mariocitys
Totalwind Fan
Bé, pinta que aquest cap de setmana pot entrar garbí a la costa central. Ho anirem seguint... ![carrot [carrot.gif] [carrot.gif]](/foro/smilies/carrot.gif)
![carrot [carrot.gif] [carrot.gif]](/foro/smilies/carrot.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:Caram tius com vos ho monteu un a pozo , l'altre a marroc..... tarifa...![]()
Desitjo que deu us beneeixi amb molts fills.... així podreu navegar mes!![]()
Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!
silent dijo:not dijo:Caram tius com vos ho monteu un a pozo , l'altre a marroc..... tarifa...![]()
Desitjo que deu us beneeixi amb molts fills.... així podreu navegar mes!![]()
Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!
Si pero tu naveques >100 dies a l'any. jo potser 20, tampoc t'ho montes tan malament!
Eric / wind dijo:Pot ser m'animo a anar per primer cop a Malgrat el Diumenge. Crec que a Castelldefels potser anirà just el Garbí.
Una petita explicació de on us poseu no estaria malament. Es al Ventgrat? Pomerada amb St Elm?
Se que es a prop la Henkel, imagino que a la part mes Nord de Malgrat.
Gemma, si ens veiem et deixo provar la 105.
silent dijo:Doncs jo veig una previ de la hoooossstiaaa per tota la setmana que ve:
http://www.windfinder.com/forecast/gando_gran_canaria
El que pasa es que, hay mecachis!! aixó es per a Pozo, on estaré tota la setmana vinent!!![]()
Que ho paseu bé amb la 7.5
![]()
not dijo:Gemma diumenge a Malgrat no? a veure si el senyor enrik també surt del seu amagatall!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.