Tramuntana el miércoles en Sant Pere

Enric

Usuario activo
Tengo intención de ir el miercoles a Sant Pere. La previ está bien aunque no es excepcional. Quería saber si alguien con experiencia me acaba de animar a subir o por el contrario creéis que no estará bien.

Hoy también había previsión pero no sé seguro si ha entrado bien. Según el busca en Port de la Selva si que ha habido pero en Sant Pere no lo tengo claro. Sabéis de alguna web con webcam o informaicón en tiempo real. Yo sé la del camping aquarius, pero no parece muy fiable. Hoy por ejemplo por la distancia no se ve nada (no se ven ni kites) y dice que hay 13 km/hora ( o sea 7 nudos...) en cambio el busca marca 8-23 nudos en Empuriabrava.

No son km, son nussos. Ja se que posa km, pero son nussos.

hola, o tambè m'estic pensant en anar-hi, però pel que sembla hi haurà tramuntana a primera hora i cap al migdia morirà, esperem veure com evoluciona la previ.

ummm on anireu? al acuarius? igual m'hi acosto si entra be.

Hola Dani, jo si és que hi vaig aniré cap a l'Aquarius; però no ho tinc gaire clar perquè s'ha d'arribar d'hora per la previ. De tota manera, sembla que dijous pot entrar garbinillo a Malgrat...

dijous a Malgrat segur que hi serem [ojos] .

Pero demá no se... potser una escapada deixo el nen a les 9, per ser alli ales 11.. com ho veieu?

Vaig cap allà, a veure com se'ns comporta el dia...

ufff jo passo a les 3 haig de ser aqui, i a sant pere només marca 5-14.

Tindrem de claudicar al material gran altre cop!

Jo al final no m'he arriscat. Ho deixo per un altre dia que estigui més clar.
Ja direu com us ha anat.

En la webcam del aquarius se ven kites i marca 18 'nudos'. Al menos los que han subido habrán navegado, lo que no tengo claro con qué...

Jo al final he navegat amb formula aqui... quin remei, estalviem cuartos i benzina.

En Barna ni para formula hoy

Mañana jueves tiene que entrar, hay previ, espero que no falle.

Bon dia avui, he començat navegant amb 5,8, a les 11h, i he acabat amb 4,5 (18:30). Al final s'ha posat a bufar fort [windsurfing.gif]
Vaja que ha estat una bona jornada tot i que pintava una mica chungu.
Per cert demà a Malgrat, for the moment, no pinta garbinada molt forta, no?
Salut!

Volver