tramontana finde 16 i 17 d'octubre

fern

Totalwind Gurú
Bueno gente, parece que este fin de semana volvemos a disfrutar con una buena tramontana en el empordà y sur de Francia.
Estaría muy bien vernos las caras, no? quien da más..

Supongo que meteocat se equivoca, por que esta dando para el sabado en el delta f2/4.

Yo estaré en Aquarius, pero no descarto moverme.

Si les condicions no son massa extremes m'uneixo juntament amb Jordi_montcada al grup de BigBoard & SmallSail.
Si m'animo a pujar o baixar espero no matar-me amb el 130l i 4.5 o 5.0.

Que proposeu, St.Pere, Leucate, Delta ???
Jo on digueu que no he navegat a cap dels tres llocs... [bonk]

El sabado en Riumar pone que se acaba a las 12:00 y el viernes a las 13:00 que cosa mas rara, por que dan viento hasta el lunes. Yo por si acaso voy mañana y seguramente el domingo. O el domingo al norte que parece que habra mas castaña.
[000203E9.gif]

Dissabte pot estar bé St. Pere o Port, i diumenge podria entrar a Pals... Tocarà agafar el neoprè d'hivern [applaudit]

quina enveja gitanooooosssss!! jo tinc sortida familiar al monte... espero pulumenos trobar bolets, d'aquells vermells amb puntets... [meparto]

Eric el delta a trabucador ho pots pasar molt be. Es un lloc preciós... rimuar es mes durillo, pero a trabu esta perfecte.

No navego desde el 7 d'octubre i hem sembla una eternitat!!!

Piro a Riumar, ja us dire. Diumenge Pals? mmmmmmmmm hauria d'entrar forta la tramontana, per que si la cagues estas a una hora d'un altre spot.
Pero ho podem provar.

Buff, no tinc clar demà si tirar cap a Trabu o cap a Sant Pere. [bonk] Amb el meu nivell segurament disfrutaré més a Trabucador, però segons windguru el vent caurà el dissabte a partir del migdia, mentres que al nord anirà pujant.
Alex, com pinta per Riumar? Eric, tens clar cap on tiraràs?
Per passat de tot que vagi, vaig mes passat de ganes [roto2gaydude.gif]

Jordi_montcada dijo:
Eric, tens clar cap on tiraràs?
Jo baixare a Trabucador el diumenge. Segons el windfinder estara de color verd tot el dia (+/- 20kts).
Si t'animes enviem un MP i ens creuem movils. Que consti que no hi he estat mai, aixi que vaig a l'aventura.

ja podeu estrenar el pont de sant jaume a deltebre!!!! ja explicareu la "sesion". jo aquest dissabte no puc pk treballo pero diumenge no descarto fer km. [muro]

crobol dijo:
Jo baixare a Trabucador el diumenge.
T'ho passaràs molt be a Traducador, Eric. A mi es el lloc que mes m'agrada dels que he estat. Recorda: Porta escarpins, perquè està ple de pedretes i et queden els peus pa' larrastre.

Jo només puc demà dissabte i pujaré a Sant Pere. Vaig com tu a l'aventura, perque no hi he estat mai, i amb el vent del N-NW no em fa massa gracia, però almenys la platja allà es molt llarga. Ja us explicaré. Fernando, ja buscaré la furgo. Si veus un Ibiza blanc amb un bulto a sobre mes gran que el cotxe, en plan marroquí, c'est moi. [ojos] Que sigui demà, que sigui demà [applaudit] [applaudit]

Avui sessio de dugues horetes i pico a Riumar. i 5.8 vent del Nord es a dir totalment de mar. Bordo paralel a la platja pero bueno no ens podem queixar.

Volver