31 > 3 agost

salvi

Totalwind Hero
El panorama, almenys per aquí a Barcelona, és desolador.

Xafogor i ambient sufocant.

salvipardas dijo:
El panorama, almenys per aquí a Barcelona, és desolador.

Xafogor i ambient sufocant.

Salvi,es una llastima,normalment a Barna entra bastant be,pero aquests dies sembla que Eolos hagi agafat vacances,esta tot molt malament,si no es amb formula no navegara ni 10.
Per cert,la propera setmana començara a bufar una miqueta mes,cap alla al dijous em sembla es quan comença a bufar alguna cosa,12 nussos.

Ja tinc assumit que a l'agost a Barcelona t'ho has d'agafar amb molta filosofia... perquè el règim de marinades (aquest any ha estat espectacular) para en sec i es posa com a molt en 8 nusos (vela d'11 m2... ja t'imagines... passo).

Al setembre-octubre es pot tornar a revifar... a partir de novembre, a fer km a la recerca de tramuntana (nord) o mestral (sud)... això ho saps molt bé tu que ets un "tragamillas" :mrgreen:

Bé... Espero poder fer alguna escapadeta a l'agost!!!

Fins ara,
salvi

salvipardas dijo:
Ja tinc assumit que a l'agost a Barcelona t'ho has d'agafar amb molta filosofia... perquè el règim de marinades (aquest any ha estat espectacular) para en sec i es posa com a molt en 8 nusos (vela d'11 m2... ja t'imagines... passo).

Al setembre-octubre es pot tornar a revifar... a partir de novembre, a fer km a la recerca de tramuntana (nord) o mestral (sud)... això ho saps molt bé tu que ets un "tragamillas" :mrgreen:

Bé... Espero poder fer alguna escapadeta a l'agost!!!

Fins ara,
salvi

Ja en tinc ganes de fer la trobadeta (que podria ser cada any) de Leucate a veure com es copmporten les JP's,la de 120 i la de 95,uffffffffff quines ganes tinc de fer km per agafar un dia amb vents de 25 knts fins uns 30 com molt 35,no mes que si no em mato i aixo seria amb la 95l es clar,de 25 fins els 30 amb la 120 i mes amunt amb la 95. [bonk] [bonk] [heavy] [heavy]

bueno esto no me gusta, por una vez que bajo un fin de semana en espana el garbi no se levantara? que ravia :D

bueno a no ser un thermico de ultima hora por Playa de Aro me parece que me voy a aburrir un monton en la Playa :'(

bueno, por lo menos tendre tiempo para saludar a los colegas del Sun Tower !! :p

L2P dijo:
bueno esto no me gusta, por una vez que bajo un fin de semana en espana el garbi no se levantara? que ravia :D

bueno a no ser un thermico de ultima hora por Playa de Aro me parece que me voy a aburrir un monton en la Playa :'(

bueno, por lo menos tendre tiempo para saludar a los colegas del Sun Tower !! :p

Ademas de saludar te puedes bañar y preparar los antebrazos en el chiringuito,dicen que las jarras de 1 litro hacen milagros,jejeje,no en serio,no hay prevision de que entre ni el agua siquiera,pero con el viento ya se sabe,igual el sabado entra un garbi de 20 nudos minimo por la zona (aunque lo dudo por eso),la pena es que no os entre algo por Leucate,burro o Sant Cyprien,nada ha esperar a que vengan tiempos mejores y al agua patos pero sin material!!!!al menos disfrutar de un buen baño con la familia,asi ya no podran decir que si no las (personalmente las)llevo a la playa,que si esto,lo otro,etc....

Ahora es el momento de alegrar a las mujeres e hijos/as para que despues nos dejen ir donde queramos sin ponernos pegas.... [bonk] [bonk] [heavy] [heavy]

Bones, com a local de platja d'aro, de la zona del sun tower, crec que diumenge pot entrar algo de garbi, iam si ia sort....sino...la setmana ke ve, pels qui estan de vacances, entra fortet!!

salutacions

Hola a todos,
No se como irá, pero me parece que aqui en Matarò el viento esta subiendo!!
Donde se puede salir con el viento que hay ahora(SE)? [saludo]

bueno finalemente sale un poco de tramontana, me parece que me parare un par de horas en leucate bajando a espana :D
sabado queda orientado tramontana, no se lo que pasara en Playa de Aro ...

Eo! Jo encara estic per aquí... i com que sembla que s'està posant una mica... cap a la Base a passejar... només que planegi una mica ja hauré satisfet les ànsies... una mini sessió abans de marxar a Londres seria per-fec-te!

ens veiem
see u!

salvi

Jo avui m'he acomiadat de Barcelona de la millor manera: 14 nusos i 7 m2. Nostà mal 😁

Molt bé... mogollon de gent... i temperatures altíssimes...

Bé, Bones navegades a tots i bones vacances si en teniu... Tornaré el 13 o el 14 de London... ja ens veurem!

Ah, he vist una tortuga avui al mar... bastant gran, mig metre o +, sí, de veritat... La pobra estava com surant... es devia haver desorientat, no sé... però molt fina no estava...

Meduses? No hi ha una invasió però amb les que m'he creuat... buf... xungues, enormes i de color marronós xungo... [sorprendido]

Ja ens veiem!
Bones navegades a tothooooOOm!!!

hey,

pues fue un domingo estupendo en playa de aro !!

unos 20 nudos, todos ibamos con 5.0 / 5.7, y unas buenas rampas a dentro para saltar :D

me alegro haber aprobechado esta garbinada !!

L2P dijo:
hey,

pues fue un domingo estupendo en playa de aro !!

unos 20 nudos, todos ibamos con 5.0 / 5.7, y unas buenas rampas a dentro para saltar :D

me alegro haber aprobechado esta garbinada !!

Felicidades,por lo menos alguien hizo algo,yo intente salir con 5.3 en Cambrils pero nada,muy corto de vela,iba a montar 7.5 y me dijeron de todo menos bonito,solo entraban 12 nuditos y alguna racha de 17 pero nada dos no mas,el resto estaba en 15 como mucho,encima me cargue la driza,en mi ya es algo normal cargarme algo cuando salgo.Ya hasta el finde del 16 no salgo otra vez,ahora ese dia salgo con pata negra,vela arrows de 9.5 y formula,jejeje,como Fernando,jejeje,entonces ya pueden entrar unos 6 nuditos que a mi ya me van bien,ale!!!.No me voy a matar (hasta el invierno)en cargar todo el material y luego mirando al mar como un gili.....s,l verdad que no,me llevo la formula y la 120 y a navegar como un poseso!!!!.

Si, ahir aqui a bufar fort, pero jo es quevaig sortir de festa dissabte a les fires de Sant Feliu, la vam liar moltissim amb 2 cosins k havia convidat i ahir estava fet caldu [aiba]

I com també hi havia previ per avui pues ho vaig deixar correr. Ahir vaig tornar de festa a sanfe pero vaig passar de liarla i vam anar a lo k importa de debo...(ja s'enten [qmeparto] ) Que cansa menys que acoplarse en un concert i aconseguir animar a 3000 persones ensopides [qmeparto] [meparto]

Avui veig borregos, molt pocs, petits, distants... massa poc pel meu rang de veles actual [crybaby]

L2P fue un placer navegar contigo...como siempre!! ya llevamos varios años navegando juntos y ayer fue una buena sesion!!! tu nivel a crecido mucho, no me extraña, pues vas a menudo a leucate arghhh!!!

pues eso....haver kuando vuelves

i res...ahir primer amb 6.4 i 115, per despres pasar a 5.7 i 90litres pasadet....primers intents de backloops i forwards, i table tops clavats!!!!!!

jéjé igualmente fue un placer

bueno este fin de semana pinta tramontana fuerte, osea que me quedare en Francia por Leucate, a lo mejor nos vemos por ayi el 15 de agosto !

Volver