not dijo:Home si son 237x63 serán mes 105 que 110 pero es igual tu peses poc gemma..
També tindarés de reprogramar-te on poses els peus etc... deu tenir tot el volum darrera, si poses el pes devant s'enfonsara...
Aquesta taula ha de anar de maravella! Quin pograma es frewave o freeride? slalom? Les taules curets volen una mica de patada amb els peus per arranca a diferencia de la teva amb cas 3mts d'eslora que agafa el planeig sola. Ara despres son mes electricas molt agradables. Quina aleta tens?
Done'ns mes referencies donaaaa!
Per cert la familia si que la tenies ahir per malgrat!![]()
Això de que no pots arrencar amb un peu per davant del màstil com feia abans ho vaig descobrir de seguida. S'enfonsa, sí. I a part, has de cantejar ràpid amb els peus per dirigir la tabla cap al rumb on vols anar, com quan trasluches. Però només vaig aconseguir tirar-me al llarg, amb la qual cosa no podia tornar al punt de partida.
La tabla és una C2 freemove 100% carbono amb les mides que et vaig comentar. I es veu que encara que oficialment sigui de 110 litres, en realitat són uns 105-106.
L'aleta és una Prolimit freeride 36.
Així que vas veure al meu germà i la nòvia per allà, no? No sé com els va anar perquè encara no l'he vist. Jo, veient que la previ era semblant per Cabrera i Malgrat, i que a Cabrera encara no estaria a tope de cotxes, em vaig quedar aquí, que em queda més a la vora. Més cap a l'estiu segurament pujaré a Malgrat, o sigui que ja ens veurem per allà.
Adéu!