not dijo:... hi ha gent que ha entrat a les 4 amb un bont vent de gregal i un mar espectacular....
Quan dius un mar espectacular ¿et refereixes a mar pla o amb bona onada?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:... hi ha gent que ha entrat a les 4 amb un bont vent de gregal i un mar espectacular....
per altres segur que un aburriment....not dijo:silent vaya panorama... no us espanti diu!!!!![]()
però realment crec que castas és un espot que heu de coneixer un dia amb condicions. En aquests moments és l'unic lloc de la costa catalana on sembla que bufa (amb Cambrils), tot i que de moment sembla que no ha entrat fort. Hores d'ara és un spot accesible...
però pot arribar a ser un spot de waveriding excelent amb condicions exigents
. Llavors val la pena ni que sigui per mirar.
not dijo:un mar sense chopy amb onades de mar de fons d'aquelles grosses pero que no trenquen, que es veuen a venir de una hora lluny, aqmb molt poca trencant per entra.. per mi un novato amb poc nivell aixó esta be....per altres segur que un aburriment....
avui no entrara... sembla que esta mes de nw a casa fa mooolt de vent pero a malgrat res!
dema potser garbi.
a castefa si entra, a cabrera ja no arriba.
Quina enveja!alextxell dijo:que si s'ha complert? Castas per 3.7 i 70ltrs, onades, ratxes de 50 nussos. 2 caiters perduts, salvament maritim buscan-los.
Un xou tios, jo a primera hora he sortit amb 5.3 i 90ltrs pero de seguida s'aha posat per 3.7 que guapo nois. Aixo si, no era un dia per probar l'espot, nomes per windsurfistes amb algo d'experiencia.
Jo no he pogut navegar molta estona (tot i que deu nido) per que ahir em vaig donar un cop molt fort a les costelles (navegant esclar) i em fan força mal (nomes respirar o tossir es un suplici).
En definitiva 2 bigggggg dayyyyyysssssss, per que el de ahir va ser espectacular, tot el dia amb 5.8 i 100 i poquet, onada gran per saltar i surfejar, i el mes tipic de Castas amb ponent, a vegades et quedaves surant amb 0 de vent.
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
alextxell dijo:que si s'ha complert? Castas per 3.7 i 70ltrs, onades, ratxes de 50 nussos. 2 caiters perduts, salvament maritim buscan-los.
Un xou tios, jo a primera hora he sortit amb 5.3 i 90ltrs pero de seguida s'aha posat per 3.7 que guapo nois. Aixo si, no era un dia per probar l'espot, nomes per windsurfistes amb algo d'experiencia.
Jo no he pogut navegar molta estona (tot i que deu nido) per que ahir em vaig donar un cop molt fort a les costelles (navegant esclar) i em fan força mal (nomes respirar o tossir es un suplici).
En definitiva 2 bigggggg dayyyyyysssssss, per que el de ahir va ser espectacular, tot el dia amb 5.8 i 100 i poquet, onada gran per saltar i surfejar, i el mes tipic de Castas amb ponent, a vegades et quedaves surant amb 0 de vent.
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jo no tinc pebrots de afrontar aquestes situacions... soc una neneta...not dijo:alextxell dijo:que si s'ha complert? Castas per 3.7 i 70ltrs, onades, ratxes de 50 nussos. 2 caiters perduts, salvament maritim buscan-los.
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
jo no tinc pebrots de afrontar aquestes situacions... soc una neneta...
.amolines dijo:En fí, que jo que tenia ganes de mullar la meva 90 litres (2on hand, radjo previous owner),.
...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.