dons al final baix anar a leucate com vaig posar, a les 9:30 vaig arribar, vaig anar a la primera etang quan surt de la autopista i vaig veure quatre navegant la gent mirant i per 4,5, vaig optar a mirar unes coses a les tendes, al comentar-li que portava material gran 5,2 en va dir el botiguer de anar a Eole que esta mes controlat i el vent no entra tant.
Vaig arribar a les 11:00 i estava per 20 nusos, vaig munta lo mes petit que tinc 5,2 i 115 litres pero amb una aleta nova de 25 cmm, molt be una mica passat, despres vaig veure a les 14 h que baixava el vent i vaig optar entre la 5,6 i la 6,4 per la 6,4 i de puta mare vaig estar fins les 16 h planejant a tot gas.... [ojos]

Un dia esplendit sino fos per la caravana de tornada de 15 km a st celoni.

Bon vent..
 
Molt bona escapada company. Quina enveja!
 
Jo al final vaig anar a Riumar, vam sortir dora de casa i la veritat es que el vent no es notaba gens per l'autopista, la cual cosa feia preveure la punxada. Alguna rafaga al pasar per L'Hospitalet de l'infant pero res mes.
Vem arribar a Riumar cap a les 9:30, i no hi havia gens de vent bueno es veia al lluny la franja pero estava molt lluny. En Radjo (un altre forero) es començaba a posar nervios i ja plantejaba la possibilitat de marxar a Trabucador (sort que em va fer cas i no va marxar), la franja de vent ja es veia mes a prop o sigui que decideixo montar 6,6 i posar taula gran (109) per poder arribar fins alla. [ojos]
A la sortida quedaves sense vent pero en arribar a la franja (cada vegada mes a prop) sorites disparat. En 20 min. tot deu a l'aigua volum i llitres? donçs hi havia de tot petit i no tant petit (de totes formes crec que la vela mes gran era la meva) la mida ideal crec que era 5.8 i 95ltrs.
La veritat es que per ser Riumar no estaba molt desfasat, i es podien fer bordos fins a la illa de Buda totalment slalom o free ride. Ara aixo si despres alla hi habia rampa per saltar.
Jo personalment a mig cami vaig trobar un puesto que es formaba onadeta per surf, vaig disfrutar com un enano i a mes sol, totes per a mi.
Per cert quan vaig entrar a l'aigua em va vindre al cap una canço "I hate my self for lovung you" de la Joan Jett. em va vindre com anell al dit si podeu escolteula.

Bueno us poso unes fotos monotematicas sobre mi je je je
salto_1.jpg

salto_2.jpg

salto_3.jpg

salto_4.jpg

salto_5.jpg

salto_6.JPG

salto_7.JPG
 
mes fotos
 

Adjuntos

  • surf_10.JPG
    surf_10.JPG
    866,4 KB · Visitas: 283
  • surf_9.JPG
    surf_9.JPG
    1,1 MB · Visitas: 284
  • surf_8.JPG
    surf_8.JPG
    614,1 KB · Visitas: 284
  • surf_7.jpg
    surf_7.jpg
    638,2 KB · Visitas: 286
  • surf_6.JPG
    surf_6.JPG
    717,4 KB · Visitas: 285
  • surf_5.JPG
    surf_5.JPG
    738,8 KB · Visitas: 288
  • surf_4.JPG
    surf_4.JPG
    691,5 KB · Visitas: 289
  • surf_3.JPG
    surf_3.JPG
    625,4 KB · Visitas: 289
  • surf_2.JPG
    surf_2.JPG
    697,3 KB · Visitas: 289
  • surf_1.jpg
    surf_1.jpg
    590,1 KB · Visitas: 290
[ojos]
 

Adjuntos

  • IMG_0944.JPG
    IMG_0944.JPG
    1,9 MB · Visitas: 209
  • IMG_0951.JPG
    IMG_0951.JPG
    1,6 MB · Visitas: 210
  • IMG_0954.JPG
    IMG_0954.JPG
    1,8 MB · Visitas: 211
Volver
Arriba