19-20 abril '08

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Per als qui no sabeu com funciona això, és molt senzill.

Cada setmana estem pendents de la previsió de cara al cap de setmana o dies de festa i, de pas, anem planificant els llocs on navegarem o on ens podrem trobar.

Encara és aviat per saber si dissabte vinent farà vent, però al llarg de la setmana s'anirà aclarint...

Des d'aquest mateix fòrum, pots consultar fàcilment la previsió (general o local) dels diferents spots.

De dilluns a dimarts l'emoció creix i es passa la setmana, pensant en el vent i en si podrem coincidir en algun spot!
 
Precisament aquest dissabte o diemenge tinc intencions d'anar amb el radjo a Trabu i tots els que s'apuntin benvinguts seran;tinc ganers de tastar la 115l amb l'aigua plana i aala es el mijor spot!!!.Pero com no s'anira mirant la previ e informant del estat d'aquesta.Fins aviat!!!!! [sing] [sing] [bonk]

_______________________________________________________________________________

No navegues per fer sport,fes-ho per que t'agrada.
 
dissabte impossible, diumenge potser m'apunto. ja veurem espero ja tenir la meva vela de 7.5 i provar-la!!
 
Jo si és per aquí a prop... dissabte o (conjunció disjuntiva) diumenge, potser sí!

El divendres, a veure si em puc escapar a la Base.

Per cert, Eugeni, quina vela t'has comprat? explica, explica...

Seguim pendents de la previ setmanal..........
 
Divendres si hi ha previ pujares per estar a les 5 a saga y navegar 2-3 horetes... sino esperare aviam que pinta per dissabte... [saludo]
 
Lluís: ja saps les ganes que li tinc a s'Agaró amb garbí ben enxufat... estic esperant l'oportunitat. Molt seria no poder pillar un dia d'aquells mítics aquesta primavera que està resultant tan generosa... abans que arribi l'estiu, la sequera de vent i l'avalanxa de playerus!!!
 
Ja et dic, diumenge va entrar un F5 sobre les 3 i jo que men tenia que tornar a bcn!

Estare deprimit tota la setmana!! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]










PD: un missatge més i arribo als 1500!! Sere més que un windguru, sere un...
 
[sing] [sing] [sing] [sing] El domingo dominguillo,marca la previ de Trabu 14 nuditos bien puestos de Garbinete..... [mepiro] [mepiro] [mepiro] [alaorden] [cervezas] [aplausos] [wave1] y para estar [isla] estaremos navegando radjo y yo como enanos,ya sabeis quien quiera puede venir [lloron] [lloron] ya se que tu no puedes €nrique pero....ya sacaremos fotos de la 115 y demas material que llevaremos,por cierto el report sera in action para mas emocion!!!!Nos vemos!!! [neng]
 
JO diumenge si fa vent navegaré , m'agradaria anar a saga que no he navegat mai, ja veurem , pero tinc mono, desde el trabucador, jha no puc passar un cap de setmana sense navegar, i durant lea setmana quan fa vent i no puc [muro] [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] pero que hi farem,
la vela una gaastra gtx del 2006, avui o demâ m'arriva , ja us comentaré
Salutacions i bon windsurf
 
Si entra garbi jo no em moc de sagaró! Quan comenci a bufar em trobareu muntan a peu de platja jajaja (resu perque bufi!)
 
rikywave dijo:
[sing] [sing] [sing] [sing] El domingo dominguillo,marca la previ de Trabu 14 nuditos bien puestos de Garbinete..... [mepiro] [mepiro] [mepiro] [alaorden] [cervezas] [aplausos] [wave1] y para estar [isla] estaremos navegando radjo y yo como enanos,ya sabeis quien quiera puede venir [lloron] [lloron] ya se que tu no puedes €nrique pero....ya sacaremos fotos de la 115 y demas material que llevaremos,por cierto el report sera in action para mas emocion!!!!Nos vemos!!! [neng]

Ya me gustaria ir ya, pero es imposible, espero hagais fotos y report [heavy]
 
Enrike dijo:
rikywave dijo:
[sing] [sing] [sing] [sing] El domingo dominguillo,marca la previ de Trabu 14 nuditos bien puestos de Garbinete..... [mepiro] [mepiro] [mepiro] [alaorden] [cervezas] [aplausos] [wave1] y para estar [isla] estaremos navegando radjo y yo como enanos,ya sabeis quien quiera puede venir [lloron] [lloron] ya se que tu no puedes €nrique pero....ya sacaremos fotos de la 115 y demas material que llevaremos,por cierto el report sera in action para mas emocion!!!!Nos vemos!!! [neng]

Ya me gustaria ir ya, pero es imposible, espero hagais fotos y report [heavy]


Eso ni lo dudes €nrique,haremos fotos y report,por cierto aquello de la Carve te acuerdas???igual lo tengo solventado.... [aplausos] [aplausos] [borrachos] [smilie=clap.gif] [smilie=dance1.gif] [smilie=drink.gif] [smilie=eusa_dance.gif] ya te contare,como lo tenga resuelto.... [smilie=aaaaa.gif] [cervezas] [alaorden] lo celebramos ok???ya contare....un abrazo y que te sea leve estos dias que estaras en tierra.....no pienses.....
 
A mi em passa com a l'Eugeni. Que des del dia del trabucador que m'han vingut unes ganeeessss!!!!! Però de moment no puc baixar, em conformaré escaquejant-me a Bcn.

I si baixeu, que navegueu fins a l'extenuació i... feu fotos, que ja sabeu que les disfrutarem.

Fins aviaaaat!!! [platano2]

A veure... per dijous i divendres sembla bona la previ de windguru per Bcn... no?

I què tal a l'Empordà??? Com es presenta el finde?
 
si fa garbi pujare a sagaro, ja m'indicareu com es va?,algu mes s'anima?
 
Eugeni dijo:
JO diumenge si fa vent navegaré , m'agradaria anar a saga que no he navegat mai, ja veurem , pero tinc mono, desde el trabucador, jha no puc passar un cap de setmana sense navegar, i durant lea setmana quan fa vent i no puc [muro] [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] pero que hi farem,
la vela una gaastra gtx del 2006, avui o demâ m'arriva , ja us comentaré
Salutacions i bon windsurf

Per Saga, s'ha d'esperar una situació de garbinada bèstia [ojos2] [ojos2] amb les isòbares ben juntes. Espero que arribi aquest dia abans de la temporada alta de bany... perquè aleshores no hi cap ni una agulla entre cotxes, banyistes [goofy] , motos d'aigua..... És que a l'estiu el millor que es pot fer és fotre el camp a Fuerteventura... [heavy] mecachis! (però aquest any hem d'acabar de pagar la cuina, el cotxe, la........mare que em va parir!!! ))) [bonk] [bonk] [bonk] [muro] [muro]
 
salvipardas dijo:
A mi em passa com a l'Eugeni. Que des del dia del trabucador que m'han vingut unes ganeeessss!!!!! Però de moment no puc baixar, em conformaré escaquejant-me a Bcn.

I si baixeu, que navegueu fins a l'extenuació i... feu fotos, que ja sabeu que les disfrutarem.

Fins aviaaaat!!! [platano2]

A veure... per dijous i divendres sembla bona la previ de windguru per Bcn... no?

I què tal a l'Empordà??? Com es presenta el finde?

A Barna tindreu bona previ de fins i tot 20 nussos al mig dia amb ratxes de 2... i pico,aixo el dijous,el divendres una mica mes tranquilet pero amb bones ratxes que tambe superaran els 20 nusos.Ja saps Salvi que sempre que podem fem report,i aquest diumenge ja ho fare jo amb fotos incluides pero te molt bona pinta,de 12 nussos a les 11 del mati i pujant;uuuuufffffffff,com es posara allo!!!!jo anire amb 115 (C2 slalom) i 130 (JP) amb veles de 7.2,5.7 i 4.2 i a veure que arribem a fer!!!una abraçada i que navegueu tot el que us deixin!!!! [bonk] [bonk] [sing] [sing] [saludo]
 
Eugeni dijo:
si fa garbi pujare a sagaro, ja m'indicareu com es va?,algu mes s'anima?

Es molt sencill,has d'anar cap a Platja d'Aro,em sembla que es la sortida 9 de la AP7,quan estiguis a la Autovia ja veuras que posa s'Agaro,doncs es a la sortida de S'Agaro nord si no m'equivoco,esta indicat i si arribes fins a Platja d'Aro has de sortir direccio port de Platja d'Aro i tot recte,per qualsevol consulta agafa el mobil d'en Lluis i li truques,pero es facil. [bonk]
 
Si, si més no pensa que esta entre platja d'aro i sant feliu de guixols, aixi que si et perds, fent voltes hi arribes segur!

Es més, aquest finde han entrat un F5, el passat un F4... esta en ratxa! caldrà veure la previ divendres...
 
Volver
Arriba