fersan
Totalwind Hero
Que Camping es mejor
si es demasiado grande, salida a la playa, etc... yo solo he ido al Gaviota y lo voy a dejar a partir del 1 de septiembre.
La Gaviota
Almata
Laguna
![facepalm [fcp] [fcp]](/foro/smilies/facepalm.gif)
La Gaviota
Almata
Laguna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jajajjaa siempre te queda la opcion de poner una baca a la caravananot dijo:deberia quitar las bicis y meter todo el material de win en la lanza de la CV..![]()
Pero clar es lo que tiene tener familia...
fersan dijo:Que Camping es mejorsi es demasiado grande, salida a la playa, etc... yo solo he ido al Gaviota y lo voy a dejar a partir del 1 de septiembre.
La Gaviota
Almata
Laguna
fersan dijo:Que Camping es mejorsi es demasiado grande, salida a la playa, etc... yo solo he ido al Gaviota y lo voy a dejar a partir del 1 de septiembre.
La Gaviota
Almata
Laguna
Suerte en tu elección, igual nos encontramos. (por cierto ... por qué dejas La Gaviota ???)
silent dijo:A veure que jo m'enteri una mica. Per increible que sembli després de 20 anys de windsurf només he pujat a Girona buscant tramontana. Com us ho monteu? esteu parlant de anar-hi de vacances i estar uns dies/setmanes? pujeu cada cap de setmana a l'estiu (tan asegurat està el garbí per allà? força?), agafeu parcel·la per tota la temporada (ja veig que algú si)? Quina vergonya a aquestes alçades haver de preguntar aquestes coses... Es que vull aprofitar el que no he aprofitat fins ara i "el gusanilllo" es mou més que mai.
fersan dijo:¿sabes el precio por meses en el Laguna?
xavibal dijo:La laguna, té el problema de l'eutrofització de l'aigua del Muga (aigua verda). Per cert, Josep Maria, quan dius "a tiro de Bici", vol dir que han posat un pont?
Fan preu de temporada?, quan tanquen?.
silent dijo:Com us ho monteu?
Sempre mirem allò de fora com el millor. Jo fa temps em vaig proposar valorar allò que tinc aprop.silent dijo:A veure que jo m'enteri una mica. Per increible que sembli després de 20 anys de windsurf només he pujat a Girona buscant tramontana. Com us ho monteu? esteu parlant de anar-hi de vacances i estar uns dies/setmanes? pujeu cada cap de setmana a l'estiu (tan asegurat està el garbí per allà? força?), agafeu parcel·la per tota la temporada (ja veig que algú si)? Quina vergonya a aquestes alçades haver de preguntar aquestes coses... Es que vull aprofitar el que no he aprofitat fins ara i "el gusanilllo" es mou més que mai.
Jordi_montcada dijo:Donada la dispersió argumental d'aquest post, he canviat el títol del post per a si volem trobar la informació que hi heu posat en un futur.
gemma79 dijo:...anava amb la parella, que no fa windsurf ...
El que passa és que només em va fer vent 3 o 4 dies, i algun se'm va escapar perquè anava amb la parella,
Eric / wind dijo:I que espera per aprendre'n.gemma79 dijo:anava amb la parella, que no fa windsurf![]()
Tots dos windsurfistes us ho pasarieu de coña, i nomes us faltaria fer-vos amb una furgoneta (nova o vella) per a viatjar per tota la costa gaudint de platges increibles (Portugal, Tarifa, Almeria, França, Cerdenya...etc).
I lo romàntic que es dormir a la furgo i despertar-se a la platja amb el soroll del mar.![]()
Diga-li al teu company que molts windsurfistes anelen que la seva dona els acompanyi en les navegades. Que si ell no espavila li fotran la novia....![]()
Una altre cosa seria que tingues algun impediment fisic, aleshores callo...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.