Tramuntanassa!!!

xavicdq

Totalwind Supergurú
Bones, No voliem vent?? tres tasses! aquesta matinda 148km/h a Port de La Selva i a França Màxima de 56 Knots.....
a veure si a la tarda baixa i podem navegar una estona amb 4.0 a Port [aiba] [aiba] [aiba]

aquí Cadaqués nosé la màxima però bufa molt i molt, intentaré saber-ho!

[meparto] [meparto] no volies caldo? 3 tasses!

el busca marca fins a sixanta i pico de ratxa a port.
20-30 al delta wnw.

Plou?

donçs esta clar aquesta tarde cap al Delta.

Hi ha tramontana fins dijous [platano] avui no hi podre ser al delta fins a les 15:00 com a molt dora, encara que em plantejo la opcio de fer nit alla i aprofitar el dimecres tambe.

aquesta nit a Girona capital ha estat infernal!! gracias al vent e entrat a un somni de windsurf èpic, vela 3.5, planxa 70litros i volant a Pozo (no hi he anat mai), i tmb per l'escala

ekualo dijo:
aquesta nit a Girona capital ha estat infernal!! gracias al vent e entrat a un somni de windsurf èpic, vela 3.5, planxa 70litros i volant a Pozo (no hi he anat mai), i tmb per l'escala
i fent el 5-forward table top? i caure fent un flaka! [vuelta.gif]

Jo ahir vaig anar a primera hora mati abans de treballar, a les 9:30 ja erem a l'aigua a
amb 75 lts i 3,3 en xavi, jo i un home estranger amb material força antic fotent fowards, backloops... Increible, a les 11:30 ja estava per 3,7 i va començar a entrar gent, pro jo havia de marxar, una pena.

quina pasada!! 3,3 i 3,7! a l'escala...era increible el mar! onades i vent ;)!!

respecte al somni...feia totes les maniobres posible xD

Al Sud 2 big days, aixo si el vent mes raonable uns 30 nussets a Riumar, veles entre 4.2 i 5 taules de 77 a 90.
No hi havia la onada esperada, tot i que el dia anterior o sigui dillins a la Marquesa si que van tenir unes bones series.

Volver