Hola gent!
Si tot va bé a partir del dia 21 de juny mes o menys fins septembre/octubre estaré treballant a paguera en un bar davant de platja.
El meu nivell es bastant baix, es a dir beach, water, alguna virada i començant amb els straps. Tinc una taula de 120l (260x66) i veles 7.0, 5.4 (reparada chapuzera, no se si aguantara..) i 4.7m^2. Pes 77 i alçada 1.83.
Algú coneix aquest spot? amb quins vents entra? on puc mirar la previsió? (en el gurú no ho trobo o almenys no ho se mirar..
)
Em podrieu orientar una mica com està el tema en estiu?
Disponibilitat serà justa, perque l'horari de cambrer es una mica just.
Gràcies família!!
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
Edito: si algú coneix o lloga algún apartament que m'ho fagi saber siusplau![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
Si tot va bé a partir del dia 21 de juny mes o menys fins septembre/octubre estaré treballant a paguera en un bar davant de platja.
El meu nivell es bastant baix, es a dir beach, water, alguna virada i començant amb els straps. Tinc una taula de 120l (260x66) i veles 7.0, 5.4 (reparada chapuzera, no se si aguantara..) i 4.7m^2. Pes 77 i alçada 1.83.
Algú coneix aquest spot? amb quins vents entra? on puc mirar la previsió? (en el gurú no ho trobo o almenys no ho se mirar..
![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
Em podrieu orientar una mica com està el tema en estiu?
Disponibilitat serà justa, perque l'horari de cambrer es una mica just.
Gràcies família!!
![roto2gaydude [roto2gaydude.gif] [roto2gaydude.gif]](/foro/smilies/roto2gaydude.gif)
![gayfight [smilie=gayfight.gif] [smilie=gayfight.gif]](/foro/smilies/gayfight.gif)
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
Edito: si algú coneix o lloga algún apartament que m'ho fagi saber siusplau
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)