Tramontana el cap de setmana 14-15/05

al camping ballena alegre 2, juntament amb el campionat de catalunya, he navegat primer amb 4.5 just i dspres amb 5 metres i 91l, estava guai ;)

leucate on fire:
- calentamiento con 5,3 el sabado en le goulet;
- hoy desde primera hora con 4m pasado en eole. por cierto... con 40n en eole se crea un buen choppy (ola??) de 1/1,5m [smilie=worship2.gif]

silent! al final fuimos a echar un ojo a la franqui el sabado pero el compi no veia muy claro de navegar alli con viento de tierra asi que fuimos a le goulet... otra vez sera!

Eric / wind dijo:
Avui he punxat, però al revés... [loco]

Aixó pot pasar amb la tramuntana... jo al final no tinc mes petit de 4.5 perque, total, si les condicions estan per menys..tampoc tinc ni taula, ni nivell, ni pebrots [meparto]

Salut!

xavicdq dijo:
equalo quin cotxe tens?? jo hi vaig passar una estona cap a les 15h a fer una ullada.....segur k ens vam veure.

Alex, quin material portevaes a Pals?? jo RRD Twinn de 90 L i ezzy panther groga 4.7......

Secret sails Mytic (verda i negra) i jp freestylewave 84ltrs, no anaves fort amb 90ltrs?, jo hagues anat millor amb algo menos de 80ltrs.

Ayer domingo fue un día épico, para recordar....después de la mañana con viento en Riumar, a las 16:30 entra un garbinazo en Cambrils para 5.0 metros.....que fiesta, me hinché a navegar...hoy me duele todo pero la sonrisa de oreja a oreja... [platano] [platano] [platano] [platano] [platano] [platano]

+1

madrugada en riumar 85l y 5.3 fuerte, la gente iba con 4.7-5.3. terminamos a las 12.30 a comer a casita y luego 20-25 nudazos de garbí en cambrils, de 16.30 a 19.30 non stop, un día épico que casi me cuesta el divorcio.

No siento las piernas, los hombros, el cuello,.........

Felicidades tio!!! ya te tocaba un dia FULL EQUIP!

A ver si hoy entra garbinazo mas arriba!

radjo dijo:
+1

madrugada en riumar 85l y 5.3 fuerte, la gente iba con 4.7-5.3. terminamos a las 12.30 a comer a casita y luego 20-25 nudazos de garbí en cambrils, de 16.30 a 19.30 non stop, un día épico que casi me cuesta el divorcio.

No siento las piernas, los hombros, el cuello,.........

yo estoy igual despues de la doble session!!! tambien en lo del divorcio!!! [saludo] me duele todo los pies los abdominales, cuello, manos. [smilie=ambulance.gif]

Se podrán hacer divorsios múltiples??? Porque lo de ayer me lo pasó, pero hoy le dije que por la tarde entraba garbí de nuevo que me iba a Cambrils, y me dijo que bueno , vale, pero me da que va a haber represalias..oucch
POr cierto, eso mismo...estuve currando en CN Salou, acabé a las 12 y ya a esa hora habian 10, 12 nuditos grabí, esta tarde curro de 15.30 a 17.30 y luego me pego una escapada pa Cambrils..si alguien se apunta

Ekualo, jo tinc un fiar punto blau pitufo. jajajaja ens creuem cada diluns a bascarà a les 8:45 i a les 13:15 a la mateixa alçada. quan vaig sortir d'aquarius tu anaves darrera meu.
avui he anat a Girona amb moto i tb t'he vist!!! jajajaja
ens veiem

ahir vas venir al camping la ballena, oi?

es vritat, cada dia ens creuem ;)! esq estic treballant de practiques a Ordis, i de Girona pujo cada dia! doncs ja t'anire saludant! perque ahir mati ens vam creuar a l'escala també!

sos4l dijo:
leucate on fire:
- calentamiento con 5,3 el sabado en le goulet;
- hoy desde primera hora con 4m pasado en eole. por cierto... con 40n en eole se crea un buen choppy (ola??) de 1/1,5m [smilie=worship2.gif]

silent! al final fuimos a echar un ojo a la franqui el sabado pero el compi no veia muy claro de navegar alli con viento de tierra asi que fuimos a le goulet... otra vez sera!

Vaig arribar a Le Franqui a les 17h i ja hi eren el fern i uns amics. Estava per 4.0, tot i que ratxejat i al final va morir, però vaig aprofitar una bona estona. Ara bé, es veritat que fa respecte navegar allà, els gabatxos estan sonats i s'en van a pendre pel sac, però si et passa res allà sopes a Mallorca!! [sorprendido] [shot]

Lo bo va ser al dia següent, diumenge. Vaig arribar a Pals a les 10 o 10:30. Estava per 4.5 però ratxejat així que vaig sortir amb una combinació rara però que em funciona (4.5 + 105 litres) i m'ho vaig passar com mai. Bones onadetes molt i molt aprofitables i sense perill. Ja li vaig agafant el tranquillo a surfejar d'aquest costat. Vaig estar sense parar com 4 hores amb rescat inclos d'una taula de kiter que la havia perdut enmig del mar. A la tarda va pujar i es va estabilitzar una mica i es veia alguna onada una mica més gran. Vaig treure la 74 litres i quasi arribo a l'extasi!!!!! Pals Pals Pals!!!! Quiero maaaasssss!!!!!!

a Port al principi estava molt mestral, però mica en mica es va posar bé, a partir de les 11:00 molta gent, al ser un spot segur doncs va pujar molta gent que incialment havien parat a sant pere i no es varen atrevir a sortir,(tot i així la gent va anar desapareixent mica en mica en pujar el vent i en fer afecte el cansament, cap a les 14:00 ja quedava poca gent a l'aigua), jo vaig començar amb 4,2 i 86 lts, vaig entrar a les 11:30 (al principi un pèl just però al cap de poc es va posar perfecte) fins a les 16:00 que ja es va desfassar totalment i vaig canviar a 3,7 per acabar d'aguantar un parell d'horetes més i aprofitar les onades que s'havien format.

ahir al matí va estar bé a primera hora per 5,7 i 96 lts però cap a les 12:00 ja va anar morint.

diumenge dia rodó i dilluns al matí ideal per recuperar forces, llàstima que aquí dalt la previsió pels propers dies sigui tant dolenta.

Volver