21/7-2a convocatoria - Travessia Sant Pere-Roses

tu descansa.... [smilie=worship2.gif]

De tota manera encara que un parte a una setmana es dificil, es veu una altre tramuntanada per dissante i diumenge vinent. [applaudit]

pot ser diumenge, pero pinta que anirem a leucate.... [bonk]

Untitled-2.gif

Si algu puja dissabte al migdia. fins diumenge m'apunto no tinc la familia [windsurfing.gif] pero tampoc tinc cotxe [fcp]

carli dijo:
Si algu puja dissabte al migdia. fins diumenge m'apunto no tinc la familia [windsurfing.gif] pero tampoc tinc cotxe [fcp]

Jo igual, acabo feina dissabte a les 15h, el que quan quedo a dormir ho faig al cotxe...alternatives?

Silent, estem en contacte a veure com avança la previ.

No es pot mirar les previs amb tants de dies. Ara ha canviat a SE, direcció perfecte per la travessa i diumenge N.

Alternatives: Agafar una parcel·la en un camping entre varis.

Jo tinc lloc per algú més al cotxe, però sortiré dissabte aviat.

Dons res nois tramuntana altre cop. Jo aniré aquest cop si , a leucate segurament dissabte, sino diumenge.

jo no tinc cotxe ja que estic de RODRIGUEZ !!! a veure si entra a Barna.

Tinc una nova taula FANATIC FSW 86 L, comprada que necessita una mica de resina de Epoxi, i aprofitare aquest cap de setmana.

Si algun puja el Diumenge desde Barna que avisi, m´apunto a on sigui!!!!

Sobre la travessa d'aquest dissabte, la qüestió torna a ser obvia.
Sobre convocar pel 28/7/2012, casi que esperem a dijous, o farem venir tramuntana de nou.
Sobre que fer aquest cap de setmana: Contesto al tema de "previ".

A mi també m'interessa. Ja tinc la fórmula quasi-totalment dominada i estaré per aquí l'agost (menys del 8 al 14), si no és un diumenge m'hi apuntaria segur.

Jo nomes se que es fa el 19 d'agost i que hi ha un tel de contacte.
GErace_13_20120329125435_ca_item.jpg

972257003
I aqui fotos de la ultima, per el que es veu es va fer sense vent [sorprendido] ostres travessar el golf surant amb wind , mes que una sortida es un càstig de deu....

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.181373661931207.42913.128722967196277&type=3

Home jo per aquelles dates estaré al camping amb tot l'arsenal..potser hi trucaré per informar-me.

Pero si es tracta de sirtir a les 11 sense vent per poder dinar una paella...pos no.... [meparto]

PD: si algú es vol apuntar amb mi , ens truquem jo soc sis05639040

Volver