weekend 9-10/04

yo crec que es mes segur anar a Leucate demà..., a sant Pere te més pinta d'entrar dilluns, ja veurem. [000203E9.gif]

me alegro de vuestas navegadas yo estoy desde el viernes en Londres haciendo puntos para el viaje a Marruecos en Mayo un saludo

Jo dema tirare cap al delta, estic per tarragona clar! Soposo que sera sesio matinera
Espero que aguanti fns les 12 com a minim!!!

puuuufff si aneu a leucate , penseu que la penya ha anat a la platja aquest finde! [aiba] [aiba] rollo caravana a la jonquera ...

El delta pinta be sort jvr! tot i que la tornada a barna també pot ser durilla... [aiba] Casundena!!! a veure si fa menys calor sino hi haurá una de banyistes! No ens han deixat gaire primavera!

Per cert jo estaré alli del 17 al 23.

gran dia hoy en riumar, para 4,7 y 80 litros, a primera hora 9 am fuerte para 4,2 4,5 despues se ha estabilizado para 4,7 hasta las 12 30 aprox que ha bajado un poco, yo todavia iva, con 100 l y 5 metros la ultima hora perfecto. nos hemos ido pero quedaba viento para una hora mas seguro. [windsurfing.gif] que tal os ha ido por leucate? pport? [000203E9.gif]

al final viendo el hurracan previsto en leucate nos paramos en sant pere...
pinchado total, 1h bien con 6,4 al medio dia, luego se paro y giro a SE.
eso si, hoy he conseguido mi primera caravana del año [roto2gay.gif]

a ver si la tramuntana ha entrada en port, porque a leucate tuvo que ser duro... [bonk]
stationsgif.pl

joer.. ratches de 65 nusos..diguem raro si vols, pero a mi cuan ja no pots ni deixar el material a terra pq sut volant... ja no hem mola [meparto]

http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=39

En fi bon cap de ssetmana per fer punts... [smiley_1140.gif]

Home depen de la previ, si la previ es Mestral matutino, donçs el millor es estar a l'aigua a les 09:00 fins que es mori. Si la previ es per varios dies donçs 24H.

alextxell dijo:
Home depen de la previ, si la previ es Mestral matutino, donçs el millor es estar a l'aigua a les 09:00 fins que es mori. Si la previ es per varios dies donçs 24H.
gracias alex; a ver si lo pruebo durante semana santa!

[bonk] [bonk] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [bonk] [bonk]

Així que m'haig d'endur al delta? la salom , la formula i la 90? i deixo a la [smiley_1140.gif] a casa???? [meparto]

Si si, aixo, la dona i la filla a casa [qmeparto]

Yo tambien me acercare al delta en semana santa y a poca previ que haya de mestral ire a riumar. A ver si nos vemos por alli

Por cierto, he abierto un post con informacion de riumar, si os parece continuamos el hilo alli:
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=31&t=59530

Bon dia el diumenge a Port. Uns 30 windsurfistes a l'aigua. Vent a estones ratxejat. Entre 15 i 25 nusos.

Quan varem arribar (12:00) es veia molt de vent al fons del mar, però no arribava a Port. Cap a les 13:00 va entrar i va durar potser fins les 6 (d'aquesta hora no n'estic segur, problemes amb el rellotge)

Un altre diumenge plegarem més aviat, perquè la caravana per tornar a Barcelona va ser tremenda.

Jo vaig pujar diumenge a Port, a mig matí, com que no acabava de entrar fort i volia navegar amb material petit, tenia diumenge i dilluns vaig pujar fins a França. Per increible que sembli després de 25 anys de windsurf encara no coneixia Leucate, no havia passat mai de St, Cyprien i ja tocava. Diumenge vaig anar a St Cyprien i vaig navegar amb 4.0 i 74 litres (enamorat de la kode, bona compra!); una mica ratxejat i va acabar morint, pero va valer la pena. Dilluns vaig pujar fins Leucate, una mica de reconeixement de la zona, de les botigues (ostres quina varietat d'oferta!! he fet el panoli aquests anys) i després a navegar. Vaig probar 2 spots: Le Franqui i Coudelere. Le Franquí es maco i el vent entra més fort. Vaig navegar amb 4.0 i 74 litres un altre cop, molt fort pero bé. Xopi i salt decents, vent una mica off-shore, s'ha d'anar al tanto. Després, com que es tractava de coneixer llocs vaig anar a Coudelere: aigua marron, vent per 4.5 fort i 74 litres un altre cop. Aqui el xopi es més evident i es poden fer bons salts, divertit.

Conclusió, hauria d'haver pujat abans: bona oferta per comprar i vent més fort i asegurat que a l'empordà. Llàstima que quedi tan lluny i del preu dels carburants i que no hi hagi gaire onada. Si Pals o Riumar funcionen no hi ha color. Tornaré, però crec que només si tinc molt mono i no entra més abaix o per quedar-m'hi més d'un dia.

Video de diumenge: http://www.vimeo.com/22206371

donç jo ting ganes de anar a saint ciprien, en aquest video te molt bona pinta per agafar tecnica en wave sailing sense perill.

jvr dijo:
donç jo ting ganes de anar a saint ciprien, en aquest video te molt bona pinta per agafar tecnica en wave sailing sense perill.

Amb mestral/tramontana la veritat es que onada hi ha poca, les que es veuen al video has d'anar al tanto per agafarles. Per això que dius m'agrada mes Riumar. St Cyrpien ho veig per aprofitar tramontanes fluixes que no arriben fortes a l'empordà o amb vent de sud.

Volver