Viva SAN FERMINNNNNNNNNNNNNNNN

A mi m'agradaria més un san fermín on no s'emprenyessin els animals, els toros en aquest cas, per això jo no m'afageixo a la celebració. Sorry... ;-)

Hei, ja estic lliure... opos acabades, ara a esperar resultats (200 places per a 600 aspirants... difícil). Ara toca ja WINSDURF!!! [heavy]

salvipardas dijo:
A mi m'agradaria més un san fermín on no s'emprenyessin els animals, els toros en aquest cas, per això jo no m'afageixo a la celebració. Sorry... ;-)

Saps com viuen i moren els animals que tu despres et menjes? Mira jo procuro menjar el minim de carns que puc (de fet la vermella ni la probo).
Pero no es pot dir que s'esta en contra del maltractament d'animals mentres un es fot un chuleton.

Ara si em dius que ets vegetarià........

Cuidado ,jo no estic a favor de les corrides de toros, de fet no he anat mai a una.

M'imagino que tots estem en contra del maltractament als animals.

Jo no he entrat a jutjar a ningú.. simplement que emprenyar un animal i, a sobre, fer-ne una festa... "como que no".

Igual que tu, prefereixo una mariscada a un "chuletón", d'acord... i si he de menjar carn, prefereixo un xai que ha viscut a l'aire lliure que una vedella que no ha vist mai el sol... Però això és una cosa personal i cadascú amb la seva consciència.

Jo només vull dir una cosa... el dia que es prohibeixin les corrides de toros, tindré una alegria immensa. I ja està.

Visca el San Fermín!!!!!! (Però sense emprenyar els animals, home!).

jejejejeje viva viva, auqnue no estoy deacuerdo con estas fiestas, por cierto salvipardas que tengas mucha suerte hoy he tenido la entrevista de mis opos.

VIVA LA VERDURA (soy vegetariano [heavy] ) jejejejeje

Volver