20 gener fins al cap de setmana

salvi

Totalwind Hero
Avui dimarts vent al nord i al sud, demà dimecres més i dijous sembla que altre cop garbí... i la majoria treballant.

Esperem que el cap de setmana ens recompensi de tants sacrificis i esforços per aixecar aquest país!!!

tv3 donave f8 de mestral pel dissabte al delta.

salvipardas dijo:
Alex,
Encara et sobra una vela petita per deixar-me aquest dissabte?

Baixeu el dissabte cap a Trabu?si aneu jo m'espero fins dissabte.

Efectivament!

Em sabria greu que et perdessis el dia de demà per esperar-nos, d'alra banda tot un honor [heavy] , però també s'ha de dir que si coincidim tots a Trabu amb vent el dia será NO gran, sinó GLORIÓS, MEMORABLE!!!!!!! [heavy]

salvi [saludo]

Jo baixare dissabte segurament amb en Hannes, el colega Austriac. Pero a no ser que Riumar estigui desfasat com l'altre vegada anirem a Riumar.

Salvi, si vols et puc deixar una 4.5 una miketa atrotinada que tinc, es una pryde bastant antiga pero funciona. Aixo si, t'hauras de buscar un pal de 4.00 jo nomes tinc 1 i el fare servir amb l'altre 4.5. A vegades tambe l'he montat amb un 4.30 pero no es lo seu, no queda ben montada.

Si es confirma la previ m'enportare 3.9 4.5 i 5.3.

alextxell dijo:
Jo baixare dissabte segurament amb en Hannes, el colega Austriac. Pero a no ser que Riumar estigui desfasat com l'altre vegada anirem a Riumar.

Salvi, si vols et puc deixar una 4.5 una miketa atrotinada que tinc, es una pryde bastant antiga pero funciona. Aixo si, t'hauras de buscar un pal de 4.00 jo nomes tinc 1 i el fare servir amb l'altre 4.5. A vegades tambe l'he montat amb un 4.30 pero no es lo seu, no queda ben montada.

Que cabrits,jejeje,de ben segur que Riumar estara desfasadissim,amb Mestral com esta marcant la pitjor de totes a windguru,la primera.....25 nusos a les 11;12;13 i 14 hores,de ben segur que estara imposible,massa fort alla,a Trabu,suposo que estara per 5 (jo amb 5.3,no tinc cap 5)pero al menys es podra navegar,despres alla a l'una baixara suposo que fins els 22-23 nusos amb ratxes de 27-28.Estara de conya i jo m'esperare fins dissabte,jejeje,que segur que baixo.Hem de parlar per sapiguer com ho fem per quedar tots,igual pot venir l'€nrique,radjo i jo segur,esperem que en Salvi i Camilo,tambe vinguin i a la minima que pugui l'€nrique tambe.A veure si algu porta camera tambe per fer fotos,si algu la porta jo li treure fotos de ben segur!!!!!.Li podriem dir a la Patricia que vingui,al menys podra practicar el Beach o el water alla al costat i si s'anima sortir i fer alguna coseta,si mes no amb vela petita,petita.A veure qui me s'apunta a aquesta mini trobada,jejeje. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]
Una coseta mes,algu sap si tenim un altre forero,papa o encara hem d'esperar massa mes?com estan tant la mare com la criatura?.Si ja es papa,FELICITATS CARLI,una abraçada.

Vinga que a lo millor tenim sort [heavy]
començem amb els sacrificis i demes

alextxell dijo:
Vinga que a lo millor tenim sort [heavy]
començem amb els sacrificis i demes

Segur que sortirem junts,be al bon sentit de la paraula, per Trabu,ja veuras.

radjo dijo:
Yo también me apunto. Mañana tengo fiesta e iré preparando el material...

Eres un crak!!!!!aunque tu y yo vamos en el mismo coche?o quedamos alli,supongo que iremos en tu coche no?jejeje,contigo contabamos todos me parece a mi,jejeje,tenemos que quedar para ver como lo hacemos y poder quedar con Salvi en la gasolinera de la ultima vez,que ademas,cuando viene Salvi triunfamos siempre,jejeje.

Por lo que acabo de ver,si se cumple la primera muy bien,pero como salga la segunda...... [ojos2] [ojos2] [ojos2] habra que estar [loco] [loco] [loco] ,y aunque lo estamos,como salga la segunda,voy a intentar salir con 120 litros con 40 nudos,minimo de media,segun windguru,segunda previ,bueno,mas bien ronda por los 45-46,pero a ponerse el casco y al agua patos,vamos yo saldre seguro,entre lo que entre,asi que aunque sea con una bolsa de caprabo y la tabla de planchar..... [heavy] [heavy] [heavy]

Ah!!!! un par de cosillas,si alguien va a Riuimar que se lleve un par de alitas,si en Trabu entran 40 nudos o mas alli entraran lo menos 50-60 nudos,quien tenga un buen par de gemelos que se meta en Riumar,yo a Trabu,una cosa que se me olvidaba,si entra eso que me marca la previ(2ª,3ª y parte de la 4ª)mas vale que si alguien lleva una camara sea de alta velocidad,vamos,que si alguien tiene GPS que lo lleve a ver que velocidades se alcanzan alli,jejejeje.

rikywave dijo:
alextxell dijo:

Que cabrits,jejeje,de ben segur que Riumar estara desfasadissim,amb Mestral com esta marcant la pitjor de totes a windguru,la primera.....25 nusos a les 11;12;13 i 14 hores,de ben segur que estara imposible,massa fort alla,a Trabu,suposo que estara per 5 (jo amb 5.3,no tinc cap 5)pero al menys es podra navegar,despres alla a l'una baixara suposo que fins els 22-23 nusos amb ratxes de 27-28.Estara de conya i jo m'esperare fins dissabte,jejeje,que segur que baixo.Hem de parlar per sapiguer com ho fem per quedar tots,igual pot venir l'€nrique,radjo i jo segur,esperem que en Salvi i Camilo,tambe vinguin i a la minima que pugui l'€nrique tambe.A veure si algu porta camera tambe per fer fotos,si algu la porta jo li treure fotos de ben segur!!!!!.Li podriem dir a la Patricia que vingui,al menys podra practicar el Beach o el water alla al costat i si s'anima sortir i fer alguna coseta,si mes no amb vela petita,petita.A veure qui me s'apunta a aquesta mini trobada,jejeje. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]
Una coseta mes,algu sap si tenim un altre forero,papa o encara hem d'esperar massa mes?com estan tant la mare com la criatura?.Si ja es papa,FELICITATS CARLI,una abraçada.

Gracias Riky 😁

Em foteu una embeja, cabrons!!!! :( :( jo estic de guardia que la meva dona fa les 40 semanas el 30 Gener, i no puc fer ningun esport, el meu radi d'acció es de Barcelona amb el movil enganxat a la orella. Ja us avisare cuan sigui pare.

Passeu-vos molt be, per mí.

Saludos

carli dijo:
rikywave dijo:
alextxell dijo:

Gracias Riky 😁

Em foteu una embeja, cabrons!!!! :( :( jo estic de guardia que la meva dona fa les 40 semanas el 30 Gener, i no puc fer ningun esport, el meu radi d'acció es de Barcelona amb el movil enganxat a la orella. Ja us avisare cuan sigui pare.

Passeu-vos molt be, per mí.

Saludos

Et recordarem,i que tot vagi molt,pero que molt be.Per cert,no perdis el coneixement quan vingui,ok?no miris,mira els ulls de la teva dona,es un moment molt,especial.Avisa.

Carli no en sabia res tio, felicitats i espero que tot vagi be, ja avisaras.

No entiendo nada, windguru esta dando garbi en trabu para el dissabte

Ara miro la previ... però a la tele parlen de ventades descomunals de ponent de 140 km/h... especialment al delta on pot arribar a ser inhumà... Si és ponent fort, a Castelldefels amb 4 i mig, no?

Ara miro els mapes a veure què tal.

Carli, tio, disfruta d'aquests moments irrepetibles! Ha! molts dels meus amics també han estat, són o seran pares... 😁

Mara de deu si dona millor previ dissabte a castelldefels que al delta. Ho habeu vist aixo

Volver