alextxell dijo:
Jo ja estic nervios
Tranquilitat,el windguru marcava mestralet en Trabu,ara ho tornare a mirar,windfinder marcava tambe un mestralet,no crec que arribin a mes de 35 nusos com vent constant,les ratxes seran suposo que de 44 commolt,estara comel ultim dia que vam navegar alla,suau,jejeje,ho he mirat ara mateix i entrara un bon mestralet,l'ultima de totes marca de 30 nusos i baixant fins 24 alla a les 19 horetes,jejeje,dubto molt de TV3 que s'equivoca mes que parla,la primera previmarca de 27 nusos fins els 22 nusos a les 16 horetes,aquesta es mes racional,el Ponent entra avui i dema,demapasat entrara un bon Metsralet.Ara mirare la de windfinder i us dic el que diu,doncs diu que entrara un Mestralet de 31 nusos a les 10 i baixant fins els 26 a les 18 horetes.Per l'experiencia que en tinc de Trabu sincerament crec que entraran al mati uns 32-35 nusos a les 10 i a les 11 haura baixat fins els 25-27 nusos amb ratxes de 35 nusos,es mantindra fins les 13 horetes que baixara fins els 20-22 nusos que es mantindran fins les 15 hores i despres baixaran fins els 15-17 nusos.Aixo es el que crec que pasara alla,a Trabu,a Riumar estara bastant mes fort,penso que on es navegara de conya sera per alla,penseu que si entra un mestralet,hi ha una cordillera que frena una mica l'entrada,si entra Ponent cosa que dubto molt,tambe te unes montanyes que el frenen just darrere de Sant Carles,llavors no pot entrar tant bestia,pero a Riumar no te montanyes que el frenin,llavors entra de cop i molt mes fort.penso que Trabu estara de conya per navegar,ara,s'han de tenir els co...... molt ben agafats,per la resta estara d'allo mes be.No cal patir tant coll...!!!!!que usa quedat la cara de
![eeeeek [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif]](/foro/smilies/eeeeek.gif)
,aixi que ja que coneixem les previs,bastant fiables araens hem de ficar a fer
![12 [smilie=12.gif] [smilie=12.gif]](/foro/smilies/12.gif)
no penseu tant en
![ambulance [smilie=ambulance.gif] [smilie=ambulance.gif]](/foro/smilies/ambulance.gif)
ni tampoc
![lloron [lloron] [lloron]](/foro/smilies/lloron.gif)
el que hem de fer es
![ceji [ceji] [ceji]](/foro/smilies/ceji.gif)
i navegar com boixos,jejeje,disfrutar i anar a per totes!!!.