6-7 frebrer... ponent o mestral?

Avui a Barcelona bon dia, al windguru posa que a les 12h hi haurá vent de 19 kts i ratxes fins a 27

un mar sense chopy amb onades de mar de fons d'aquelles grosses pero que no trenquen, que es veuen a venir de una hora lluny, aqmb molt poca trencant per entra.. per mi un novato amb poc nivell aixó esta be.... [neng] per altres segur que un aburriment....

avui no entrara... sembla que esta mes de nw a casa fa mooolt de vent pero a malgrat res!

dema potser garbi.

a castefa si entra, a cabrera ja no arriba.

not dijo:
silent vaya panorama... no us espanti diu!!!! [big-laugh]

Sin valor no hay victoria!!! [heavy]

potser m'ha quedat una mica dramatic [big-laugh] però realment crec que castas és un espot que heu de coneixer un dia amb condicions. En aquests moments és l'unic lloc de la costa catalana on sembla que bufa (amb Cambrils), tot i que de moment sembla que no ha entrat fort. Hores d'ara és un spot accesible... [windsurfing.gif] però pot arribar a ser un spot de waveriding excelent amb condicions exigents [000203E9.gif] . Llavors val la pena ni que sigui per mirar.

Com a mi m' agrada [punk.gif]
not dijo:
un mar sense chopy amb onades de mar de fons d'aquelles grosses pero que no trenquen, que es veuen a venir de una hora lluny, aqmb molt poca trencant per entra.. per mi un novato amb poc nivell aixó esta be.... [neng] per altres segur que un aburriment....

avui no entrara... sembla que esta mes de nw a casa fa mooolt de vent pero a malgrat res!

dema potser garbi.

a castefa si entra, a cabrera ja no arriba.

Sembla que Kastas s'està comportant:mitjes de 21kts, (fluctua entre 9 i 39kts!!!), i jo currant..... gggrrrr. Que aguanti que aguanti!!!....

que si s'ha complert? Castas per 3.7 i 70ltrs, onades, ratxes de 50 nussos. 2 caiters perduts, salvament maritim buscan-los.
Un xou tios, jo a primera hora he sortit amb 5.3 i 90ltrs pero de seguida s'aha posat per 3.7 que guapo nois. Aixo si, no era un dia per probar l'espot, nomes per windsurfistes amb algo d'experiencia.
Jo no he pogut navegar molta estona (tot i que deu nido) per que ahir em vaig donar un cop molt fort a les costelles (navegant esclar) i em fan força mal (nomes respirar o tossir es un suplici).
En definitiva 2 bigggggg dayyyyyysssssss, per que el de ahir va ser espectacular, tot el dia amb 5.8 i 100 i poquet, onada gran per saltar i surfejar, i el mes tipic de Castas amb ponent, a vegades et quedaves surant amb 0 de vent.

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

alextxell dijo:
que si s'ha complert? Castas per 3.7 i 70ltrs, onades, ratxes de 50 nussos. 2 caiters perduts, salvament maritim buscan-los.
Un xou tios, jo a primera hora he sortit amb 5.3 i 90ltrs pero de seguida s'aha posat per 3.7 que guapo nois. Aixo si, no era un dia per probar l'espot, nomes per windsurfistes amb algo d'experiencia.
Jo no he pogut navegar molta estona (tot i que deu nido) per que ahir em vaig donar un cop molt fort a les costelles (navegant esclar) i em fan força mal (nomes respirar o tossir es un suplici).
En definitiva 2 bigggggg dayyyyyysssssss, per que el de ahir va ser espectacular, tot el dia amb 5.8 i 100 i poquet, onada gran per saltar i surfejar, i el mes tipic de Castas amb ponent, a vegades et quedaves surant amb 0 de vent.

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Quina enveja!

alextxell dijo:

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] jo no tinc pebrots de afrontar aquestes situacions... soc una neneta...

not dijo:
alextxell dijo:

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] jo no tinc pebrots de afrontar aquestes situacions... soc una neneta...

Tot arribarà... la questió es anar ficant-se en condicions cada cop més dures progresivament i fer vacances "surferes" a bons spots per agafar nivell.

Jo vaig arribar tart, amb les ganes que tinc de navegar i amb les ganes que tinc d'agafar kastas en condicions!! Cachinlamar amb la feina...

no hi ha report del dia? el diumenge alguns kiters comentaven lo dur del dia a castefa...

silent, lo mes petit que tinc es 120 i 5.2 , ara m'han deixat una 105... pero no he probat.

Gracies per els anims i consells! [windsurfing.gif] en mica , en mica....

Not, el dissabte no hi havien caiters. Amb ponent no poden navegar a Castelldefels, es molt arrsicat per que es de terra i si baixa la ratxa i els hi cau el cait, estan fotus. Van cap a dintre, de fet algu va trucar a salvament maritim per que es van perdre 2 caiters.
La mojoria de caiters navegan devant del Bunker i ja t'aseguro jo, que el dissabte no hi havia ningu navegant amb cait.

ONLY FOR WINDSURFERS

Castelldefels amb ponent heavy és xunguíssim. Més difícil que Pals amb tramuntana.

No hi ha report/fotos ni al fòrum general?............. Quina llàstima!

Jo no estic en condicions físiques per afrontar un dia com el de dissabte... Aplaudiments als qui s'hi van atrevir.

No, no hi ha report a primera hora era mes accesible pero no penseu que facil. Despres va anar pujant i pujant.
Treure la camara en aquelles condicions tambe era arriscat je je je, bueno si algun em vol regalar una camera GOpro li estare agrait, mentrestant continuo estalviant per comprar uan i aixins sempre hi hauran reports.

no cal ni mencionar que jo no hi hagués sortit ni de la furgo, encara que no
hagués estat una opció dolenta, treure el bocata i mirar als que almenys ho van intentar.
Tinc les meves limitacions, al igual que en not, definitivament, penso que no era el meu dia.
Va estar d'un pel que no hi baixes a veure el tema, pero finalment, vaig decidir fer punts per
la temporada que entra (ja m'enteneu).
Alex, lo teu es béstia, almenys ho pots explicar, cosa que els que no ho vem intentar, no podem dir .....
En fí, que jo que tenia ganes de mullar la meva 90 litres (2on hand, radjo previous owner), hauré d'esperar .....
encara que no creec que gaire [vuelta.gif] .
Salut a tots i paciència .............

Si, pero no vaig poder navegar tot lo que volia, el dia d'avans en un salt descontrolat que acaba siguent una rotacio cap a no se on, aterro amb les costelles sobre la botavara. Cosa que em va limitar molt el tema del dissate.
A dia d'avui encara vaig amb antiinflamatori i em fal mal quan tuso o respiro a fons, nois/es feu servir sempre el casco, jo en aquest cas em vaig donar a les costelles pero podia haver sigut al cap amb la taula.
Jo el duia, de fet el duc sempre que hi han mes de 18 nussos.

amic alex, escoltant les teves paraules , m'ha vingut a la menta un aterratge que vaig fer aquest estiu
sobre el màstil & botavara, amb les costelles.
Vaig flipar de colors, es mes , i sinó ja veuràs, ara no et fa mal, d'aqui 5-7 dies es molt pitjor .....
els cops a les costelles son fatals, perque no pots fer res de res de res de res ......
un amic alemany windsurfista professional, em va dir que passats 5-7 fliparia, es més, al dia següent, jo era
al aigua com si res........., pero poc a poc ......... el dolor es va fer insoportable.
Per animar-te una mica et diré, que en van dir de 2-3 messos, pero en mes i algo, ja feia el burro altre vegada ....
ja m'ho explicaràs, però millor que m'equivoqui, o lo teu sigui una altre història .........
ànims ..........

Volver