fersan
Totalwind Hero
Al final ha entrat una miqueta de vent, amb 105 i 7.6 tota la estona des de les 4 fins les 7 de la tarda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... es per posar-me a dieta, ja m'ho diu la parienta que estic molt cachas ![gaydude [smilie=gaydude.gif] [smilie=gaydude.gif]](/foro/smilies/gaydude.gif)
not dijo:quina enveja tiu... ja hem dirás com ho has fet... jo no puc baixar de 80. he deixat les braves, peró no puc deixar la birra..
Doncs no tinc que preocupar-me ... ja havia deixat la llet per la lactosa ....Eric / wind dijo:Un cop vaig llegir a LaVanguardia que la cervessa es la beguda amb menys calories, despres de l'aigua mineral.not dijo:jo no puc baixar de 80. he deixat les braves, peró no puc deixar la birra..
A saber... :? http://www.lavanguardia.com/lacontra/20110816/54200051804/beba-un-litro-de-cerveza-y-desbebera-mas-de-un-litro.html
fersan dijo:Pablo i company anaven amb 12i formula.
Enrike dijo:Ya veo que muchos cuanto mas grande la tienen más a gusto navegan... me refiero al tamaño de la vela![]()
Pues yo la prefiero pequeña, si el viento da para planear comodamente con 6m y 100l ¿para que voy a montar 7.5m y "tablon" de slalom?
Supongo que será por la adicción a la velocidad y la sensación de ir al limite.
A mi me motiva más juguetear con el mar, dar saltitos en todas las rampas que me cruzo, intentar surfear las tristes olas que tenemos en badalona, probar nuevas maniobras como el helicoptero, etc, etc.
Ademas al llevar menos material me canso menos y puedo aguantar mucho más rato en el agua.
fersan dijo:A tots ens agrada material petit però ultimament si no vas amb material gran no naveges i es una merda. Jo tinc una 5.6 i prefereixo una 6.0 perque tinc mes rang de vent per Kastas
) iban con velas desde 7m, 7,6m incluso algunos con 12m
que nadie se enfade ehhhhhh![meparto [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.