19 juny Bcn

salvi

Totalwind Hero
AVUI, MÉS!!!!! [platano2] [platano2] [platano2]

OBSERVEU A LA GRÀFICA COM S'ORIGINA EL GARBÍ A BCN:

Adjuntos

• windgraph_small.png
    windgraph_small.png
    2,1 KB · Visitas: 477
salvipardas dijo:
AVUI, MÉS!!!!! [platano2] [platano2] [platano2]

OBSERVEU A LA GRÀFICA COM S'ORIGINA EL GARBÍ A BCN:

Siiiiiii, ha estado genial hoy tambien, 14-16kn, full planing, mucha gente en el agua, buena temperatura, cero medusas. Quiero masssss!!!!! [heavy]

Doncs sí, estava més "civilitzat" que ahir, però perfecte per 6.5 😁 Ahir hi va haver algú que segons m'ha explicat va navegar fins les 9 de la nit... si us hi vau fixar, la ventolera no va parar fins molt molt tard... va ser un dia 10. No se li pot demanar més a un vent que al migdia no falla a aquells que tenen dues hores lliures i que a la tarda pot durar fins que es fa fosc! Els tèrmics de la costa central són uns vents civilitzats, formals i correctes, puntuals i previsibles, sense sorpreses, semblen concebuts a la mida exacta de les nostres necessitats urbanes.

He comptat més de 50 firmes al registre de navegants que avui han sortit a la Base. La quantitat de veles es pot arribar a doblar en un dia festiu i la veritat és que, a part de la sorra, que ens han deixat molt poc espai, al mar no hi ha cap problema per excés de taules.

Veus, Enrike, no et vaig dir que avui navegaries...? [saludo]

Pel que fa a les meduses, vaig llegir que com que havia plogut tant aquests darrers mesos n'hi hauria menys aquest any, ja que l'aigua dolça actúa de barrera contra aquests "animalets".

Una altra cosa curiosa que vaig llegir. Resulta que l'Ajuntament volia fer un parc eòlic (sí, sí, molins d'aquells com a Tarifa) a la zona del port, després que els estudis sobre freqüència de vent indiquessin la idoneïtat de la zona per a un parc generador d'energia eòlica... Doncs bé, al final l'aeroport (que depèn d'algun ministeri del govern central) ha considerat que el projecte posava en seriós perill el trànsit aeri i el parc eòlic no es farà. Una anècdota que ens ve a dir que a Barcelona fa vent!!!

salvipardas dijo:
Pel que fa a les meduses, vaig llegir que com que havia plogut tant aquests darrers mesos n'hi hauria menys aquest any, ja que l'aigua dolça actúa de barrera contra aquests "animalets".

Una altra cosa curiosa que vaig llegir. Resulta que l'Ajuntament volia fer un parc eòlic (sí, sí, molins d'aquells com a Tarifa) a la zona del port, després que els estudis sobre freqüència de vent indiquessin la idoneïtat de la zona per a un parc generador d'energia eòlica... Doncs bé, al final l'aeroport (que depèn d'algun ministeri del govern central) ha considerat que el projecte posava en seriós perill el trànsit aeri i el parc eòlic no es farà. Una anècdota que ens ve a dir que a Barcelona fa vent!!!

Felicitats a tots els que heu navegat avui tambe,jo mirare d'anar dema a Castefa,per alla del Port Ginesta,a veure com va la cosa,per cert Salvi,per alla on es pot aparcar per montar el material i per sortir que estigui be????mai he sortit alla,a Castefa normalment tinc entes que bufa una mica mes que a Barna,no???ja em diras,per cert allo de la tenda encara no he vist cap foto,quan pugis les pujes???mercis...tambe per lo de la 7.5,estic enamorat d'aquella vela!!!!.

waw quina enveja em doneu tots ;BRR jo que des de la feina veig ell mar i eel vent es com una tortura i penso.. que foto aquí hauria d'estar navegant però....res de res, haure d'esperar i [muro] [muro] [muro] [aiba] [aiba] [aiba] el cap de setmana a veure si tinc sort.
Salut i bon windsurf

rikywave dijo:
salvipardas dijo:

Felicitats a tots els que heu navegat avui tambe,jo mirare d'anar dema a Castefa,per alla del Port Ginesta,a veure com va la cosa,per cert Salvi,per alla on es pot aparcar per montar el material i per sortir que estigui be????mai he sortit alla,a Castefa normalment tinc entes que bufa una mica mes que a Barna,no???ja em diras,per cert allo de la tenda encara no he vist cap foto,quan pugis les pujes???mercis...tambe per lo de la 7.5,estic enamorat d'aquella vela!!!!.

Jo de Castelldefels només conec el Club Nàutic... per allà deixes el cotxe i navegues... però fa molt de temps que no hi vaig... La tenda, em fot pal muntar-la i fer-li una foto, no et preocupis que jo te l'ensenyo i ja està, no et sentis compromés. La vela, sí, ja te la guardo... No és per res, però la sentiràs més lleugera que la Tribord i sens dubte "tirarà" més!

A veure si dilluns podem pujar cap a Platja d'Aro... Pals, Sant Pere... i t'ho ensenyo tot, a veure... Si no, ja m'acosto jo on em diguis.

Que navegueu molt tots! Jo ja estic fart!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

salvipardas dijo:
A on bufa més...? Els de Castas et diran que allà, els de Bcn que aquí [saludo]

Llavors tenim un dilema oi???,lo que es segur es que aquest diumenge bufara a Sant Pere Pescador,a les dues ratxes de 20 nussos i brisas de 17 desde les 10 mes o menys fins les dues i alla s'aguantara fins les 18-19 hrs,sera un bon Sur que rolara desde SO fins SE mantenint-se en S un parell o tres horetes que ben bones que son. [bonk] [bonk] [heavy] [heavy]

salvipardas dijo:
rikywave dijo:
salvipardas dijo:

Jo de Castelldefels només conec el Club Nàutic... per allà deixes el cotxe i navegues... però fa molt de temps que no hi vaig... La tenda, em fot pal muntar-la i fer-li una foto, no et preocupis que jo te l'ensenyo i ja està, no et sentis compromés. La vela, sí, ja te la guardo... No és per res, però la sentiràs més lleugera que la Tribord i sens dubte "tirarà" més!

A veure si dilluns podem pujar cap a Platja d'Aro... Pals, Sant Pere... i t'ho ensenyo tot, a veure... Si no, ja m'acosto jo on em diguis.

Que navegueu molt tots! Jo ja estic fart!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Has d'anar diumenge que bufara be,com maxim marca uns 20 nussos alla a Sant Pere,jo pujare i baixare,pero si estas el diumenge a Saga i bufa,vaig cap a Saga,aixi ho veig i a mes naveguem junts!!!!ja em diras...La vela encara m'en recordo quan la vaig tastar alla a Trabu,no pesa res i a sobre es mes potent que la meva amb cambers una pasada,si no fos aixi no t'hauria dit res,pero m'en vaig enamorar d'ella desde el primer cop!!!!

Volver