Wind On Ice

salvi

Totalwind Hero
Del blog d'adawind

http://adawind.windsurfing.pro/2008/12/28/windsurf-en-el-hielo/

Per cert, molt bon blog!

DEU MEUUUUUU, estic apunt de plorar 😁 , gracies per visitar el meu blog, la veritat es que mola saber que el que fas a algu li ha agradad.

Moltes gracies i ja sabeu si teniu fotos o videos que vulgue que la gent ho vegi aviseume i ho posare encantat

hola, ara mateix estic a Warsovia, i aquí a prop hi ha un llac força gran, on avui tornant de visitar uns proveedors, he vist 2 valents fent wind on ice i un altre amb un kite i una espècia de patí semblant al que porten els de les carreres de gossos.

M'he parat a dinar a un petit restaurant de carretera davant del llac i així veure la seva evolució i la veritat és que semblava guapo, però alhora perillòs, primer pel fred, estavem a -7ºC i uns 14 nusos, i tot i que la velocitat que portaven no era molt alta, crec que una caiguda en el gel ha de ser dura, i després veien lo endins que anaven, pensava que ho han de conèixer molt bé, pq si el gel es trenca s'hi queden. [sorprendido]

després de dinar encara estaven navegant, m'he quedat a fora uns 5 minuts i la veritat és que ja els hi regalo, he quedat glaçat, llàstima de no portar màquina de fotos o video, he fet un parell de fotos amb el móbil però han quedat molt borroses. [crybaby] hauré de comprar un móbil més bó.

fa pinta de ser molt divertit això. llastima de les caigues que el lliscar sobre gel deuen ser brutals i durant 2 setmanes no et deus poder moure i acabes ple de morats
cada vegada hi han més variants del windsurf veig

Bones no esta malament,sembla molt divertit,pero jo pregunto....quan caus,com fas el water?a mes aqui es una mica complicatt fer el water i no porten foot's,n'hi ha 1 o 2 que porten nomes el de darrere,pero la resta ningu porta,jejejeje.

Volver