Travessia de Sant Carles fins Trabu

rikywave

Totalwind Gurú
A veure,en Carles ha fet un comentari que te molt,pero que molt bona pinta,comenta que els locals de Sant Carles volen fer aquest estiu una travessia que va de Sant Carles fins Trabu,un llarg de veritat, [yikes] [yikes] [yikes] son nomes un parell de bordos,pero bordos de uns 10-15 km de llarg cadascun, [yikes] [yikes] [yikes] [applaudit] [applaudit] [aplausos] [aplausos] [ola] [ola] [mepiro] [ceji] [mepiro] [chulo] [heavy] [heavy] mes o menys,una travessia tranquila ja que no n'hi ha tant de perill com fer-la a mar obert; [isla] [isla] [isla] que es fara amb garbi i be .....jo he ficat una ideia que no estaria malament,al arribar a Trabu,fer una barbacoa...pero com l'ideia inicial ha sigut d'ells que ho decideixin ells,es cosa seva,l'unic es que trobo que esta molt be,imagineu uns 30-40 windsurfistes sortint de Sant Carles i arribant a Trabu...... [ola] [ola] [ola] [smilie=laleche.gif] [smilie=laleche.gif] [smilie=laleche.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] imagineu la cara dels kiters [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] [mepiro] [mepiro] [goofy] [goofy] pot ser genial!!!!!si som nomes 10 ja impresiona!!!!! [meparto] [meparto] [meparto] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] Radikal connecting people!!!! [ojos2] [ojos2] [loco] [alaorden] [alaorden] [sunsmiley] que dieu????qui s'apunta [sunsmiley] [shot] la data encara no esta programada pero es fara aviat!!!!suposo.

Yo ho veig dificil perquè la previsió de garbí al delta és bastant xunga però quan bufa hi ha gent que la fa. Fins i tot vaig conèixer un home d'uns 60 anys que la feia sovint però sense que s'enterés la seva dona, que no el deixava... boníssim quan m'ho explicava!
Una cosa rickiwave, on navegueu al trabucador? on surten els kiters? Dissabte al matí estaré per allà i potser ens veiem!

ferry dijo:
Yo ho veig dificil perquè la previsió de garbí al delta és bastant xunga però quan bufa hi ha gent que la fa. Fins i tot vaig conèixer un home d'uns 60 anys que la feia sovint però sense que s'enterés la seva dona, que no el deixava... boníssim quan m'ho explicava!
Una cosa rickiwave, on navegueu al trabucador? on surten els kiters? Dissabte al matí estaré per allà i potser ens veiem!

Si bnormalment sortim d'alla,pero si la cosa esta molt plena quan arribem (normalment tant els kiters com nosaltres arribem a la mateixa hora)pots anar una miqueta mes endavant;doncs si vas busca un c-max vermell que es el meu,llavors rondare per alla.Principalment sortim d'alla per que es mes segur,pero es pot sortir d'una mica mes endavant,es igual de segur,quan dic endavant em refereixo mes a sotavent,es clar!!! [iconpc] [iconpc] pero comento,per aquest cap de setmana la previ es bastant bona per alla,el dissabte pasat vaig navegar,be,i el cap de setmana d'avans tambe,amb 120l i 4.2 (Neil Pryde marro-vermellos)molt be,penso que aquest dissabte estara igual que quan vam sortir amb 4.2 o una mica mes fluixet,llavors es una pasada sortir alla.A veure si ens veiem per alla!!!! [yikes] [yikes] [yikes] [applaudit] [applaudit]

Ok! Ya miraré de trobar-vos! Espero que no bufi massa fort que yo vai amb 120 i 5m no tinc més petit! Fins dissabte!

ferry dijo:
Ok! Ya miraré de trobar-vos! Espero que no bufi massa fort que yo vai amb 120 i 5m no tinc més petit! Fins dissabte!

Si ho dius per aixo jo porto 120 i portare una 3.4,4.2,4.8 i 7.2 per si de cas,tinc una 5.7 pero es va trencar l'altre dia quan vaig rescatar un kiter,bon nano!!!.Si ho dius per aixo cap problema,a lo mijor porto tambe una 88 de slalom pur com es la Sputnik de F2.Ok?anire equipat.... [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [bonk]

Per mi perfecte. Jo la faría amb 16 nusos o així. Trobo que es una intensitat perefecte.

Si es fa al final comenteu-lo. Per fer-la amb 97 lts que tal? [big-laugh] . Com calcules si derives? [sorprendido] I si trenques la base o algo al mig? [sorprendido]
[saludo]

Amb la meva vela menys de 18 nusos no, que sino m'arriscu a anar curt i quedarme tirat alla al mig [bonk]

conmigo tambien podeis contar, siempre que se hagan las cosa con cabeza y no a lo loco... me refiero al viento, possibles problemas de material, viento, etc..

bueno bueno, ara no puc moure fils encara, perque estic d'examens.

pero tot son coses a l'aire, el plan es tindre suport de zodiac, que en prinsipi no hi ha problema.

A !! i nomes anada. penseu que es un llarg perfete (5 milles aprox.) , i es molt dificil tornar. Al ser tot el rato en llarg es pot assegurar el plaeig si el vent esta jut

Aixo si el viatge es bonic, es passa prop de totes les muscleres i semopre es veu terra. A l'estiu fem el recorregut amb els raqueros.

El que a vegades fem es surtit de la platja de les delicis i en un flis estas a la punta de la banya. que queda molt a prop

CarLeS dijo:
bueno bueno, ara no puc moure fils encara, perque estic d'examens.

pero tot son coses a l'aire, el plan es tindre suport de zodiac, que en prinsipi no hi ha problema.

A !! i nomes anada. penseu que es un llarg perfete (5 milles aprox.) , i es molt dificil tornar. Al ser tot el rato en llarg es pot assegurar el plaeig si el vent esta jut

Aixo si el viatge es bonic, es passa prop de totes les muscleres i semopre es veu terra. A l'estiu fem el recorregut amb els raqueros.

El que a vegades fem es surtit de la platja de les delicis i en un flis estas a la punta de la banya. que queda molt a prop

Aixo de la zodiac tambe em sembla molt bona idea Carles, si s' ha de pagar benzina o alguna cosa entre tots ja ho diras.

Llavors si el viatge es nomes d'anada suposo que tindrem que deixar un cotxe a trabu per despres poder tornar a Sant Carles i agafar la resta de cotxes.

Hola!

Fa temps que no escric, des d'abans del canvi al fòrum nou, quan encara hi havia la llista de distribució! Us vaig demanar consell a tots per comprar-me material, i em vau ajudar molt! Tot i això us he anat seguint incondicionalment i llegint els temes més interessants! I bé, ara he llegit aquesta travessia per terres de l'Ebre, i com a l'estiu passat vaig baixar alguns dies a navegar per allà, m'ha fet gràcia! Si per dates em va bé (estic d'exàmens) un amic i jo també ens hi apuntem! En plan tranqui i rotllo domingero com diu el Salvi, que el nivell no és que sigui molt alt! (sort que és recte i no cal virar ni trabutjar, que llavors seria més complicat el tema! :p)

Així que aniré seguint i quan hi hagi dates parlem!

Fins aviat,

Pau

Creo que yo me apuntaría casi seguro, me parece muy buena idea.Además es algo diferente, sí,sí,me apunto fijo!
Alguien ha pensado ya alguna fecha?

falta ja dir la data, i estar clar que el carles aconsegueixi algu que ens acompanyi amb la zodiac, tindriem que pagar entretots la benzina de la zodiac, crec que es lo minim , no tenimm que demora-ho molt.....

Ja en parlarem si ens veiem a la surf

feu propostes de dies
el dissabte entrara garbi!! i com pel mati donen una mica de mestral netejara el cel i potser que el termic reforce bee

Volver