19-20 abril '08

Avui he vist de tot! El meu amic m'ha dit que de sobte ha entrat molt fort.

Fare un report amb fotos molt completes, Sortint de barcelona fins es 19h a la platja de S'Agaró, Vent fort, mar picat, nuvols flipants, pluges i llamps a sac (llamps no en tinc jeje), despres arribada a saga, passada per la platja amb cotxe, tot plovent i flipant amb el temporal. A casa disfrutan de la vista i observant, amb els ulls a cuadres, com en mitja hora quedava una tarda primaverenca, amb solete i gns de fresca, despres a la platja tranquilament, fent fotos i "saludant" a un "petit amiguet sorpresa", que esperu no trobarme dema...

Aviam si ens veiem! ;) Proximament el report!
 
lluis_lovewind7 dijo:
Avui he vist de tot! El meu amic m'ha dit que de sobte ha entrat molt fort.

Fare un report amb fotos molt completes, Sortint de barcelona fins es 19h a la platja de S'Agaró, Vent fort, mar picat, nuvols flipants, pluges i llamps a sac (llamps no en tinc jeje), despres arribada a saga, passada per la platja amb cotxe, tot plovent i flipant amb el temporal. A casa disfrutan de la vista i observant, amb els ulls a cuadres, com en mitja hora quedava una tarda primaverenca, amb solete i gns de fresca, despres a la platja tranquilament, fent fotos i "saludant" a un "petit amiguet sorpresa", que esperu no trobarme dema...

Aviam si ens veiem! ;) Proximament el report!

Dema diumenge pujen l'Eugeni i jo,portare la 115 y la JP de 120 nova que vull tastar!!!.N'hi ha una previ de 20 nussos al mig dia,sera maco,a lo mijor trobem ones de 1 metre!!!!.YYYYYuuuuuuuujjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuu!!!a practicar el vol sense motor!!!a veure que surt de tot plegat!!!! [mepiro] [platano2] [neng] [sing] [big-laugh] [bonk] [sorprendido] [ojos2] [loco] [chulo] [playa] [aplausos] [aplausos] [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=drive.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=buitre.gif] [smilie=eusa_dance.gif] [smilie=worship2.gif]
 
Mentre estic a casa treballant... tinc el panell de emps real de windfinder
windgraph_small.pl


Va de conya (podeu consultar la vostra zona a l'apartat de previsions del nostre fòrum)... Ara mateix ja està de sud i pujaaaAAANT... Pistaaaaaaaaaaa!!!!! [platano2]

Eiiiii, que us vagi molt bé demà a Saga!!!!! És un lloc per navegar guapu guapu... Només us aconsello que arribeu aviat per poder aparcar a tres metres de la sorra... Teniu allà mateix un restaurant on podeu menjar un menú mariner que no està gens malament! 😁
 
Avui ja bufa fort i molt bé! Cap a la una baixare a navegar :D

Avui no ve ningu¿?


Jo demà que no podre estar fins tard, he de tornar a bcn i estudiar, suposu que com a molt podre fins les 15h demà
 
Acabo de baixar amb la bici i l'spot ara mateix esta com mai l'havia vist!

Promet una sessió 5 Estrelles! Hi ha una onada que pot creixer fins a 1 metre, tot al llarg de la platja, suficienment endins com per fer un salt de cullons! [ojos] o srfejarlo tambe jeje

En unsminuts em preparu i baixu! [heavy]
 
salvipardas dijo:
Mentre estic a casa treballant... tinc el panell de emps real de windfinder
windgraph_small.pl


Va de conya (podeu consultar la vostra zona a l'apartat de previsions del nostre fòrum)... Ara mateix ja està de sud i pujaaaAAANT... Pistaaaaaaaaaaa!!!!! [platano2]

Eiiiii, que us vagi molt bé demà a Saga!!!!! És un lloc per navegar guapu guapu... Només us aconsello que arribeu aviat per poder aparcar a tres metres de la sorra... Teniu allà mateix un restaurant on podeu menjar un menú mariner que no està gens malament! 😁

Gracies Salvi per lo del restaurant,per alla es menja molt pero que molt be!!!jo entrepa,lo economic,no n'hi han massa calers!!! [muro] [muro] [ojos2] .Per cert la JP es la FWS que te 120 l i pesa nomes 7.1kg!!!!! [ojos2] [ojos2] .Te pinta de ser un altre "pepino";amb la de Camilo de 115 l y aquesta tinc per temps.La JP es per quan n'hi ha un chopy massa fort para la 115 i son dos bolids!!!!! [ojos2] .La C2 li diure Ferrari i la JP Mclaren!!!Brutals....
 
Put* Host** ya! es la segona vegada que sem borra un post bans d'acabarlo, i ja tenia com 20 linies escrites


[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

No ho pensu escriure de nou. S'haura d'esperar al report sencer per saber alguna cosa

[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo]
 
lluis_lovewind7 dijo:
Put* Host** ya! es la segona vegada que sem borra un post bans d'acabarlo, i ja tenia com 20 linies escrites


[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

No ho pensu escriure de nou. S'haura d'esperar al report sencer per saber alguna cosa

[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo]

Lluis un altre vegada escrius el report en word i quan ho tinguis copias y pegas al foro [sing]
 
salvipardas dijo:
Mentre estic a casa treballant... tinc el panell de emps real de windfinder
windgraph_small.pl


Va de conya (podeu consultar la vostra zona a l'apartat de previsions del nostre fòrum)... Ara mateix ja està de sud i pujaaaAAANT... Pistaaaaaaaaaaa!!!!! [platano2]

Eiiiii, que us vagi molt bé demà a Saga!!!!! És un lloc per navegar guapu guapu... Només us aconsello que arribeu aviat per poder aparcar a tres metres de la sorra... Teniu allà mateix un restaurant on podeu menjar un menú mariner que no està gens malament! 😁

Salvi, com has pogut ficar aquet panel en el teu escriptori del ordinador? jo me baixat una aplicació el google desktop però no mes en dona la previ y no el vent en temps real!!!
 
Aquí et deixo els diferents panells, si cliques "editar" en aquest missatge veuràs els codis i els podràs enganxar a la teva firma. Estaria bé que cada moderador (o qui vulgui) tingués en la seva firma un lloc diferent.

Vent actual:

tt_imagen.php


LEGE.png


Cap de Begur
windgraph_small.pl


Barcelonès
windgraph_small.pl


Tarragona
windgraph_small.pl


Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl


A windfinder, per saber el temps actual, has d'anar a la pestanya forecast.

Tb pots investigar a Tutiempo.net on segurament trobaràs panells més petits per a la firma, de temps real o de previsió...

ok? Espero que et serveixi...

salvi
 
[bonk] [bonk] No tinc temps per fer el report,estic a un locutori,mijor que el faci en Lluis o l'Eugeni,nomes dic que jo vaig trencar el mastl [sorprendido] [sorprendido] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] i nomes vaig fer un parell de bordos de lo que va arribar a pujar,n'hi ha un local (Miky) que te fotos inclos un video de la primera navegada,si llegeixes aixo si us plau enviam les fotos i el video a :

rimahorfo2002@yahoo.com

Disculpeu aixo del report pero quan l'estava escribint s'ha tallat,locutoris, [muro] [muro] [muro] [muro] doncs be va ser impresionant.....Fins aviat!!!!

_________________________________________________________

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8


Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl
 
rikywave dijo:
[bonk] [bonk] No tinc temps per fer el report,estic a un locutori,mijor que el faci en Lluis o l'Eugeni,nomes dic que jo vaig trencar el mastl [sorprendido] [sorprendido] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] i nomes vaig fer un parell de bordos de lo que va arribar a pujar,n'hi ha un local (Miky) que te fotos inclos un video de la primera navegada,si llegeixes aixo si us plau enviam les fotos i el video a :

rimahorfo2002@yahoo.com

Disculpeu aixo del report pero quan l'estava escribint s'ha tallat,locutoris, [muro] [muro] [muro] [muro] doncs be va ser impresionant.....Fins aviat!!!!

¿Vas trencar el mastil??????????? [aiba] quin animal jajajajaja, suposo que no et vas fer mal.

Dona mes info, ¿amb quina vela anaves?, ¿quans nusos bufaven?
 
Bueno, ja explico jo molt per sobre... pero el report sera recordat jeje :D

S'Agaró, (jo vai na divendres dissabte i diumenge...), Diumenge, baixu una mica tard amb bici i em trobu en Ricky a la platja i l'Eugeni ja navegant! Quina rasca tu!!

Fot castanya, per 5.7 ja estava sobrat, i l'Eugeni amb mes vela fent bordus amb mes vela, tambe waters i axio amb la seva ST de 90L

El Ricky m'insitia peruqe vingues, i jo, uyyy, k fa molt fred i a casa s'esta bé... Pero buenu, al final, com no, hi vaig :D

L'Eugeni ha sortit a muntar la 5.4 i al veure el panorama jo optu per la 4.7


Comença a plaure, pero el vent segueix donant fort. Montu darrera d'una caseta i cap a la sorra!


Veig l'Eugeni ja fent bordus i en Ricky a la trencant. M'hi ficu també... Esta chungu sortir, onades mitjanes amb alguna de ben gran pel mig...

Toca esperar a veure una via per sorti, aguantant el material contra les onades, beach, sortida, paso alguna onada i veig que s'aixeca un monstre, i que no el passare a temps. Total, em trenca a 2 metres i espumon enorme. El passu! [ojos2] a mitges [sorprendido] , pero no sem menja, i es clar, jo flipant. Tornu a fer el beach i sortu pels pèls!

Un cop a fora el tamañ es mes gran, pero no trenquen les onades i es tot un espectacle. Jo al principi vaig curt de vela, pero despre puja i vaig perfecte! Planejades entre montanyes enormes, fent algun saltet i anant en la metaixa direccio que la onada per accelerar i surfejar... Una passada. Divertidissim, alhora meravellos i una delicia visual! [ojos2]

Es més, un cop a fora semblava facil i tot, l'unic a destacar d'una sessió amb condicions tan hardcore va ser una simple catapulta... i el pobre mastil d'en Ricky, allo si que va ser mala sort!

Tenim alguna fotu de quen L'eugeni encara anava amb la vela gran i el tema encara no estava serio. Despres el meu pare va ser un manta i va venir quan ja haviem acabat la sessió i el vent havia baixat a uns 8 nusos durant mitja horeta... perque es va posar al final amb 30 nusos o més, per marius i sanllheys i gent aixi!

El report quan es pugui!




Per la meva banda, divendres res de navegar, pero bones fotos (fare report) i dissabte poc vent i molta onada (navegada i alguna foto, rentadora included)
 
[muro] [muro] Ja ho he dit un mon de vegades,tinc molt mala sort,al principi varem arribar l'Eugeni i jo [aplausos] no hi habia ningu!!!! [muro] [muro] donem volta i cap a Saga,a veure si veiem a la Carla o al Lluis,arribem al parking i com no jo davant em fico per la sortida!!!! [loco] [loco] veig un 4X4 que ve cap a mi [sorprendido] [sorprendido] (clar era la sortida)al final passem tots dos entre cotxes i 4 yayos que escridessaven perque anavem en contra direccio; [loco] [loco] [loco] [muro] [risas] ;ens acostem a la sorra i ..... ventet de uns 8 nussos amb ratxes de 15,mar pla....una maravella;pero nosaltres volem emocions fortes i ja habiem vist com estava Sanfe i decidim anar-hi; [loco] [loco] [loco] [qmeparto] [qmeparto] ;començem a montar i ni rastre de ningu!!!2 fent volar una cometa.Montem,Eugeni no esta segur d'agafar taula de 102 o 90,en aquell moment oletas de 0.50 amb vent de 8 nussos i ratxes de uns 12-13,al final monta 6.2 amb taula de 90,jo començo amb la meva parsimonia... :mrgreen: :mrgreen: ,acabo de montar la meva 5.7 i amb la JP de 120 pensant que aniria de conya,res mes lluny de la realitat,quan baixo i em trobo en Lluis i parlant-ne aconsegueixo que baixi a navegar una estona;mentrestant l'Eugeni navegant com un campio, [heavy] [heavy] [heavy] ,en aquell moment habia pujat fins els 10-11 nussos amb ratxes de 17-18,agafo el material,beach perfecte,ja començo a navegar,(Lluis havia anat pel material)faig un bordo cap a l'esquerra i veig que Eugeni esta parant,pels meus endins penso: que li pasara??? [loco] [loco] [sorprendido] ;doncs virare a veure si necesita ajuda.Quins demonis [yikes] [yikes] no li pasava res,nomes que havia pujat,en mig de la virada al aigua,es que havia vist un bitllet de 500€!!!!que va!!!!!!!!em va catapultar la ratxeta dels pebrots!!!! [muro] [muro] [muro] intento water...jejeje [meparto] [meparto] [muro] [ojos] vela catapultada,no savia el que estava entran en aquell moment,torno a sortir i vaig cap a on estava Eugeni planejant amb la botabara que m'arribava per sobre del cap [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] ,arribo i comença a desmontar;vaig veure un local amb anemometro (Miky)m'acosto per veure quan entrava i per sorpresa meva entraven uns 10 nussos,com es possible?????no puc????hem diu,:no es que has agafat la ratxa i mira de quant es. [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] increible,ratxes de fins a 24 nussos,normal que no fes ni un water,no m'ho esperava!!Eugeni canvia de vela,Lluis que ja ha arribat monta i dic per que no????jo amb la 5.7,en aquells moments ja entraven uns 15-16 nussos i pujant,ones de 1.50 les mitjanes 2 les grans i 1 les petites,intento sortir,Eugeni veig que li falta vela i Lluis a punt de sortir;penso aquesta es la meva!!!!.Res mes anyunyat de la realitat,intento sortir no n'hi ha forma amb les ones era imposible,molt seguides,grans i amb mala llet!!!!,a punt de trencar material;en Lluis surt tambe i va fi,Eugeni una mica passadet i aniria massa passat;de tant intentar sortir vaig trencar mastil!!! [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] S'havia acabat el dia per mi!!!sortir i quan sorten els companys que van força be xerradeta amb el Miky (que te fotos i un video de la primera sortida)plegar material,Eugeni fet pols (no m'estranya,no ha parat) i en Lluis igual,normal amb la lluita amb les ones i el vent comprensible,just quan paren baixa de cop,començen a fer surf!!!!! [loco] [loco] [loco] just quan m'en vaig,puja un altre cop fins penso que els 25-30 nussos,carretera i manta amb un mastil menys. [crybaby] [crybaby] [crybaby] Ara les sensasions molt bones de la JP un parell de bordos,i m'agradat molt la resposta que te la taula d'Eugeni,molt bona taula!!!Felicitats Eugeni,doncs be les fotos a dit Miky que les penjara i res mes.....d'aqui a no res anire a Trabu... [loco] [qpasaneng2] [bonk] [bonk]
 
salvipardas dijo:
Que bé que m'ho hagués passat!!!!!!!!

Riky, t'he copiat el teu comentari a l'apartat de cròniques, ok?

Fis aviat màquina!

T'ho hauries passat d'allo mes be!!!!quina llastima;perdona Salvi l'hauria d'heber posat en un altre apartat!! [sing]
 
Volver
Arriba