weekend 2-3/4

Estic segur que demà seria el meu dia ideal a la base, molt de sol (18º), vent i ganes. Llàstima que no soc a Barcelona [muro]

Si i no t'oblidis de la gent que hi haura ja a la platja.

hei pere! soc el matt, com va tot!?
si, aixo, es a sant antoni de calonge, pugem dema amb tota la penya [heavy]

Avui BIG DAY per mi a Malgrat de 15 a 18 amb 11 metres fortet.. després amb 7mts i slalom perfecte!

Suuuuper content amb moltes trasluchades!!! per fi!!! clar que el canvi de material gran a petit a ajudat a que les coses surtin mes be. EL mar pla també ajuda [platano] [platano] [platano]

Crec que es la primera vegada a la vida que faig 4 bordos seguits sense caure. [bonk]

[roto2gaydude.gif] Sense caxondeig que fa mes d'un any que m'hi barallo [smilie=gaydude.gif]

Diria que desde el dia que vaig posar els dos peus al fostraps , es el seguent millor per recordar.

Per cert avui el parte l'ha clavat. 16-18 nusos a les 19h comença la garbinada.

Com us posareu demá!!!! [smilie=worship2.gif] Sort els que podeu navegar.

sos4l dijo:
hei pere! soc el matt, com va tot!?
si, aixo, es a sant antoni de calonge, pugem dema amb tota la penya [heavy]
ostia!!! Ja deia Jo que aquesta foto em sonava mogollon!!!

els vents de quaresma!

Ja haurieu de estar de camí!!!!!!

Algú em pot dir com està ara a Malgrat? Si no hi ha prou vent a Cabrera hi acabaré pujant. El que passa és que treballo fins les 14h

Estic igual. Aqui pots mirar el vent a Malgrat: http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=123 marca ara 16W max 19 min 13 n. i la estació del nautic Vilassar 10n. Jo surto cap a Malgrat.

gemma79 dijo:
Algú em pot dir com està ara a Malgrat? Si no hi ha prou vent a Cabrera hi acabaré pujant. El que passa és que treballo fins les 14h

Gema malgrat esta perfecte vent moderat 13-17(per 7mts) i mar planet planet. Trencant 0. Aixo a les 12h vinc de allí.

I molta gent del foro, aixó si si vols mes vent a palamos 20-25

Volver