21/7-2a convocatoria - Travessia Sant Pere-Roses

es la veritble proba de que la algebra es una ciencia abstracta.. [meparto]

Tu tranquil en un parell o tres anys t'hi acostumes... [saludo]

Supongo que estaréis al corriente, pero por si acaso

Travessia '12 L'Escala Roses 2n Trofeu Vintage
El 19 d'agost de 2012

Gracias Yordas, yo no lo sabía.

Aquí el resumen de la regata del año pasado, parece que se lo pasaron bien: http://www.vela.cat/index.php/noticies/item/301-cr%C3%B2nica-de-la-travessia-de-lescala-roses

es que si yo no puedo ni organizar mis findes con mas de 24h de antelación ( [smiley_1140.gif] )...
no entiendo como consiguen organizar eventos así y que (generalmente) funcione! [smilie=worship2.gif]
hay que tener fe...

algo habia visto yordas pero no recordaba que , gracias por refrescar la memoria.

sobre 2h? debia ser flotando no? No se igual con 10 nudos una buena formula... en todo caso es una opcion si no lo conseguimos montar por nuestra cuenta . Yo el 19 de agosto estaré seguro en Sant pere.

No acabo de entender com o lo montaron , transportaron el material en barca de rosas a la escala? para hacer solo la vuelta?

Por lo que leí en su momento, creo recordar, que se reunían en el puerto, cargaban el material en un barco y se desplazaban hasta la salida.
tuvieron poco viento, de hecho Alex Carabi la hizo con Formula y estuvo medio recorrido sin planear, "las regatas son asina " [fcp]

puff 7km en formula sin planear.... [sorprendido] [sorprendido] eso si es estar fuerte. [bonk]

Jo m'apunto:

Segur a la "2n Trofeu Vintage", doncs per aquestes dates, soc a La Ballena.
La del juliol si acaba caient del 14 en endevant, també.

La meva tabla freeride és de 101l, però he creuat el golf més d'un cop.

Si no està fort, agafo la viper amb orsa. No patiu pel meu ritme. (Em faig responsable de mi mateix ;-))

Saluut!

Gracies a tots, suposo que entre setmana podre navegar al mitgdies... avui he pogut i dema tambe.
Per la kdd intentare vindre a veure com acabeu.. enrique si sales de casa compartimos coche?

Saludos a yordas, hace dos veranos estuve en su club y me cuidaron como uno mas.. tienen un club muy bien adaptado que no falta de nada. haver si este verano me puedo escapar.. [smiley_1140.gif]

Ufff em feu un resum? je je vinga m'apunto 134/9.5

En principi intento resumir....

Opció A (trobada-travesia del foro)

Al juny amb el suport de vonxs amb barca, cal decidir dates travesia la gola-roses-l'escala-la gola.

Dies 7 de juliol amb posibilitat de moure-ho al 14 o 21? (aixó cal que el capità , ho confirmi i tambè si en te ganes o no)

En principi la idea es que amb 10-12 nusos ja podem sortir , si en son 15 millor anirem amb material mes petit.

Opció B (Escala -Roses trofeiu vintage)

Si l'anterior opcio no es posible, els que estiguem per aqui el 19 d'agos podem trobar-nos i participar a la regata organitzada.

Crec que es posible amb tot tipus de wins. Hi ha un trofeiu especial si vas amb un hifly i una vela mistral 70´s

Poder es la opció mes fàcil , no hem de involucrar ningú i ja es una cosa preparada.

Opcio C (travesia al pelu)

Fer-ho a pelu, jo no ho repetiré però es possible de sobres el belga que vaig compartir navegades ho havia fet mes d'un cop amb formula 10mts
El que passa es que caga una mica perqué cal posarse ben endins per aconsseguir travessar i al centre si es peta algo tens un problema.
Rapidament et passes 2-3h al aigua esperant.

Pero clar si fossim molts.... no es es jugarsela, jo crec que passo soc massa prudent i no ho passo be.

Volver