Cap de setmana 11-12

mariocitys

Totalwind Fan
Mensajes
146
Puntos
0
Bé, pinta que aquest cap de setmana pot entrar garbí a la costa central. Ho anirem seguint... [carrot.gif]
 
diumenge sembla que millor no???

per deuuuu que entri algo de vent per 5 metrressssss [muro] [muro] [muro] [muro]
 
Com veieu Pals? Portarieu material o passo?

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895
 
De moment pinta millor diumenge. I a Pals ara per ara no sembla el millor lloc, però haurem d'estar alerta [sherlock.gif] [sherlock.gif]
 
windguru dona molt bon parte x diumenge a malgrat-palamos, estarem al cas!
 
Pues no us dic la que esta donant pel Moro [platano] [windsurfing.gif] si es cumpleix [heavy] mes de 2m d'onada cada dia i vents entre 18 i 25 encara no m'ho crec.
 
home entre 18 i 25 tu vas amb... 7.5 metres??? [meparto] [meparto] no ho veig clar amb 2mts d'onada!!!!! [meparto] [meparto] [meparto]

Sort al moro!!! y cuidaín amb la vegetació!
 
...y a fuerte dan 40n a partir del domingo [big-laugh] con 2cm de ola [meparto] (el maroc para el año que viene;)

suerte con el garbi, que ya es tiempo que entre algo de viento por aquí!
 
jo estare pel sud, hi ha algu de parte per dissabte a la tarda!!! a veure si hi ha sort; fa tres setmanes que no mullo!!!
 
el parte per el diumenge cada cop es mes clar..... al menys a dia d'avui! [cheer.gif]
 
Jo també confio en navegar diumenge a la tarda. Primer tenia pensat pujar algun d'aquests 3 dies a St Pere a provar sort amb els tèrmics, però acabo de veure la previsió de garbí per diumenge a la tarda a la costa central i he canviat ràpidament de plans. Ja xuparé km més entrat l'estiu.
 
Doncs jo veig una previ de la hoooossstiaaa per tota la setmana que ve:

http://www.windfinder.com/forecast/gando_gran_canaria

El que pasa es que, hay mecachis!! aixó es per a Pozo, on estaré tota la setmana vinent!! [platano] [000203E9.gif] Que ho paseu bé amb la 7.5 [ojos]
 
Caram tius com vos ho monteu un a pozo , l'altre a marroc..... tarifa...[smilie=worship2.gif]

Desitjo que deu us beneeixi amb molts fills.... així podreu navegar mes! [bonk]

Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!
 
not dijo:
Caram tius com vos ho monteu un a pozo , l'altre a marroc..... tarifa...[smilie=worship2.gif]

Desitjo que deu us beneeixi amb molts fills.... així podreu navegar mes! [bonk]

Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!


Si pero tu naveques >100 dies a l'any. jo potser 20, tampoc t'ho montes tan malament!
 
silent dijo:
not dijo:
Caram tius com vos ho monteu un a pozo , l'altre a marroc..... tarifa...[smilie=worship2.gif]

Desitjo que deu us beneeixi amb molts fills.... així podreu navegar mes! [bonk]

Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!


Si pero tu naveques >100 dies a l'any. jo potser 20, tampoc t'ho montes tan malament!


SI home però el meu gran viatge es anar fins a sant pere!!!! [bonk] a veure si convenço la familia per anar al sud!
 
Eric / wind dijo:
Pot ser m'animo a anar per primer cop a Malgrat el Diumenge. Crec que a Castelldefels potser anirà just el Garbí.
Una petita explicació de on us poseu no estaria malament. Es al Ventgrat? Pomerada amb St Elm?
Se que es a prop la Henkel, imagino que a la part mes Nord de Malgrat.

Gemma, si ens veiem et deixo provar la 105.

Cami de la pomareda una mica mes cap a barcelon a de la HEnkel, alla on l'aigua es de color verd fluorescent...

Has de anar de malgrat a blanes per la carretera antiga que travessa el tordera, i llavors direcció els camipngs, a la que arribis a mar tornes enrrere per el passeig maritim 1k. Facil aparcament devant dels containers del club.

Avisa si vens! QUe farem canvis de taules!
 
Ala es gran tius ahir han navegat amb 4m i 2.5 d'onada, la previ es molt bona.
 
silent dijo:
Doncs jo veig una previ de la hoooossstiaaa per tota la setmana que ve:

http://www.windfinder.com/forecast/gando_gran_canaria

El que pasa es que, hay mecachis!! aixó es per a Pozo, on estaré tota la setmana vinent!! [platano] [000203E9.gif] Que ho paseu bé amb la 7.5 [ojos]

jajaja, sort que vas canviar els bitllets! Si és que anar a Canaries abans del juny és mooooolt arriscat! Ja ens explicaràs!
Jo em conformaré a probar de navegar avui a Kastas ( hi ha una mica de previ) i demà si veig que entra pujaré a Malgrat, amb els papas... [crybaby.gif]
 
not dijo:
Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!


Doncs si a Cabrera entra prou bé el vent, em quedaria allà... Però depèn, perquè haig de quedar amb un noi per provar una tabla que es ven. Ja veurem ...
 
A veure que pasa... Ja estic nerviós.. [smilie=worship2.gif]

display_map.php
 
Volver
Arriba