Trabujades perfectes

salvi

Totalwind Hero
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Què?

M'ha agrad més el primer! Molt bo! Ara, son moltisimes hores al aigua i moltes hosties...

Vale a mi el que sempre em falla es que no miru en la direccio que vull sortir de la trabu. Per la resta es relativament senzill... clar que portu tant sense mullar que necessitare lliçons de begginer per tornar al mundillo [muro]

2 setmanes de rehabilitacio i cap a l'aiguaaaaaaaaaaa [rambo] [rambo]

a mi nomes em surt quan vaig amb la F2 de 116litres i 6.4 o 5.7 de vela! amb la petita...poques vegades!

ostres salvi!!!! igual que les meves!!! tenim el mateix profe! [bonk]

Jo també faig el mateix fallo que el Salvi i el not. Sempre em cau la vela quan l'he acabat de girar i haig d'acabar fent el waterstart altre cop. Quin frustre! Algú em sap dir el truc?

jo amb la 88L d'una banda em surten totes sense parar de planejar, i de l'altre un 50%. això m'està passant els ultims dies gràcies a un report de surf a vela "especial jibe slaom" des de que m'ho he empapat em surten dpm!!!! i realment es una altre història! [risas]

segur que no t'has comprat "la pulsera magica"??? [risas]

Com diu en Xavi, per no perdre el planeig es millor entrar al jibe com si fesiu un laydown jibe, es a dir un jibe d'eslalom.
Tirant la vela primer cap al darrere a la vegada que feu la gran inclinada amb el pes cap a devant, es la mateixa posicio que cuan es comença la transicio per fer un bottom a una onada.
Tampoc us penseu que a mi em surten totes eeeeeeeee.

Volver