Compartir viatge i despeses per anar a navegar.

Crec que tiraré cap al delta, la previ sembla una mica més clara que al nord per demà.
 
Silent, el planeta i les nostres butxaques t'agraeixen haver iniciat aquest tema.

Diumenge 20/1. Rodalies Barcelona - Pals o Riumar (aquest cop, més aviat jeje)
 
xavibal dijo:
Silent, el planeta i les nostres butxaques t'agraeixen haver iniciat aquest tema.

Diumenge 20/1. Rodalies Barcelona - Pals o Riumar (aquest cop, més aviat jeje)


Gracies, que duri!

Jo m'apunto al diumenge.
 
xavibal dijo:
Silent, el planeta i les nostres butxaques t'agraeixen haver iniciat aquest tema.

Diumenge 20/1. Rodalies Barcelona - Pals o Riumar (aquest cop, més aviat jeje)
Aquest cap de setmana baixo a tarragona amb la familia dissabte, baixare a riumar diumenge desde alla! [windsurfing.gif]
 
MkY dijo:
Algú que passi per Tarragona i baixi a Riumar demà dilluns?

Yo mismo!! Despues de la sesión "floating surfing" de hoy creo que necesito un poco de ventarron para planear y unos saltitos con 4.0 o 4.5, te mando privado.
 
Si algú es mou el dissabte per Catalunya i li sobra lloc i vol conpartir viatge jo estic disposat.

Tinc el material al cmv pero el podria recollir divendres o pujar-lo
 
Divendres a Malgrat. Sortida des de Barna.

No descarto quedar-me a kastas.
 
silent dijo:
Divendres a Malgrat. Sortida des de Barna.

No descarto quedar-me a kastas.


I diumenge Pals o Riumar segons previ i fred.
Si la previ pinta be per dilluns, em quedaría a dormir al cotxe, amb el que aniria sol (a no ser que algú tingui allotjament per allà.... [ojos] )
 
A l'espectativa del que acabi fent (Pals, Riumar o decera al Garraf-Baix penedès. Dissabte o diumenge). Una plaça lliure sortint del Vallès.
 
M han dit que han navegat amb 4,2 y 4,7, amb 4 graus... espero dema faci mes caloreta, el sol començara a calentar mes dora que avui.
 
Volver
Arriba