tramunta-nada para el finde

not

Totalwind Legend
Como lo veis aguantara para el finde la tramuntana?

Alguno sube mañana a san pere?

Jo tenia intenció de navegar el cap de setmana. Si no entra garbinillo per aquí al Maresme (Malgrat, concretament), pensava provar sort amb els tèrmics a la platja de la Rubina, que és aquella que vam estar comentant fa unes setmanes. Aniré a comprovar si entren tan bé com diuen.

la tramuntana sembla que no aguantará, de tota manera es operacion borregada, jo no hem moure de a prop de casa.

El dissabte tard-diumenge donen molt bon parte per malgrat.

Bufffff la previ es va movent a cada hora que pasa, desde luego segur que hi haura molta gent a la carretera en divendres i dissabte.
S'haura de seguir la previ al moment.

Ostres, doncs pinta millor a Malgrat, sí, senyor. Dani, demà podries avisar per aquí quan vegis que es comença a animar? Si pogués navegar els dos dies a Malgrat seria una triomfada!

Merci

de moment avui disabte está entrant garbi per 7mts.... esperem que dema entri per 5.7 [roto2rie.gif] [bonk] [meparto]

Ahir bona sesió amb bigsails...

i avui diumenge a les 11 12 nusos, aixó promet....

I tant, que promet! A Mataró, a les 12h, no sé quants nusos hi deuen haver, però es nota fort. I a Malgrat sempre es reforça. Jo pujaré a Malgrat cap a quarts de 4 de la tarda. Espero que quedi vent, i que no estigui a més de 19-20 nusos, que, a part de que no tinc material tan petit, porto 2 mesos i mig sense ficar la taula a l'aigua!

Fins després!

algú em pot dir com està el vent des de Badalona fins a Malgrat per navegar aquesta tarda? Malgrat, Cabrera, Badalona?

Avui mega sesió amb 7mts de 1 a 3 y deprés fort fort amb 5.8 - 5.2 y 90l [platano] fisna 25 nusos [roto2gay.gif]

Com ha anat gemma ? he marxat sense despedir-me... cuan has entrat tu a baixat i mort despres , no se si has pillat una esotna , o no.

Quan he arribat jo he resat perquè baixés una mica, perquè marcava ratxes de 21-22 nusos i no em feia gaire gràcia. He sortit amb meva única taula de 135 litres i la vela 5.0 tensada a tope. He anat bé durant uns 40 minuts, i la resta d'estona que he estat a l'aigua ha estat per fer una passejadeta. He destensat la vela i he anat fent. No ha estat un dels meus millors dies, però bueno... Pel que m'has dit, hauria anat millor pel matí. Avui em faltava vent per fer el waterstart. M'he dedicat a fer trasluchades, que me n'han sortit un parell (una mica lentes, però m'han sortit). Em passa el mateix de sempre: que quan giro la vela cap a l'altra banda se'm cau. I em surten millor amb més vent que no amb la brisa que bufava a última hora. De tota manera, una pregunta que us faig: abans d'agafar la vela per l'altra cara s'han de canviar els peus, no? O tot a la vegada?

gemma79 dijo:
Em passa el mateix de sempre: que quan giro la vela cap a l'altra banda se'm cau. I em surten millor amb més vent que no amb la brisa que bufava a última hora. De tota manera, una pregunta que us faig: abans d'agafar la vela per l'altra cara s'han de canviar els peus, no? O tot a la vegada?

amb vent fluix, milor canviar els peus abans que la vela, amb vent fort ho fas de manera més simultanea o fins i tot canviar vela abans que els peus.

Ahir semblava tarifa , no es podia pasar fins l'aigua de banyistes a la sorra (sort que amb els 20-25 van marxar). Molts winxurfers , i també kiters (passant de la proibició [fcp] ).

No hem vull inmaginar la de penya que hi deu haver a la zona roses, sant pere, la veritat es que trobo a faltar la tranquilitat del hivern.

Va estar molt bE!!

Volver