windtrip. tenerife

xavicdq

Totalwind Supergurú
bueno gent, ja ho tinc tot preparat, boardbag carregat amb decurve 79 i ezzy 4.0 4.7 5.2. dema a les 10:30 estic en terres Canàries per disfrutar de 25 dies de windsurf si el vent ho permet és clar!! l'ultima setmana faig es windsurfcamp de Lucca Orsi al médano, a veure si en treiem profit!!!
bueno, esperi fer reports dels dies bons!!!
salut i ens veiem aviat!
de moment sembla que aquest finde tramuntana a la costa brava!!!
:) keep surfing

Quina enveja!! jo vaig tornar fa 5 díes i tornaria a marxar ara mateix. De 11 dies tots amb vent. Administrat perque jo el primer dia vaig tenir una caiguda tonta amb el choppy del muelle amb peu super retorçat per culpa d'un strap massa estret (no vull tornar a veure una Goya...). A base d'antiinflamatoris vaig salvar les vacances però me les veia al dic sec!!

Aprofita!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que lo disfrutes mucho Xavi,

Yo este año voy para Lanzarote en agosto pero el proximo creo que será Tenerife.

Así que espero con ansia tus fotos y report [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

bones gent! Tres dies amb vent x 4.2 4.7 pero mireu la previ, estarem sense vent almenys 5dies.....feia mooolts anys que no passava aixo i ens passa ara! Una merda!!!! Bueno ara toca surf k tampoc esta malament!
Salut i vent k x la costa brava aneu servits!

Quina sort!! Aprofita tot el que puguis! Quina enveja tiu [qmeparto]

Portu com 3 mesos sense navegar i no es mou una fulla desde fa dies, a mes no em puc desplaçar ara per ara... No aguantu meeees!

Volver