20 gener fins al cap de setmana

Al Delta marca garbí per dissabte el windguru (¿?¿)... però és molt aviat. A la tele han parlat de vents de ponent generals i per dissabte ratxes fortíssimes que posarà la zona del delta en alerta groga... 140 km/h, tios! Ja veurem.

No ho sé... A Castelldefels dissabte fotrà vent, això segur, patirem igual sense menjar-nos tants km... A veure, ja definirem posicions, com la setmana passada, que tothom la va encertar amb Malgrat.

alextxell dijo:
Jo ja estic nervios [goofy]

Tranquilitat,el windguru marcava mestralet en Trabu,ara ho tornare a mirar,windfinder marcava tambe un mestralet,no crec que arribin a mes de 35 nusos com vent constant,les ratxes seran suposo que de 44 commolt,estara comel ultim dia que vam navegar alla,suau,jejeje,ho he mirat ara mateix i entrara un bon mestralet,l'ultima de totes marca de 30 nusos i baixant fins 24 alla a les 19 horetes,jejeje,dubto molt de TV3 que s'equivoca mes que parla,la primera previmarca de 27 nusos fins els 22 nusos a les 16 horetes,aquesta es mes racional,el Ponent entra avui i dema,demapasat entrara un bon Metsralet.Ara mirare la de windfinder i us dic el que diu,doncs diu que entrara un Mestralet de 31 nusos a les 10 i baixant fins els 26 a les 18 horetes.Per l'experiencia que en tinc de Trabu sincerament crec que entraran al mati uns 32-35 nusos a les 10 i a les 11 haura baixat fins els 25-27 nusos amb ratxes de 35 nusos,es mantindra fins les 13 horetes que baixara fins els 20-22 nusos que es mantindran fins les 15 hores i despres baixaran fins els 15-17 nusos.Aixo es el que crec que pasara alla,a Trabu,a Riumar estara bastant mes fort,penso que on es navegara de conya sera per alla,penseu que si entra un mestralet,hi ha una cordillera que frena una mica l'entrada,si entra Ponent cosa que dubto molt,tambe te unes montanyes que el frenen just darrere de Sant Carles,llavors no pot entrar tant bestia,pero a Riumar no te montanyes que el frenin,llavors entra de cop i molt mes fort.penso que Trabu estara de conya per navegar,ara,s'han de tenir els co...... molt ben agafats,per la resta estara d'allo mes be.No cal patir tant coll...!!!!!que usa quedat la cara de [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] [smilie=eeeeek.gif] ,aixi que ja que coneixem les previs,bastant fiables araens hem de ficar a fer [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] no penseu tant en [smilie=ambulance.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=ambulance.gif] ni tampoc [lloron] [lloron] [lloron] [lloron] el que hem de fer es [mepiro] [mepiro] [mepiro] [aplausos] [aplausos] [aplausos] [applaudit] [applaudit] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=cheeseburger.gif] [smilie=12.gif] [ola] [ola] [ola] [ceji] [ceji] i navegar com boixos,jejeje,disfrutar i anar a per totes!!!.

hola a todos,

creo que lo habéis mirado mal en trabu el dia que hay garbí es mañana viernes, el sábado entra un mistral un poco aponentado de dos pares de cojones, si queréis ir a castefa perfecto tb pero yo creo que en trabu estará mas cte.

estará para 3.5-4 con dos cojones por la mañana y a las 13 siemprebaja y se podrá ir con 4.5-5 como la otra vez.

Bueno yo me apunto seguro, ahora voy a hacer unas pesitas.

mañana concretamos

HOla Carli, jejejeeje , estas com jo ara fa just un mes , jejejeje.
Be, a mi que vinc de arenys de mar evidentment millor que siqui a castelldefels pero estic disposat a baixar fins el trabu, aixi , com quedem!!, ja fa unas dies i tinc un mono!!!. per cer lo mes pettit que tinc es de 4,5
Salut i bon windsurf

Si no está clar Castelldefels amb hipotètic ponent, doncs cap al Delta amb "mestralet", res 35 nusos, reees [meparto]

A veure, revisem material:

Tinc una 3.9 - però un màstil de 4,30 - A ALGÚ LI SOBRARIA UN MÀSTIL DE 4 m per deixar-me??

No tinc cap inconvenient de compartir material si calgués.

Després portaré la de 5, que no crec que serveixi de res el dissabte.

Avui ha tornat a entrar garbi fort a Malgrat 20-25n tal i com marcava el guru... dema mes!

tv3 ha donat "F10" per disabbte al delta. Jo encara no se si baixar o quedarme a castelldefels. La veritat es que Riumar estara inpracticable o sigui que s'haura d'anar a trabu.
A Castelldefels entrara de terra ja veurem si es podra navegar.

alextxell dijo:
tv3 ha donat "F10" per disabbte al delta. Jo encara no se si baixar o quedarme a castelldefels. La veritat es que Riumar estara inpracticable o sigui que s'haura d'anar a trabu.

Radjo i jo baixem,suposo que en Salvi tambe,no se,si entra un BF10 a Trabu,t'aseguru que ho fico a you tube,de debo,no es broma,pero no crec que entri tan bestia,es molt dificil,aquests temporals nomes es donen a alta mar i per anglaterra,per aqui no ho he vist mai,vents de 140 km/h?¿?¿?.Llavors estara fluixet oi?portare la 7.5 no sigui que entri una mica mes,pero aixo esta fet home,sera divertit,ja veuras.

alextxell dijo:

De TV3 no et refiis massa,l'ultim cop que ens varem centrar en el que va dir,varen comentar que al Delta entrava un BF5,vam arribar i no es movia ni un full,res,calma chicha,mai ho havia vist tant calmat.

he mirat ara mateix el windguru i dic el mateix que a la plana anterior,que entrara com l'ultim dia que tu vas trencar,no crec que entri mes,ho he vist amb 40 nusos i pico i ratxes de mes de 50 nusos,estava imposible,pero un cop a la meva vida.Aixi que no crec que estigui tan bestia.

ja ja que bo lo de la 7.5, si navego demà segurament el dissabte em quedi aquí. La possibilitat de navegar a casa es del 100%. Ara si per lo que sigui dema no navego segur que baixo. Per si un cas dema demanare mig demati lliure (espero que le meu jefe no miri aquest foro). I com que per la tarde no treballo.....

not dijo:
Avui ha tornat a entrar garbi fort a Malgrat 20-25n tal i com marcava el guru... dema mes!
Cony not,no ens diguis aquestes coses quan no sortim,renoi!!!que despres [muro] [muro] [muro] .

CarLeS dijo:
la previ pinta molt forta, ja veuras que al final estara intratable, que ni en 3.7

Ei Carles,jo penso que a Trabu al menys es podra fer alguna coseta,be el força 10 esta per Valencia,segons el windguru i windfinder dema no pasaran del 30 nusos a Trabu,cosa molt factible ja que alla no sol entra molt fort,on crec que estara intratable sera a Riumar,segur.Et pasaras per Trabu a veure com esta la cosa?,o si pots em dius alguna cosa al movil alla a les 9 delmati si veus que esta molt fort,tant com 50 nusos.Mercis,si no tensel movil te'l dono per privat pero em sembla que ja el tens oi?

Volver