Era allà, Jordi, era allà...
Tenia tan sols el dissabte per anar a navegar, i havia de recollir el material a Viladomat on em guarden el remolc, així que la opció era clara, he anat a l'Aquarius, on abans posàvem la caravana (ara anem al Laguna), a veure si trobava alguna "vieja glòria" com jo ... Tan sols he trobat al Carles, que m'ha fet rumiar: M'ha dit que es va jubilar de Windsurf als ... 70 anys, ara en fa dos ... jo en faré 59 ... me'n queden ... no sé, mai he estat bo amb els números !!!
La qüestió es que he anat al meu aire ...
Tan sols tenia dues veles (8,50 i 10) i la Thommen130 L dins del cotxe així que sense dubtes, 8,50 fluixa al matí (m'he ficat a l'aigua a les 12:30 o 1 mes o menys ... hi havien 10 nusos amb ratxes de 12-13) i ben tensada a la tarda fins les 4 o 4:30 , no ho se ben be (mai porto rellotge quan navego, ja n'he perdut 2 !!!). Havia de marxar d'hora i ja en tenia prou. Com sempre quan desmuntava el vent s'ha posat constant i diria que ha pujat (Murphy's law) !!!
Tot plegat ha estat un bon dia , de vegades he patit per arrencar al planeig però després ... canya a tope
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
!!!
No se si t'he vist, de fet hauria estat be conèixer-nos
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
, sempre ens llegim pel fòrum però in situ no sabem la cara que fem. Per cert, per que dius que t'hauria de recordar ???