Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
carli dijo:dons a Barna, moltt bon dia amb la 6.6 i 110 litres a vegades anava fort i tot... 4 hores a l'aigua sense deixar de planejar ningun moment... estic rebentat...![]()
mariocitys dijo:Bon cap de setmana a Castelldefels. Ahir prou bé amb 7m, no gaire espectacular però es podia planejar bé i fer el water amb facilitat. A més, fins a última hora, no van aparéixer els temuts "chorizos colgantes"![]()
![]()
Eric / wind dijo:En aquesta 110L potser tens mes maniga fins hi tot que la teva antiga 130L, no?
not dijo:Home si son 237x63 serán mes 105 que 110 pero es igual tu peses poc gemma..
També tindarés de reprogramar-te on poses els peus etc... deu tenir tot el volum darrera, si poses el pes devant s'enfonsara...
Aquesta taula ha de anar de maravella! Quin pograma es frewave o freeride? slalom? Les taules curets volen una mica de patada amb els peus per arranca a diferencia de la teva amb cas 3mts d'eslora que agafa el planeig sola. Ara despres son mes electricas molt agradables. Quina aleta tens?
Done'ns mes referencies donaaaa!
Per cert la familia si que la tenies ahir per malgrat!![]()
gemma79 dijo:Molt bon dia de vent a la tarda a Cabrera. L'anemòmetre del club no funcionava, però segurament hi devia haver 14 o 15 nusos.
Jo he anat amb la meva nova tabla C2 de 110 litres (que es veu que en realitat és com si en tingués menys), tota de carbono i de 6 kgs de pes, i ha estat com el meu primer dia amb el windsurf. No aconseguia cenyir, i cada cop que ho intentava m'aproava. Acostumada a la meva tabla antiga de 135 litres, 295x58, no té res a veure. Al final he hagut de tornar amb el material en braços fins on tenia el cotxe. Estic rebentada. Però bueno.., suposo que posant-hi hores aconseguiré dominar-la. Serà el repte d'aquest estiu.
A veure si el cap de setmana que ve tenim sort...
Adéu!
Fgg dijo:Hola not (Dani)
Hombre! pero si resulta que ayer estuve hablando contigo, soy el de la furgo Ford.
Veo que eres un asiduo al foro, jeje, espero nos veamos otro dia por malgrat, con mas viento eso si.
Saludos![]()
Ferran.
joant dijo:EP! si que ho vaig veure això d'arrossegar el material ! Just quan jo estava probant el waterstart tocant a la bora amb la meva "nova" (de segona ma) tabou rocket de 145lts.Salut!
peiko dijo:mariocitys dijo:Bon cap de setmana a Castelldefels. Ahir prou bé amb 7m, no gaire espectacular però es podia planejar bé i fer el water amb facilitat. A més, fins a última hora, no van aparéixer els temuts "chorizos colgantes"![]()
![]()
Planeabas con 7mtos ayer en Castelldefells??? a que hora? Un saludo
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.