Windsurf i nens

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Com que vaig ser pare d'una nena fa vuit mesos, m'agradaria conèixer quines han estat les experiències de tots aquells/es que heu passat pel mateix.

Heu aconseguit enganxar-los?
Us han limitat molt...?
Com us ho heu muntat per compaginar paternitat i windsurf...?

Etc.

Moltes gràcies companys.

Imatge d'internet:
windsurf_lesson_ni%C3%B1os-300x225.jpg
 
Com diu Erik millor un Club nosaltres van treure els columpis del jardi, massa nens, jo amb els meus no volen i prefereixen altres sports, pero hi ha molts socis que la seva canalla amb 10 anys ja naveguen, hi havia 4 nanos de menys de 10 anys navegant fa 2 dilluns, tambe es veritat que els nens prefereixen el kite i les nenes el wind.

www. kawaii.tc
 
En mi caso fatal.

Tengo un niño de 9 años y solo ha probado el windsurf una vez y no le gustó nada, así que ya no he vuelto a intentarlo.

Me compré una tabla de paddle surf hace unos meses y parece que eso si le está gustando.

Además mi hijo no se me despega, parece una lapa, quiere ir conmigo a todos los sitios, por supuesto estoy muy contento con eso, pero cuando digo la frase "me voy a hacer windsurf" empiezan los malos rollos.

Así que para que no haya mal ambiente navego entre semana, muchas veces sacrifico la comida o como en 10minutos para poder navegar hora y pico.

El fin de semana prácticamente no navego prefiero pasar el tiempo con la familia a no ser que esté para 6m o lleve mucho tiempo sin navegar.

Podeis ver a mi hijo en la foto de mi avatar.
 
jo tinc una nena de 6 anys i un nen de 3 anys, evidentmente encara no he provat de enganxarlos al wind, son petits, tot i que a partir dels 8 anys penso que ja poden provar-ho, el tema és que la meva dona també navega, per tant ens ho hem de combinar com podem, el pacte que tenim és:

entre setmana els migdies si hi ha vent el que pot escapar-se va a navegar, (els nens estan dinant al cole) i per tant el vent entre setmana intento aprofitar-lo sempre excepte en el periode de vacances que toca estar amb la familia.

els caps de setmana també amb familia, però si hi ha bona previsió i els avis es queden els nens naveguem tots dos, i si no podem contar amb els avis, la "norma" és entre 15 i 25 nusos navega la meva dona i jo amb els nens, (pot ser a la mateixa platja o a un altre lloc si fa molt vent) i per sobre 25 nusos navego jo.

i també tenim un "pacte" de que si un porta navegant més de 2 dies seguits, el tercer hi va l'altre.

de totes maneres, confio que podré introduïr els nens al windsurf i poder gaudir tots en familia del nostre esport.
 
Jo de moment la meva gran té 3 anys 1/2 i el petit 3 mesos, de moment navego entre setmana sacrificant l'hora de dinar, i el cap de setmana no navego o navego si la previ es molt clara per 6 mts. aquest dies m'ha pogut veure per la base i ja veus com navego corrent.
 
La meva situació és una miquetona diferent, ja que estic separat.

La meva filla farà d’aquí poc 5 anys. S’ha pujat un parell de vegades a una taula, amb una minivela de 1 metre i li va fer molta, però que molta il•lusió, però vaja... que qui sap.

El que si que faig, a la que es despista deixo corrent vídeos de WS a la tele, i cada cop es queda mes enganxada, comença a preguntar si se fer el que fan, em demana el vídeo de la onades gegants. L’altre dia va veure un doble forward del Campello i em va dir és molt fàcil, has de fer així: es va posar com si agafes la vela i va tirar de la ma del darrere : [big-laugh]

Per navegar, doncs entre setmana, i un cap de setmana si i un altre no. Ara que es mes gran ja la deixo amb algú que la cuidi, o m’acompanyen al club i navego un parell de horetes. Intento adaptar-me a les seves necessitats, però recordo que quan era petit Jo anava on els meus pares volien anar, res de tibidabo, o zoo, o teatre cada cap de setmana, així que a la pobre li toca acompanyar-me. I ella s’ho passa bé anem on anem, això si, algun cap de setmana toca premi  i Tibidabo!

Això sí, d’aquí poc en tindré un altre..... ja estic buscant transport (lease minibus) on m’hi càpiga una taula, un parell de veles, tota la família, un parell de gallines i un xoriço del poble [big-laugh]
 
oopere dijo:
L’altre dia va veure un doble forward del Campello i em va dir és molt fàcil, has de fer així: es va posar com si agafes la vela i va tirar de la ma del darrere : [big-laugh]

Brutal!! [platano2]
 
Hola!

Jo tinc tres. Una de 13, un de 11 i un de 9. Els dos grans ja naveguen solets però el petit diu que té por del fons del mar [fcp] Bé, estic negociant amb ell a veure si a canvi d'un collaret amb una dent de taurò l'any vinent s'apunta a fer un curset.

La veritat és que jo ho vaig deixar completament fins que els nens es van poder apuntar a un curset de windsuf però ara estic encantada!! perquè amb l'excusa de seguir-los jo també surto de tant en tant. De mentres al petit el deixo amb el meu marit o algú altre jugant a la sorra.

La veritat és que ara ho gaudeixo més que mai.

Espero que tú t'ho puguis combinar millor que jo!
 
Jo navego entre setmana sobretot o els caps de setmana mentre la familia fa la mitgdiada... EL meu gran te 5 i ha tastat al fluviá 2 vegades , res pujar a la taula i agafar la vela amb mi ,només per perdre-lhi el respecte al matrial...

S'ho ha passat be, que es el que importa..... intentare trobar una vela de 0.5 a 1.5 per fer una mica mes... [applaudit]

Ara hem estat 20 dies a Sant pere al Almata , que poder no es el millor spot, pero es un bon compromis entre familia i win.
 
Jo en tinc 2 ( de nena de 13 anys i nen de 11). Els dos han provat el win. La nena, aquest estiu ha avançat una mica mes. El nen està mes per el bodyboard i el surf. No tinc clar que s'acabin enganxant. La parella és refractaria a l'esport. I l'epoca mes complicada per compatibilitzar familia i afició va ser desde que van començar a caminar , fins fa un parell d'anys, quan els cals per tot. Ara ja som a la pre-adolescència... que déu ens ampari [fcp]
 
yo tengo mellizos de 5 años. el niño esta obsesionado con el windsurf, el kitesurf, el sk8, la bici, es decir, con todo lo que yo hago.
la niña, no la sacas del pintauñas y las pulseras.

el hecho de que vean a otros niños que navegan les incita a probarlo.
mi hijo esta obsesionado por que ve a otros del club un poco mas grandes que él que ya navegan y solo piensa en hacer lo mismo.
el problema es que con 5 años, aún no comprende muchas cosas, como por ejem. por que un dia hace viento y otro no, o cuando el viento es bueno o malo, terral o racheado... en fin, que ya se levanta y me dice: PAPA, GARBÍ, 12 KT, que hay borregos... y ya es que me desorino encima y todo.... [big-laugh]

ahora lo tengo con el wind-sk8 super enganchado, driza, sale y da bordos a un lado y al otro, ciñe y va al largo para correr mas.
en kite, ya se pone de pie encima de la tabla, pero solo en el trabucador y no lo suelto mucho por que como se vaya a ver quien lo pilla.
en windsurf, driza y da sus primeros bordos con vela de 1,5m.
y en surf, hace el take off remando el solo con olitas de medio metro. con más le da miedo por que se ha llevado alguna revolcada ya...

Ojo, y no es que yo lo fuerce a hacer nada, simplemente es que el pobre no ve otra cosa en casa... [fcp]
 
Que pasada antiguo gato!! Vas a tener un autentico ocean man en casa!! Siguiendo con el ilo yo acabo de ser padre de una niña, el problema que tengo es que solo puedo navegar el fin de semana y vacaciones, asi que me lo tendre que montar para ausentarme de la familia, elejir bien los dias, etc! Mi ilusion seria comprarme una furgo y moberme con ellos a donde fuera, sin agobios de estar pendiente de volver pronto a casa.
 
+1, 2 nenes una de 4 anys i l’altre de just 1 mes. De la petita evidentment poc puc dir res però de la gran es curiós com tenen els seus gustos i el seu caràcter sense que ningú li inculqui.
Desde els 3 mesos que anava a piscina per nadons però als 3 va dir que no li agradava la piscina i punt. Aquest estiu he vist que li encanta la platja i jugar amb les onades així que possiblement l’any que ve provarem amb una taula de surf.
Sobre limitacions i com ho fem... Son molts factors, horaris de feina, parella, etc.
Jo miro de fer escapades curtes. Faig surf (surf o sup) i windsurf. A l’hivern hi ha molts dies que faig surf abans de anar a la feina o just desprès abans de tornar a casa. A l’estiu aprofito la jornada intensiva entre setmana per no perdrem els Garbís. Els caps de setmana en cas de surf primera hora buscant el glassy o windsurf aprofitant la sobretaula. Les vacances combinant família i surf.
En resum: escapades sense que es noti gaire. [smilie=gaydude.gif]
 
Yo tambien tengo gemelos, dos chicos de 8 y solo les gusta el futbol, el futbol y el futbol (por ese mismo orden), ademas los muy ****** cuando me ven navegar me dicen "papa tu no saltas mucho no?", les meto unos goles por la escuadra que se cagan (aun no llegan...). De momento no tengo prisa, si no lo piden eso que me ahorro en material ;)
 
Volver
Arriba