Viatges en grup

Jo, l'any passat vai estar casi 7 setmanes al médano i encantat de la vida. aques estiu estic entre Pozo i un altre cop el médano. ideal per evolucionar tots els nivells.
fuerteventura és molt pla i per buscar condicions més per saltar i furfejar has de tenir cotxe.
si voleu mirar lo de tenerife encantat de donar info.
salut i bon vent
 
Explica'ns com ho feieu sense cotxe... navegàveu sempre al mateix lloc? Set setmanes???

Qualsevol informació sempre és benvinguda, xavi!
 
Hola la verdad es que me gustaria mucho la idea de ir a fuerteventura una semana o 10 dias. Se que no soy muy conocido por el foro catalan pero me encantaria poder conoceros y navegar con vosotros que seguro que aprenderia un monton. Mi nivel es medio me encanta navegar en agua plana Freeride a sacooooo [heavy] , asi que Salvipardas si aun sigues pensando en ir a Fuerte este verano me gustaria que me tubieras en cuenta para posible información de fechas y precios. Vivo en barcelona asi que podriamos quedar un dia si hace falta.

P.D: Mi unico inconveniente es que estoy con unas oposiciones y si todo va bien y llego al final por esas fichas quizas tenga la entrevista personal.

Un saludo y buen viento, ya diras alguna cosa. [saludo]
 
Hola,

Ja som tres que estem amb opos. Jo vaig estudiant, però sense estressar-me. Vaig a per totes, però si em tomben (probable) no em suïcidaré... El tema de Fuerte, si hi vaig sol, és una pasta. Però si entre dos o tres, millor tres o més, ens organitzem, no ens hauria de sortir massa car.

Compartir cotxe (posem que són 300 euros setmana, entre tres surt a 150.

L'apartament, posem que són 600 euros, entre tres surt a 200 euros. No descarto l'acampada lliure (zero euros), que a Fuerte hi ha zones i és possible, però ja seria anar en un plan més tirat (jo em veig capaç).

El material, portem el nostre.

El menjar, al súper.

El vol, pillar-ne un amb antelació (però encara no sé les dates de les meves opos tampoc...).

Ara mateix i fent números (estic estalviant per una mega moto... tinc aquesta "desgràcia" a més a més del wind, què voleu que hi faci!), a Fuerte sí, però en equip.

Això sí, l'experiència serà inoblidable. Us ho asseguro. Perquè Fuerte és el puto paradís.

Salvi
 
Salvipardas, lo del cotxe esta be i ami on sobar em dona totalment igual si voleu pis pues pis i sino acampada. Quan comencis a montar-ho comenta alguna cosa, que si tot va be jo m'he apunto [saludo]
 
Hola companys... continuo amb diferents possibilitats de viatge.

Època: principis de juliol

FUERTE
Vols a 250 euros (anada-tornada) el més econòmic (amb possibilitat d'haver de fer escala a Madrid-Barajas).

La veritat, no estic segur de com està el tema de l'acampada i tampoc no he trobat càmpings a fUERTE. Ho haré de consultar al fòrum gral de TW.

TARIFA
Vols a Málaga 6o euros (anada-tornada) aprox.

Càmpings. Fa anys vaig estar al càmping Paloma (a prop de Punta Paloma, bon spot) i em va agradar. No sé què tal avui dia. Preus i demés:

"No hacemos reservas en las parcelas, solo en los Bungalows. La unica fecha en la que es dificil la disponibilidad de Parcela es Agosto. Con lo cual para la fechas que quiere no suele haber problemas de disponibilidad.

2 Pers + 1 Coche + 1 Tienda = 20.87 € / dia

*Precios iva incluido sin Electricidad."

Ja veieu que el càmping a Tarifa surt molt bé de preu, a uns 11 euros per cap si es comparteix parcel.la, no?

Conclusió: Tarifa ho veig com una possibilitat econòmica en uns moments en què, en el meu cas, plantejar-me un viatge extra és una mica forçat, però si trobo acompanyament, compteu amb mi!

salvi
 
Salvi, como sabes yo dependo de las opos , aunque el tema de precio es importante .

A mi me hace mucha ilusion fuerteventura unico inconveniente el precio, no se quizas este equivocado pero yo me imagino tarifa con muchas muchas olas y eso apra mi nivel no bueno ser [risas] . Necesito agua plana jeje que con las olas me flipo y acabare matandome algun dia( lo bueno el tema economico) [big-laugh] .

Ya iremos hablando. [saludo]
 
Depende de la dirección del viento en Tarifa los spots son mas accesibles o menos, tengo entendido que en muchos casos se puede encontrar hasta algua plana.

Aquí hay algo de información: http://tarifa.costasur.com/es/spotguide-tarifa-windsurf.html
 
Gràcies pel vincle Enrique, el consultarem.

Jo no recordo onades a Tarifa...

He consultat per anar Barcelona-Málaga amb l'AVE, hi ha una línia directa però em diuen que no es pot transportar una taula de windsurf, ni tampoc es por carregar el cotxe.

Una cosa més que sabem
 
Sobre càmpings a Tarifa, al fòrum general ens recomanen aquest:

http://www.campingtp.com/


Doneu-li un cop d'ull, ok? Jo crec que al final em decanto per Tarifa, per preu, tot i la il.lusió que em faria Fuerte... aquest any ho veig una mica difícil al final per mi...
 
Hola Salvi.
He estat mirant el viatjes en grup( perquè m'interessen)
I volia saber quina seguretat de vent hi ha a Tarifa???
A Fuerte el 95% en juliol, i a Tarifa??
Potser macopli. Depèn de les notes.
Volia saber si hi ha material per alquilar allà?
Jo tinc una sola taula, ja que sóc encara principiant. Pero amb 2 collons [big-laugh] ( l'altre dia: 25 nusos 30 a la racha, vela de 5 metros y taula de 145, la taula volava literalment [aiba]

Saluts i vent
 
Hola company,

Fa molts anys que no baixo a Tarifa... Però hi ha un post obert per mi al fòrum general sobre el tema:

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=12&t=32983&p=242645#p242645

Ningú millor que els habituals que baixen a Tarifa per aconsellar-nos.

Fuerte em continúa tirant... i molt. Si poguéssim fer un grup segur potser m'animi. Si no, Tarifa surt molt bé de preu. Possibilitats de punxar a Tarifa....hmmmmmm, delicat, això...
 
Jo prefereixo Tarifa, mes possibilitats de punxar, pero mes cosas a fer amb la parella si no hi ha vent.
A i a mès mes baratillo.
 
alextxell dijo:
Jo prefereixo Tarifa, mes possibilitats de punxar, pero mes cosas a fer amb la parella si no hi ha vent.
A i a mès mes baratillo.

Sí, ara, punxar és un risc massa alt, no?, per baratillo que sigui, si punxes... ni te cuento!

I... petat de gent a l'estiu, al mar especialment... Osti, m'enrecordo la primera vegada, vaig perdre el material, no el trobava entre tantes taules a la sorra!

Li estic donant moltes voltes.
 
Jo sempre baixo a l'agost i vaig de camping, aquest ultim any vaig anar al camping Tarifa, per mi el millr camping. Es pot navegar a la platja del camping pero la sortida es molt desventada amb ponet esclar. A les hores lo k feia es k marxaba a les Dunes (punta paloma) i cap problema, baixaba pel caminet del darrera fins al club i aparcaba sense problema.
En aquesta part no hi ha tanta gent i es la platja mes segura, quan mes tires cap a Tarifa mes es masifica. Jo puc dir que aquest estiu ha estat molt b, vaig baixar la segona quinzena d'agost i de 15 dies crec que vaig navegar 10 amb veles de 6.6 5.3 4.5 i 3.9.
 
Si, vaig baixar amb la furgo i m'en vaig endur tot el material disponible, inclos la dona (ja ja si legeix aixo ho porto clar).
Per llogar material alla no hi ha problema, hi ha molts puestos i alguna botiga que en lloguen.
 
Volver
Arriba