Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
salvipardas dijo:AVUI, MÉS!!!!!![]()
![]()
OBSERVEU A LA GRÀFICA COM S'ORIGINA EL GARBÍ A BCN:
salvipardas dijo:Pel que fa a les meduses, vaig llegir que com que havia plogut tant aquests darrers mesos n'hi hauria menys aquest any, ja que l'aigua dolça actúa de barrera contra aquests "animalets".
Una altra cosa curiosa que vaig llegir. Resulta que l'Ajuntament volia fer un parc eòlic (sí, sí, molins d'aquells com a Tarifa) a la zona del port, després que els estudis sobre freqüència de vent indiquessin la idoneïtat de la zona per a un parc generador d'energia eòlica... Doncs bé, al final l'aeroport (que depèn d'algun ministeri del govern central) ha considerat que el projecte posava en seriós perill el trànsit aeri i el parc eòlic no es farà. Una anècdota que ens ve a dir que a Barcelona fa vent!!!
rikywave dijo:salvipardas dijo:Pel que fa a les meduses, vaig llegir que com que havia plogut tant aquests darrers mesos n'hi hauria menys aquest any, ja que l'aigua dolça actúa de barrera contra aquests "animalets".
Una altra cosa curiosa que vaig llegir. Resulta que l'Ajuntament volia fer un parc eòlic (sí, sí, molins d'aquells com a Tarifa) a la zona del port, després que els estudis sobre freqüència de vent indiquessin la idoneïtat de la zona per a un parc generador d'energia eòlica... Doncs bé, al final l'aeroport (que depèn d'algun ministeri del govern central) ha considerat que el projecte posava en seriós perill el trànsit aeri i el parc eòlic no es farà. Una anècdota que ens ve a dir que a Barcelona fa vent!!!
Felicitats a tots els que heu navegat avui tambe,jo mirare d'anar dema a Castefa,per alla del Port Ginesta,a veure com va la cosa,per cert Salvi,per alla on es pot aparcar per montar el material i per sortir que estigui be????mai he sortit alla,a Castefa normalment tinc entes que bufa una mica mes que a Barna,no???ja em diras,per cert allo de la tenda encara no he vist cap foto,quan pugis les pujes???mercis...tambe per lo de la 7.5,estic enamorat d'aquella vela!!!!.
salvipardas dijo:A on bufa més...? Els de Castas et diran que allà, els de Bcn que aquí![]()
salvipardas dijo:rikywave dijo:salvipardas dijo:Pel que fa a les meduses, vaig llegir que com que havia plogut tant aquests darrers mesos n'hi hauria menys aquest any, ja que l'aigua dolça actúa de barrera contra aquests "animalets".
Felicitats a tots els que heu navegat avui tambe,jo mirare d'anar dema a Castefa,per alla del Port Ginesta,a veure com va la cosa,per cert Salvi,per alla on es pot aparcar per montar el material i per sortir que estigui be????mai he sortit alla,a Castefa normalment tinc entes que bufa una mica mes que a Barna,no???ja em diras,per cert allo de la tenda encara no he vist cap foto,quan pugis les pujes???mercis...tambe per lo de la 7.5,estic enamorat d'aquella vela!!!!.
Jo de Castelldefels només conec el Club Nàutic... per allà deixes el cotxe i navegues... però fa molt de temps que no hi vaig... La tenda, em fot pal muntar-la i fer-li una foto, no et preocupis que jo te l'ensenyo i ja està, no et sentis compromés. La vela, sí, ja te la guardo... No és per res, però la sentiràs més lleugera que la Tribord i sens dubte "tirarà" més!
A veure si dilluns podem pujar cap a Platja d'Aro... Pals, Sant Pere... i t'ho ensenyo tot, a veure... Si no, ja m'acosto jo on em diguis.
Que navegueu molt tots! Jo ja estic fart!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.