VIATGES PREVISTOS

Si t'ho pots permetre: Maurici... Tant per Tu com per ella.
Et costarà més €€€ pero tornarà més enamorada. I Tu mes flipat que ningú....
 
Tot el que t'han dit es correcte.

Afageixo una altra opció: El Medano (Tenerife).
Tens 3 spots per nivells diferents:
1.- bahía: beginer/freeride
2.- Muelle: onades iniciació-intermig
3.- Cabezo: onades avancats.
El poble no es res de l'altre mon, però la illa te coses interessants. És "barato" (hi ha oferta de apartaments de tots nivells; cotxe no imprescindible -només per fer turisme, no pel wind-; aeroport a 10 minuts...; -no agafis vol a nord, no val la pena encara que sigui una mica més barato-). Millor época juny, juliol, agost. No cal agencia a no ser que siguis moooooolt comodon, necesites: apartament (tinc contacte), vol al aeroport sud i decidir si vols portar material o llogar i si necessitaràs cotxe.
 
Una altre opció:
NAXOS a Grecia.
L'unica "pega" es que les onades no son molt importants. Poble fantastic, laguna plana per apendre.... també faras feliç a la xicota.
 
Marius dijo:
Una altre opció:
NAXOS a Grecia.
L'unica "pega" es que les onades no son molt importants. Poble fantastic, laguna plana per apendre.... també faras feliç a la xicota.

+1
 
Naxos i també Paros. Paros és menys turístic encara, hi fa el mateix vent que a Naxos i és molt fàcil. El vent és side, totalment pla al principi, i amb onades més al fons. Un gran lloc si vols tranquilitat.

Per vent més fluix: Samos i Kos.

Samos és molt fàcil, vent side, una mica desventat al principi. El poble molt bufó i l'illa també. El problema és que se surt d'un lloc on hi ha rocs a la platja i s'ha de portar escarpins si derives. Si no derives no cal, perquè preparen un lloc amb sacs de sorra per no fer-te mal als peus. El club el porta gent molt agradable, i el material és de primera.

A Kos hi ha varis clubs per llogar. Dos en zona de vent side-off i un side on amb onades. Hi ha molt més turisme.

Jo aquest any probablement repetiré Paros.
 
per anar a grecia, com ho reserveu? tot separat o junt? aeroport mes proper a naxos o a paros?
 
Juliol... Moulay(Marroc)... Guincho (Portugal)...

A algú li encaixa??... [saludo]
 
Ya me gustaria!! Para mi sera agosto pozo. El año que viene vuelvo a Moulay, engancha...!
 
ekualo dijo:
al final, fuerteventura i amb curset

Potser arribo, tard, però et dic que Costa Calma es un bon lloc per iniciar-se.

Per cert, si algú busca company de viatge per finals de juliol/principis d'agost, que m'envii un PM. Jo sóc bastant novatillo (començar a planejar), però vaja que m'adapto a tot una mica. Busco algo si pot ser en cotxe, però tampoc no descarto avio+lloguer si hi ha llocs interessants i bé de preu.
 
Pozo vol agafat el dia 4 de Juliol amb anada i sense tornada... [ojos] [ojos]
 
Si hi ha algu per fuerte del 15 fins al 29 de juny som per alla! Digueu coses!!
 
Volver
Arriba