Tramontana Dissabte dia 18

alextxell

Totalwind Legend
Ep nois/noies (que em consta que ho miren, encara que no diuen res veritat N..S?)
Tv3 va donar ahir la nir un F8 de tramontana per dissabte, aneu treient les veles petites que igual tenim sort. Una Tramontana d'estiu no es pot deixar pasar.

Jo tenia ja en ment pujar a França perque no veia clar que entres per aquí, però si entra aquí millor...

Bueno, jo parlava de dissabte perquè divendres he d'anar a currar..disabte es dia 18.

encara es aviat, fins dma o divndres no podem fer un bon parte! crec que sera una tramuntana matinera, jo apostaria per un leucate, i aixis asegurem el tret!! pero ja vorem!!!

Esperem un dies, per que si entra un f6/7 aqui Leucate sera massa fort

[saludo] [saludo] [saludo] [saludo]
hola amigos del Catalunya windsurf.
No he podido evitar ver y leer lo de la tramontana del sabado,Sabeis si hay prevision para todo el dia?
Me vale la pena ir desde Valencia,o solo durara por la mañana?
Un saludete compañeros [saludo] [saludo]

Hola Shuleton, te puedes quedar en el delta del Ebro tambien entrará y te ahorras unos quilometrillos.

xavicdq dijo:
para el sabado si quieres navegar vete a Leucate (francia) pero eso esta muy lejos de valencia!!
jo demà mati a port, i a la nit men vaig cap a portugal, Guincho!! ja us explicaré i penjaré repport!!! salut gent

Que vagi be xavi! quin viatje us monteu jeje! que fa mol k no ens trobem, ja ens ensenyaras a navegar una mica millor que aqui no avancem nivell!

Saluts!

Hola Nois , jo vaig estar ahir aleucat i vaig tenir de marxar per la violencia del vent(estaba amb la familia), la tenda trencada etc...
al mati varen navegar amb 4.2 pero a la tarda era massa fort, nomes alguns locals.

a les 7 de la tarda encara estava pujant tot tapat fins el canigou.

Avui dissabte els partes locals donaven mes vent força 7-8 amb rafagues de 9. Jo crec que hi fará massa vent.

Millor a sant pere o port, pero aixó no se sap mai!

espero que us serveixi al info! Salut!

Volver