Tramontana per el cap de setmana

Port ha estat força xungo, molt ratxejat com sempre ens passa amb tramuntana quan ve tant de mestral, de totes maneres es va poder navegar força bé, el dissabte a la tarda hi havia un grup de polacs de molt nivell i diumenge va ser molt més tranquilet. Al final un cap de setmana bó, però menys del que prevèiem. (ens estem mal acostumant)

Hola Jordi

¿Navegaste el viernes en Port?

Habia uno navengado con tabou y gaastra y estuve a punto de preguntarle si eras tú, pero creo que no eras.

Yo solo he navegado dos veces en Port.

Es un spot muy bonito por el paisaje, y bastante seguro con tramontana ya que en caso de problemas el viento te trae a la orilla.

Pero si es cierto que es muy racheado, el viernes empecé con 5.5m y durante un buen rato o no iba o iba algo pasado.

En ese momento habia gente en el agua con velas de todos los tamaños desde 6.4 racing hasta 4.7 (las chicas) incluso vi algun pro que entro despues que yo con 5.3

Luego subió y parece que ya no era tan tan racheado y se puso para 4.7 - 5, así que bajé de vela, pero aun así habia algun momento que no iba.

Recuerdo especialmente unas rachas que entreron sobre las 16h, duraron solo unos minutos pero paracia que la tabla iba a salir volando conmigo encima (110L de tabla) pero fue emocionantisimo. [roto2gaydude.gif]

Ninguna catapulta que para no estar acostumbrado a estos vientos no esta nada mal.

También saque unas cuantas trasluchadas (prediendo el planeo claro)

Le estoy pillando el gustillo al viento fuerte [platano]

jordi-navata dijo:
Port ha estat força xungo, molt ratxejat com sempre ens passa amb tramuntana quan ve tant de mestral, de totes maneres es va poder navegar força bé, el dissabte a la tarda hi havia un grup de polacs de molt nivell i diumenge va ser molt més tranquilet. Al final un cap de setmana bó, però menys del que prevèiem. (ens estem mal acostumant)

Enrike dijo:
Hola Jordi

¿Navegaste el viernes en Port?

Habia uno navengado con tabou y gaastra y estuve a punto de preguntarle si eras tú, pero creo que no eras.

Hola, de Tabou-gaastra hay un monton en el agua, pq es el material que xavi (windiscovery) tiene de alquiler y de escuela, yo siempre navego con el material de allí. por lo que nunca llevo la misma vela. Pero no, viernes no fuí, el viernes fué mi mujer a hacer curso de water por la tarde y yo me quedé con los niños. si otro día vas, mandame un privado y te busco, con que material navegaste?

Anda, me acuerdo de tu mujer, via a una chica con un monitor practicando el water en la orilla

De tablas o una Mistral syncro 94L

O una RRD 110L (es la que tengo mas a mano)

De velas unas gaastras algo antiguas (2005-2006)

Adjuntos

• IMG00217 00000.jpg
    IMG00217 00000.jpg
    103,1 KB · Visitas: 433
xavicdq dijo:
A Cadaqués ha estat molt bé el cap de Setmana. dissabte i diumenge amb 4.7!! avui he anat a Port de 15:30 A 18:00 I MOLT BÉ NNE, tres dies mooolt bons!

demà penjaré report

Ets el que m'ha demanat la cinta americana? [saludo] Heu tingut sorto perque ha estat molt ratxejat tot el matí i em sembla que ha millorat quan heu entrat i jo marxava. La veritat es que no he disfrutat del tot, tot i que planejava quasi tot el rato amb 105 i 5.3. A Cadaqués entra mes constant? Quan us quedeu a Cadaques i quan aneu a Port?

Ostia!! bones!
el meu amic t'ha demanat la cinta, jo era el que estava amb neopré en aquells moments. navegava amb una taula blanca de 88 i ezzy panther 5.2
doncs això de quedar-se a Cadaqués és molt relatiu, mirem com esta a Port per la web (direccií i força) si esta NW casi sempre ens quedem a Cadaqués que entra millor tot i que també és ratxejat però no tant. es que a port passesdel todo o nada en segons. i ahir com que es posava N per la tarda doncs vam baixar i la veritat és que va anar genial, després es va reforçar i esava molt constant. tranquilament es podia anar amb 4.7. i a les 18:00 ja va baixar.

ostres encantat!!! jajajaja
salut

Espera que tomo nota

A ver si lo he entendido bien

Si esta de N mejor Port de la selva

Si está de NW mejor Cadaques

es así?

Y ya por preguntar, y si está amestralado WNW ¿donde recomiendas?

xavicdq dijo:
Ostia!! bones!
el meu amic t'ha demanat la cinta, jo era el que estava amb neopré en aquells moments. navegava amb una taula blanca de 88 i ezzy panther 5.2
doncs això de quedar-se a Cadaqués és molt relatiu, mirem com esta a Port per la web (direccií i força) si esta NW casi sempre ens quedem a Cadaqués que entra millor tot i que també és ratxejat però no tant. es que a port passesdel todo o nada en segons. i ahir com que es posava N per la tarda doncs vam baixar i la veritat és que va anar genial, després es va reforçar i esava molt constant. tranquilament es podia anar amb 4.7. i a les 18:00 ja va baixar.

ostres encantat!!! jajajaja
salut

cullons xavi, no varem coincidir pels pèls jo vaig arribar a port a les 6:20 però havia baixat força i estava ple de kites i al final vaig passar de posar-m'hi vaig estar xerrant una mica per allà i després a casa.

amb mestral és brutal Llançà però has de sortir fora del port i si et quedes penjat ho pases molt malament, navegar allà sol no és recomenable, però es forma una onada per surfejar de cullons.

si és fort, doncs empuriabrava o sant pere sense problemes, això sí tot és més obert i sense tant bones vistes

A Sant Pere:

Dissabte: 3.9 i 4.5
Dimenge: 4.5 i 5.8 (molt fort)
Dilluns: 4.5 i 5.8

[platano]

Volver