29-02-2012 kastas

A malgrat tambe per 7.5 perfecte un parell d'hores slalom ! mar plat!

A veure si fem 3 de 3!

Ara mateix 78.2 kg pesat de fa una estoneta. He navegat de 17:30 a 19:00

quina enveja tiu... ja hem dirás com ho has fet... jo no puc baixar de 80. he deixat les braves, peró no puc deixar la birra..

jo 83 kilos i amb el neopre una mica més, solament era perquè amb 7.6 jo anava molt be, res de fort i inclòs m'han deixat una Vapor 8.2 i una Starboard de 133 i també molt be sense la sensació de anar passat.

A quin hora has navegat? T'ho dic per que les ratxes arrivaven a 19 nusstes i aixo amb 8 es per anar pasadet jijiji i parlo per experiencia que tambe en tinc una de 8m.
Per cert amb mi ha sorit un altre noi del club que anava amb 5.4 i no sempre pero tambe planejaba.

not dijo:
quina enveja tiu... ja hem dirás com ho has fet... jo no puc baixar de 80. he deixat les braves, peró no puc deixar la birra..

Pues tiu menjant poquet o molt poquet i anant 3 dies per setmana a fer 30 min. de bicicleta i abdominals, 45minuts de peses i 40 minuts de correr tot aixo per dia.

Eric / wind dijo:
not dijo:
jo no puc baixar de 80. he deixat les braves, peró no puc deixar la birra..
Un cop vaig llegir a LaVanguardia que la cervessa es la beguda amb menys calories, despres de l'aigua mineral.

A saber... :? http://www.lavanguardia.com/lacontra/20110816/54200051804/beba-un-litro-de-cerveza-y-desbebera-mas-de-un-litro.html
Doncs no tinc que preocupar-me ... ja havia deixat la llet per la lactosa ....

fersan dijo:
Pablo i company anaven amb 12i formula.

Es que avui estaba per power formula, jo he estat a punt de sortir amb 11mts , el mar estaba taaaaaant plaaaaa!

Segurament hauria disfrutat mes "volant" amb formula, pero clar es mes rapid de entrar i treure l'slalom

Catelldefels tot el dia 12 nusstes, amb la 9,5 i l big slalom hagues planejat, pero pasuuuuuuuu. De moment no tinc tant de mono com per montar 9.5.

Ya veo que muchos cuanto mas grande la tienen más a gusto navegan... me refiero al tamaño de la vela [qmeparto]

Pues yo la prefiero pequeña, si el viento da para planear comodamente con 6m y 100l ¿para que voy a montar 7.5m y "tablon" de slalom?

Supongo que será por la adicción a la velocidad y la sensación de ir al limite.

A mi me motiva más juguetear con el mar, dar saltitos en todas las rampas que me cruzo, intentar surfear las tristes olas que tenemos en badalona, probar nuevas maniobras como el helicoptero, etc, etc.

Ademas al llevar menos material me canso menos y puedo aguantar mucho más rato en el agua.

Enrike dijo:
Ya veo que muchos cuanto mas grande la tienen más a gusto navegan... me refiero al tamaño de la vela [qmeparto]

Pues yo la prefiero pequeña, si el viento da para planear comodamente con 6m y 100l ¿para que voy a montar 7.5m y "tablon" de slalom?

Supongo que será por la adicción a la velocidad y la sensación de ir al limite.

A mi me motiva más juguetear con el mar, dar saltitos en todas las rampas que me cruzo, intentar surfear las tristes olas que tenemos en badalona, probar nuevas maniobras como el helicoptero, etc, etc.

Ademas al llevar menos material me canso menos y puedo aguantar mucho más rato en el agua.

+1 totalmente deacuerdo, planeo lento pero zigzagueante :)

A tots ens agrada material petit però ultimament si no vas amb material gran no naveges i es una merda. Jo tinc una 5.6 i prefereixo una 6.0 perque tinc mes rang de vent per Kastas

fersan dijo:
A tots ens agrada material petit però ultimament si no vas amb material gran no naveges i es una merda. Jo tinc una 5.6 i prefereixo una 6.0 perque tinc mes rang de vent per Kastas

pos també tens raó :). Jo com a vela mes gran tinc una 6.5 i no m'he acostumat al material mes gran. Tampoc l'he provat gaire però em fa respecte, i em sento pesat amb ell. També he de dir que peso de 66 a 68kg, cosa que ajuda. Però no crec que varies gaire l'arrancada a planeig amb una 7,5 quan les he provat he notat com si el pes de l'aparell fes que em costes una mica mes arrencar, però segur que aguanta millor les baixades.

Això si amb la 6.5 em veig amb cor de provar cosetes com el helicopter, o navegar amb la vela al reves (Clew first crec que es diu) no em veig provant-ho amb una 7.5, mes que res pq em donaria amb la botavara als morrus al girar la vela. [sing]

Això sí, estic segur que soc dels mes lents del spot. Son opcions diferents.

I la formula.... realment li tinc panic a una vela de 9 a 11 metres! uffffffff!

Si eso es cierto, al ser un peso pluma necesito menos vela que la mayoria.

Pero yo a lo que me referia es que el mismo dia en el mismo spot (castelldefels) mas o menos a la misma hora he entendido habia gente navengando con velas dialmetralmente opuestas [shot]

Mientras algunos(supongo los ligeros) planeaban justito con 5.4m otros (pesos medio o algo más que medio [big-laugh] ) iban con velas desde 7m, 7,6m incluso algunos con 12m [sorprendido]

Evidentemente los de 12m con menos hubieran ido aunque pesen 100Kg por decir algo

Y si uno de casi 80 Kg iba full planing con 7m es que el viento daba para ir con 7m o menos.

Sin embargo el que montó 7.6m la sensación que tubo era que no estaba tan fuerte.

Entonces mi pregunta es.

¿Por que montarr 12m o 7.6m si se puede planear perfectamente con 7m?

Para parecer mas hombre [risas] que nadie se enfade ehhhhhh

Otra cosa es que uno tenga dudas y monte mas grande por si acaso y luego se da cuenta de que se ha equivocado pero por no cambiar continua.

Pero si lo tienen claro, ¿cual es el motivo? la adrenalina

O es que a algunos os cuesta tanto arrancar a planear que necesitais un "ala delta" [meparto]

Volver