alextxell dijo:
Jo baixare dissabte segurament amb en Hannes, el colega Austriac. Pero a no ser que Riumar estigui desfasat com l'altre vegada anirem a Riumar.
Salvi, si vols et puc deixar una 4.5 una miketa atrotinada que tinc, es una pryde bastant antiga pero funciona. Aixo si, t'hauras de buscar un pal de 4.00 jo nomes tinc 1 i el fare servir amb l'altre 4.5. A vegades tambe l'he montat amb un 4.30 pero no es lo seu, no queda ben montada.
Si es confirma la previ m'enportare 3.9 4.5 i 5.3.
Que cabrits,jejeje,de ben segur que Riumar estara desfasadissim,amb Mestral com esta marcant la pitjor de totes a windguru,la primera.....25 nusos a les 11;12;13 i 14 hores,de ben segur que estara imposible,massa fort alla,a Trabu,suposo que estara per 5 (jo amb 5.3,no tinc cap 5)pero al menys es podra navegar,despres alla a l'una baixara suposo que fins els 22-23 nusos amb ratxes de 27-28.Estara de conya i jo m'esperare fins dissabte,jejeje,que segur que baixo.Hem de parlar per sapiguer com ho fem per quedar tots,igual pot venir l'€nrique,radjo i jo segur,esperem que en Salvi i Camilo,tambe vinguin i a la minima que pugui l'€nrique tambe.A veure si algu porta camera tambe per fer fotos,si algu la porta jo li treure fotos de ben segur!!!!!.Li podriem dir a la Patricia que vingui,al menys podra practicar el Beach o el water alla al costat i si s'anima sortir i fer alguna coseta,si mes no amb vela petita,petita.A veure qui me s'apunta a aquesta mini trobada,jejeje.
Una coseta mes,algu sap si tenim un altre forero,papa o encara hem d'esperar massa mes?com estan tant la mare com la criatura?.Si ja es papa,
FELICITATS CARLI,una abraçada.