weekend 2-3/4

alextxell

Totalwind Legend
Nens/es a dia d'avui el millor puesto segons el windguru pot ser Sant Pere, donen Sud tambe a les Canaries Catalanes(Malgrat) pero bastant mes fluixet (tot i que aqui sempre entra vent).

actualitzat SSO a Malgrat per dissabte, pero no gaire fort i Sudestada important a Sant Pere perl dissabte. Per cert el Sud no es el que entra de conya a Cadaques?

potser que tambe entri el sud a st antoni de calonge....pero haurem de veure com evoluciona el tema!

res que no puguis afrontar Eric....

Tinc un dinar dissabe [aiba] , en fi pinta be per Palamós. (cal aprofitar abans no es posi a tope de gent)

i Pals? Com és que mai anomeneu Pals? Pel tema de les onades?

wind-carlos dijo:
i Pals? Com és que mai anomeneu Pals? Pel tema de les onades?

Totalment fora del meu nivell :p. Hi vaig anar un dia per desconeixement, i per descerebrat vaig intentar entrar amb una bic de 112 llitres i una aleta de 48cm un dia amb onades de mastil... :) vaig menjar molta sorra, i no vaig durar ni 20 segons al aigua.

No se com es amb SUD, pero amb tramontana el millor, per mi, es mirar la gent que hi ha al aigua, un plaer veure les surfejades, els front, backloop, etc...

No se.. no se... sembla que per dema podem tenir garbinot. [platano] COm he estat practicant la trasluchada amb 11 mts, a veure si puc agafar una vela petita, tenen de sortir facil! [bonk]

Hombre,

yo veo una previ muy clara de Garbí en malgrat el sábado y buenas perspectivas, intenciones para mañana.

En fin yo subo el sábado seguro a Malgrat y a lo mejor mañana.

Shhhhhhhhhhhhhhh!!! Calla , calla que como vengan Angel y Jorge(windstopers premium) nos quedamos sin viento....... [big-laugh] , luego ya sabes toda la tarde esperando que se marchen para que suba...

Palamós seguro que entra mejor! [meparto] [meparto] [meparto] [sherlock.gif]

radjo dijo:
Hombre,

yo veo una previ muy clara de Garbí en malgrat el sábado y buenas perspectivas, intenciones para mañana.

En fin yo subo el sábado seguro a Malgrat y a lo mejor mañana.

seguramente me apunto, no puedo mas [muro]

segurament m'aniré a sant pere el dissabte tambe;

unes preguntas sobre sant pere:
- hi ha problemes per a posar la furgo al costat de la platja per domir? (mossos?)
- el plan B seria el aquarius: ja esta obert veritat?
- on navegueu ara? (el club mistral esta tancat crec...)

Shhhhhhhhh... si si Sant pere es el millor lloc... aneu-hi.... [meparto] [meparto]

Bueno es el que diu windguru, de totes formes, jo no n'estaria molt orgullos de lo maco que es navegar a Malgrat. Amb el poligon indsutrial de fons, la merda que deixa anar la Henkel a l'aigua, [vomito] la pudor que fa aquesta ultima i tot aixo.

A Sant Pere com a minim el paisatge es brutal, l'aigua es neta, no hi han tants de caiters, i a sobre la previ es millor.
[culo2]
Ara, per gustos els colors. Jo entenc que per els que teniu fills i tot aixo pues claro es un problema pero bueno sempre us queda el MTB.[chulo]
[platano] [egipto.gif] [Laie_22mini.gif]

[crybaby.gif]

ara m'has fet plorar, cuan era jove també hi anava....

De tota manera el que importa es el vent. La setmana pasada van ser 2 de 2 amb 5.8

not dijo:
[crybaby.gif]

ara m'has fet plorar, cuan era jove també hi anava....

De tota manera el que importa es el vent. La setmana pasada van ser 2 de 2 amb 5.8

I la salut company i la salut

Volver