En principi intento resumir....
Opció A (trobada-travesia del foro)
Al juny amb el suport de vonxs amb barca, cal decidir dates travesia la gola-roses-l'escala-la gola.
Dies 7 de juliol amb posibilitat de moure-ho al 14 o 21? (aixó cal que el capità , ho confirmi i tambè si en te ganes o no)
En principi la idea es que amb 10-12 nusos ja podem sortir , si en son 15 millor anirem amb material mes petit.
Opció B (Escala -Roses trofeiu vintage)
Si l'anterior opcio no es posible, els que estiguem per aqui el 19 d'agos podem trobar-nos i participar a la regata organitzada.
Crec que es posible amb tot tipus de wins. Hi ha un trofeiu especial si vas amb un hifly i una vela mistral 70´s
Poder es la opció mes fàcil , no hem de involucrar ningú i ja es una cosa preparada.
Opcio C (travesia al pelu)
Fer-ho a pelu, jo no ho repetiré però es possible de sobres el belga que vaig compartir navegades ho havia fet mes d'un cop amb formula 10mts
El que passa es que caga una mica perqué cal posarse ben endins per aconsseguir travessar i al centre si es peta algo tens un problema.
Rapidament et passes 2-3h al aigua esperant.
Pero clar si fossim molts.... no es es jugarsela, jo crec que passo soc massa prudent i no ho passo be.